quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:48 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
geef de warmte maar de schuld
\SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ok ga ik ook doen![]()
Mag ik langs komen dan? Dan kunnen wij er samen in liggen.quote:
aauuwwchhquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:47 schreef Carooltje79 het volgende:
Sow ik heb me toch een blaar op me voeten die doet zeer
Als je maar fun hebt gehad tochquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:49 schreef erikje14 het volgende:
geen weer voor zaalsporten iig, heb me helemaal leeg gezweten in die klote hal
Was wel leuk
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Als je maar fun hebt gehad toch![]()
maar zou er nie aan moeten denken om met dit weer in zn hal te staan idd... pff veelste warm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
Epicaquote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
er zijn maar 2 dingen lekker om te doen met deze warmte
zweet sex
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.warmte heeft echt iets met jouw gedaan heee
![]()
![]()
oeps jouquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:53 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
warmte heeft echt iets met jouw gedaan heee
![]()
Jij bent immuum voor de warmte?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:53 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
warmte heeft echt iets met jouw gedaan heee
![]()
Hoiquote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
er zijn maar 2 dingen lekker om te doen met deze warmte
zweet sex
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zweet sex?! waar zit jij met je gedachten joh
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
ola tijntjequote:
lijkt mij nu ook wel wat eigenlijkquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]zweet sex?! waar zit jij met je gedachten joh
Ik maak ook spelfouten als het niet warm is.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:57 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
nee ik maak spellingsfouten warmte heeft effect op moi
En jij denkt daar nooit aanquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:58 schreef Carooltje79 het volgende:
hahah is eigenlijk toch niet erg, maar voor anderen kom je dom overquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik maak ook spelfouten als het niet warm is.
Ja dat is waar. Maar op Fok! is het niet zo erg. Althans voor de meeste.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:00 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
hahah is eigenlijk toch niet erg, maar voor anderen kom je dom over
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:58 schreef Carooltje79 het volgende:
inderdaad lees de fp maar eens doorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Maar op Fok! is het niet zo erg. Althans voor de meeste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |