Dat ligt er maar net aan hoe vaak je je grond schoonmaaktquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:45 schreef Acinonyx het volgende:
Gewoon van de grond afschrapen, en opeten, moet kunnen
Hij landde ook nét op een vloerkleed, dus toch opeten viel volledig af. Bovendien is van de hele pizza niets meer over.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 @ 21:46 schreef Lamon het volgende:
Herkenbare klacht....en dan toch twijfelen, terwijl je zelf weet hoevaak je stofzuigt.
Hij schoof spontaan van tafel terwijl ik het snijwieltje zochtquote:Op dinsdag 30 juni 2009 @ 21:48 schreef Sigmund666 het volgende:
TS is een onhandige kluns die nog nooit een wijf heeft kunnen versieren omdat het drankje over dat wijf kwam!!11111EINZ
! Een klopgeest! 111111111111111111!!!!!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:57 schreef doppendoosch het volgende:
[..]
Hij landde ook nét op een vloerkleed, dus toch opeten viel volledig af. Bovendien is van de hele pizza niets meer over.
[..]
Hij schoof spontaan van tafel terwijl ik het snijwieltje zocht
Snijwieltjes zijn zwaar overrated.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:57 schreef doppendoosch het volgende:
[..]
Hij landde ook nét op een vloerkleed, dus toch opeten viel volledig af. Bovendien is van de hele pizza niets meer over.
[..]
Hij schoof spontaan van tafel terwijl ik het snijwieltje zocht
Een echte baas schuift hem in 1x naar binnenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Snijwieltjes zijn zwaar overrated.
Gewoon een goed scherp mes, niks geen geklungel met die pizzasnijwieltjes.
...want tijdens het zoeken van een mes kan een pizza onmogelijk van de tafel af schuiven.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 @ 21:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Snijwieltjes zijn zwaar overrated.
Gewoon een goed scherp mes, niks geen geklungel met die pizzasnijwieltjes.
zonde van de grondquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |