Volgens mij klopt het nog steeds niet, ik heb nu iets minder dan 200 punten teveel zie ik.quote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 22:53 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Lekker bezig, al die kinders die dachten dat ze een dvd kregen zitten nu zo:![]()
hmmm, vreemd. We hadden een duidelijke fout gevonden en die hersteld.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:21 schreef Lookbehind het volgende:
[..]
Volgens mij klopt het nog steeds niet, ik heb nu iets minder dan 200 punten teveel zie ik.
Ik kom ook bij lange na niet uit op het aantal punten uit die eindstand...quote:Op maandag 27 juli 2009 23:29 schreef sportfreak het volgende:
[..]
hmmm, vreemd. We hadden een duidelijke fout gevonden en die hersteld.
Hebben hier meer mensen last van?
Kan mezelf ook wel vergissen, maar is wel een erg groot verschilquote:687 voor de etappes. 276 voor de gele trui (Contador, Klöden, Nibali, Vandevelde), 218 voor groen (Hushovd, Cavendish, Ciolek, Rojas, Contador, Klöden) en 60 voor de bolletjestrui (Contador, Nibali, Martin, Klöden). Totaal: 1241.
Hehe, herkenbaar toen ik merkte dat ik door de fout in de puntentelling aan te kaarten mezelf uit de top 5 had getrapt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:43 schreef Gitanki het volgende:
GRMBl.!
Het is goed dat ik op vakantie was en dit nu pas lees, scheelt me een mailtje versturen
Stuk spannender dan de echte tourquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:09 schreef Arcee het volgende:
De einduitslag van de FOK!Tour wijzigt nog vaker dan van de echte.:')
quote:
En de vraag is natuurlijk: hoe?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:19 schreef Peterselieman het volgende:
We gaan het dit jaar anders doen namelijk
Hoe lang nog?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:24 schreef Peterselieman het volgende:
We laten iedereen nog ff in spanning
Hoe gaan we het dan doen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
We zijn dan ook nog niet los
En die link in de OP werkt niet meer
We gaan het dit jaar anders doen namelijk
2009!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:14 schreef Gijs-H het volgende:
Hij doet het niet:(
quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:12 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Komt er nog een ander linkje dan?
Hoi Olga, trouwens
Dus...quote:
Ja, maar omdat het aanstaande zaterdag al begint, enzo.quote:
quote:
Als hij er was zou je hem wel zien.quote:
quote:
quote:
Tja, blijkbaar wordt door jullie niet meer de moeite genomen om bij het afsluiten van iets ouds daar met een plaatje te verwijzen naar het nieuwe dat gaat komen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:39 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dat soort posts zal je nog wel blijven zien tot er meer duidelijkheid is
quote:Op maandag 28 juni 2010 23:45 schreef sportfreak het volgende:
Voorbereidingen zijn bezig, over een paar dagen brengen we jullie duidelijkheid.
ja, nog voor zaterdag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |