Heeft iedereen een leven gevonden ofzo?quote:
Iedereen is gesmolten door de hittequote:
Lam door de warmtequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
Een leven wat is dat?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:10 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Heeft iedereen een leven gevonden ofzo?
quote:
Ik heb heul geen leven!quote:
Het lag onder de bank!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:10 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Heeft iedereen een leven gevonden ofzo?
Die heb je toch standaard in de auto liggen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:12 schreef KudFokker het volgende:
Back
Die knuppel was de honkbal knuppel vergetendus honkballen werd niks
Ik kijk nooit onder de bank, is geen goed idee.quote:
Ik wil ook naar Rammsteinquote:
Jij ook al nietquote:
ja, dan krijg je dat dus he?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:14 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik kijk nooit onder de bank, is geen goed idee.
Dat is het meestal.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:13 schreef dikkemongul het volgende:
Jeeeuj! Kreeg zojuist een smsje van het meisje in kwestie, uit haar zelf gewoon!
goede keuze even niets van me te laten horen
quote:
Ik heb niet eens een bank.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:14 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik kijk nooit onder de bank, is geen goed idee.
En wat moeten wij met die info?quote:
Wat krijg ik dan? Cadeautjes?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
Hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |