hoiiiquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
Kan iemand een dweil pakken? Ik ben namelijk aan het smelten.
Goede avondtrouwens
Hoiquote:
MIeisie komt best goedquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:46 schreef Jannuk het volgende:
@Thrust: ik wil helemaal niet op de tv, ik ben een beetje moe gevochten nu, vandaar de tranen
Sterktequote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:46 schreef Jannuk het volgende:
@Thrust: ik wil helemaal niet op de tv, ik ben een beetje moe gevochten nu, vandaar de tranen
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
Hoi![]()
Ik zie dat je moordneigingen hebt.![]()
Wat een prutsers daar.
ben ut zat!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
MIeisie komt best goed*knuffel*
quote:
Dat snap ik.quote:
Hoi Pien en Sifonquote:
quote:
Ja vrouwen kunnen mij niet heet genoeg zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:52 schreef Ofresca het volgende:
Heettt. Alhoewel het hier eigenlijk wel lekker is.
pffff warmte alleen is niet leukquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:52 schreef Ofresca het volgende:
Heettt. Alhoewel het hier eigenlijk wel lekker is.
wassut maar zo'n feest, vrijdag komt er iemand kijken, meer weet ik nog nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
Dat snap ik.![]()
Ik hoop voor je dat je stoel morgen klaar is en wel goed is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pientje blij, je vind dr een babequote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Sifon oja jij hebt met die babe contact
quote:
Wat is er mis met je rolstoel? Zo ingewikkeld kan het toch niet zijn, of heb ik het mis?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:55 schreef Jannuk het volgende:
[..]
wassut maar zo'n feest, vrijdag komt er iemand kijken, meer weet ik nog niet
Slecht Tijn, heel slecht.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja vrouwen kunnen mij niet heet genoeg zijn.![]()
Hoe heet ben jij?
En koele nachten.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:55 schreef El_Matador het volgende:
Ik word nogal sjaggo van het plakkerige. Ben dol op zon en warm weer, maar dan zoals in Spanje. Droog en heet.
't schijnt heel ingewikkeld te zijn, vooral om onderling uit te zoeken wie nou wat moet regelen (Leverancier en GGD). Wel is het heel makkelijk om tegen mij de zeggen dat het niet mogelijk is om met mn stoel voorover te klappen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:57 schreef El_Matador het volgende:
Wat is er mis met je rolstoel? Zo ingewikkeld kan het toch niet zijn, of heb ik het mis?
Mot zeggen dat ze je een schatje vind.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:55 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
me ogen functioneren prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |