jaquote:
molkoson (bij de drogist te koop), oplossen met water, en dan op je rug sproeien, werkt ook goed!!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:24 schreef Memento-Mori het volgende:
mja anders kom ik er niet bij, de tip was nu een handdoek in karnemelk drenken en op mn rug leggen
In een bak met yoghurt (met cruesliquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja anders kom ik er niet bij, de tip was nu een handdoek in karnemelk drenken en op mn rug leggen
zorg je wel dat je de rest koel houdt?? Nat handdoekje in je nek, voeten in een bakje koud water... anders kan je er goed ziek van wordenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:26 schreef Memento-Mori het volgende:
jaging vanmiddag ook naar de supermarkt fietsen, het is gewoon bedekt nu (het is mn rug) maar door mn tshirt voelde het alsof er in geprikt werd met een hele boel spelden
zit zelfs aan de ibu anders is t echt niet te harden
Nee, daar heb je veel aan tegenwoordigquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:29 schreef El_Matador het volgende:
Ga je een dagje naar Parkpop, kom je thuis heb je gewoon duizend gulden!
Guldensquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:29 schreef El_Matador het volgende:
Ga je een dagje naar Parkpop, kom je thuis heb je gewoon duizend gulden!
Ja, je weet wel, toen heel FOK Singles nog maagd was. Nou ja, bijna dan.quote:
Oh wacht ik herinner mij het weer. Daar betaalde wij vroeger mee.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, je weet wel, toen heel FOK Singles nog maagd was. Nou ja, bijna dan.
Doeiquote:
Sowieso clips van Rammsteinquote:
Heeft iedereen een leven gevonden ofzo?quote:
Iedereen is gesmolten door de hittequote:
Lam door de warmtequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
Een leven wat is dat?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:10 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Heeft iedereen een leven gevonden ofzo?
quote:
Ik heb heul geen leven!quote:
Het lag onder de bank!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:10 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Heeft iedereen een leven gevonden ofzo?
Die heb je toch standaard in de auto liggen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:12 schreef KudFokker het volgende:
Back
Die knuppel was de honkbal knuppel vergetendus honkballen werd niks
Ik kijk nooit onder de bank, is geen goed idee.quote:
Ik wil ook naar Rammsteinquote:
Jij ook al nietquote:
ja, dan krijg je dat dus he?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:14 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik kijk nooit onder de bank, is geen goed idee.
Dat is het meestal.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:13 schreef dikkemongul het volgende:
Jeeeuj! Kreeg zojuist een smsje van het meisje in kwestie, uit haar zelf gewoon!
goede keuze even niets van me te laten horen
quote:
Ik heb niet eens een bank.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:14 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik kijk nooit onder de bank, is geen goed idee.
En wat moeten wij met die info?quote:
Wat krijg ik dan? Cadeautjes?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
Hoiquote:
We hadden het toch over bankenquote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wat krijg ik dan? Cadeautjes?
In ieder geval mango's, maar ik sta open voor suggestiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:
wat ben jij enthousiast op deze warme dag? wel gezellig hoorquote:
Dus je hebt een fotoboek maar geen foto´s erinquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:26 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
schoonheid? Heeft meneer mij dan ooit gezien?
Nog nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:26 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
schoonheid? Heeft meneer mij dan ooit gezien?
Hahahaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:28 schreef El_Matador het volgende:
Glijmiddel!
Niet echt nodig met dit weer.
Uhhh ik snap niet hoe ik aan een fotoboek komquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dus je hebt een fotoboek maar geen foto´s erin
Mango!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In ieder geval mango's, maar ik sta open voor suggesties.
Wat weet jij daarvan?quote:
jaaa ben blijquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
wat ben jij enthousiast op deze warme dag? wel gezellig hoor
Ik wil je wel les geven hoe je moet fok!kenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:31 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Uhhh ik snap niet hoe ik aan een fotoboek kom![]()
lol snap nog niks hier op fok
prive?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil je wel les geven hoe je moet fok!ken
Ik weet meer dan jij denktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |