Ja is nodig omdat ze de baseband gaan aanpassen en je daarmee dus in problemen kan komen dat je telefoon daarna niet meer werkt op een jailbroken iphonequote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:39 schreef Repeat het volgende:
[..]
Fucking mooi! Mn hele weekend gelijk goed
Ze zeggen alleen dat je wel de IBBS en IBEC files van je telefoon moet opslaan, maar de link daarvoor werkt niet meer? Is dit nou nodig
Het werkt als een zonnetje, een aanrader!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:05 schreef ikheetmartijn het volgende:
@Skv: damn, das niet gek!
Alleen de link waarmee je dat kan doen heeft die mogelijkheid niet meer. Daarom dacht ik dat het niet meer hoefde oid?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ja is nodig omdat ze de baseband gaan aanpassen en je daarmee dus in problemen kan komen dat je telefoon daarna niet meer werkt op een jailbroken iphone
Die optie is verdwenen....quote:6. Ga nu naar http://www.purplera1n.com/ en kopieer de code onderaan in de website en druk op Enter.
op iphoneclub staat artikeletje van andere kraker waarbij stap voor stap staat hoe je het moet doen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:37 schreef Repeat het volgende:
[..]
Alleen de link waarmee je dat kan doen heeft die mogelijkheid niet meer. Daarom dacht ik dat het niet meer hoefde oid?
[..]
Die optie is verdwenen....
Als jouw contract nog langer dan 4 maand doorloopt mag je 'm volgens mij echt niet zomaar verlengen met een nieuw toestel hoor... Ook al zeg je dat je 'm kwijt bent.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:29 schreef HeatWave het volgende:
Mooi, dus ik kan er morgen 1 halen en simunlocken?
Kent iemand de lost/stolen optie bij t-mobile? Ik heb nu flex 30 ofzo en wil dus (op advies vanhun klantenservice) zeggen dat ik mijn mobiel ben verloren. Dan kan je dus tussentijds verlengen.
Jep. Heb een link gevonden.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
op iphoneclub staat artikeletje van andere kraker waarbij stap voor stap staat hoe je het moet doen.
Dataroaming heb je alleen in het buitenland. Als je geen kosten wilt maken moet je dus in het buitenland Dataroaming UIT laten staan (staat hij standaard al).quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:24 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Op de iPhone zit een knop om in het buitenland je internetverkeer stop te zetten : Dataroaming on/off. Als ik deze knop in Nederland om zet heb ik wel nog steeds internet, is dit in het buitenland niet zo?
of een winkel opzoekenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:19 schreef Kremers het volgende:
Shit, gaat T-Mobile net in het weekend dat ik mijn abo kan verlengen my T-Mobile neerhalen voor onderhoud... Maandag dan maar telefonisch verlengen.
Dat zal het wachten niet korter maken denk ikquote:
Nee hoor. Heb 't vorige week gedaan bij een T-Mobile winkel en mijn contract liep nog 3.5 maand.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:46 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat zal het wachten niet korter maken denk ikIk kan ook alleen verlengen via T-Mobile: bij dealers kun je pas vanaf 3mnd voor het aflopen van je contract verlengen.
Inderdaad, zou ik zelfs betrouwbaarder / fijner vinden dan zo'n 'dealer'.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:58 schreef Merkie het volgende:
Wat is er mis met een T-Mobile winkel opzoeken?
Wat is dan 't probleem?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:29 schreef Kremers het volgende:
T-Mobile winkel is geen dealerDealers zijn MediaMarkt, BelCompany etc.
Wacht, volgens mij begin ik het te begrijpen: er is helemaal geen probleemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |