Ja, erg he?quote:
Langzaam maar zeker word ik gestoord van de warmtequote:
Je mag mij wel helpen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:18 schreef automatic_ het volgende:
Het is trouwens heel erg, maar ik mis het studeren
Of naja... Ik verveel mij en dan denk ik; Laat ik studeren!
Maar ik vind het een beetje té fanatiek om nu al iets te doen aan hertentamens die volgend jaar april/mei zijn
dat heb ik nou weer met iets andersquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, erg he?![]()
Ik heb altijd op de meeste vreemde momenten zin om iets aan de studie te doen
Dan stop ik wel met aftellenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:20 schreef getl0st het volgende:
[..]
No waymijn geheugen is echt een zeef
Maaaaaaaaaar dat is allemaal veelste ver weg
quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, erg he?![]()
Ik heb altijd op de meeste vreemde momenten zin om iets aan de studie te doen
oeii nu ben ik bang, gaat het nog wel??quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:20 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Langzaam maar zeker word ik gestoord van de warmtekan nog gekker worden knap he
Is it really possible?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:20 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Langzaam maar zeker word ik gestoord van de warmtekan nog gekker worden knap he
Ik heb gisteren al twee boeken uitgelezenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:20 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je mag mij wel helpen.Beetje wiskunde, statistiek, economie. Alles wat jij zo leuk vindt.
![]()
Maar kun je geen tof boek uit de bieb halen dan?
Hehe okequote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ban op laten heffen...ik zat hier toch heel de tijd
quote:
Hoiquote:
olaquote:
hooooi murmquote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:21 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
oeii nu ben ik bang, gaat het nog wel??
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:21 schreef getl0st het volgende:
[..]
Is it really possible?
verder ben ik het met je eens .. ik ben verkouden, last van hooikoorts en het is bloedverziekes heet
ola king ik hb je niet teruggezien in de tvwest uitzending van parkpop volgens mijquote:
quote:
quote:
hij houd je in de gaten.. kijken of je de clausule niet breektquote:
De beroemde Murmeli. Eindelijk zie ik haar es.quote:
Haaai raak kwijt.quote:
Nee, Murm en Memento wisten de antwoordenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:23 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
ola king ik hb je niet teruggezien in de tvwest uitzending van parkpop volgens mij
was jij de enige die antwoordde op de vragen?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haaai raak kwijt.
Goh, wat hebben we toch veel MJ clipjes op tv tegenwoordig.![]()
Het gaat hier snel trouwens, merk ik.
Dat je er weer bent, dacht dat het langer zou duren voordat je de logische conclusie trokquote:
En ik antwoordde ook een keer.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:25 schreef kingmob het volgende:
[..]
Nee, Murm en Memento wisten de antwoorden
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:26 schreef getl0st het volgende:
[..]![]()
ik dacht nog iets van jou tegoed te hebben![]()
Ik word er gestoord van![]()
dat kan nooit veel goeds zijn wat jij over mij weetquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De beroemde Murmeli. Eindelijk zie ik haar es.
Oja, over Live geloof ikquote:
3 meiden op een rij?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:28 schreef kingmob het volgende:
[..]
Oja, over Live geloof ik![]()
Ik wist als enige niks eigenlijk
jij bent volgens KF, de mama hier!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat kan nooit veel goeds zijn wat jij over mij weet![]()
wat voor deal heeft mrbox met lubya?
ik ben alleen KFs mama toch?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:29 schreef getl0st het volgende:
[..]
jij bent volgens KF, de mama hier!
lubya heeft deals met iedereen hiervraag maar eens of ze met je wil neuken en kijk hoeveel pimps met contracten staan te zwaaien
Nee, over Idols.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:28 schreef kingmob het volgende:
[..]
Oja, over Live geloof ik![]()
Ik wist als enige niks eigenlijk
Sinds wanneer ben jij zo uitgesproken zwaar BIquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ben alleen KFs mama toch?
ik ken lub_ya toch niet? dan ga ik ook niet vragen om te neuken. ik ga wel proberen pien mn bed in te lokken
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat kan nooit veel goeds zijn wat jij over mij weet![]()
wat voor deal heeft mrbox met lubya?
je kent mij ook niet, wij neuken ook.. maar als je pien liever hebt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ben alleen KFs mama toch?
ik ken lub_ya toch niet? dan ga ik ook niet vragen om te neuken. ik ga wel proberen pien mn bed in te lokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |