Dat is jouw mening, ik denk dat diegenen er zelf een eind aan kunnen maken door de hoax niet te voeden en met een duidelijke boodschap naar buiten te komen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:45 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Bovendien vind ik het aardig respectloos naar degenen die zijn dood aan het verwerken zijn.
Je verwacht veel te veel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:57 schreef piepie het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, ik denk dat diegenen er zelf een eind aan kunnen maken door de hoax niet te voeden en met een duidelijke boodschap naar buiten te komen.
Ik ben hier ook wegquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:01 schreef ToT het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat mensen het respectloos vinden, maar stel DAT het echt een hoax is...
Sommige dingen zijn gewoon vrij opvallend. Een beetje er over discussiëren kan geen kwaad hier. De familie komt hier niet kijken en ik KAN me voorstellen dat echte fans het een beetje lijkenpikkerij vinden (smullen over weer een schandaal of zo), maar mensen zijn gewoon vrij om hun vermoedens te uiten!
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:02 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik ben hier ook wegFijne avond.
Ja Nick, misschien is dat een reden, natuurlijk niet uit te sluiten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:59 schreef LeNick het volgende:
Piepie, check me vorige post. Vind je dat niet dat dat zo kan zijn? Om mij heen vonden mensen het juist zeer verstandig dat het er niet bij werd gezegd.
Daar kijk ik ook naar nu, vandaar dat ik het filmpje pas straks even kijk..quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:13 schreef piepie het volgende:
[..]
Ja Nick, misschien is dat een reden, natuurlijk niet uit te sluiten.
Maar hulpverleners raken ook niet snel in paniek, die zijn wel wat gewend.
Kijk het filmpje eerst maar eens, het telefoontje was echt vreemd.
Ophangen is sowieso helemaal uit den boze. Er wordt altijd pas opgehangen als de ambulance is gearriveerd.
(Ik ga naar de actie op tv kijken nu ....)
Er is ook een foto met een schuine hoek in de heli waar je de andere brancard met riemen kan zien. Kan hem alleen even niet vinden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:55 schreef piepie het volgende:
Hier is het hoax-filmpje van de helicoptervlucht + nog wat andere opmerkelijke dingen:
In dit filmpje zie je een goede vergelijking met hoe het eruit zag voor het inladen en dan erna.
Filmpje van CNN was ook duidelijk Moonwalk ... !!
Hetzelfde, maar ik blijf de achterliggende gedachte houden van: ''Zo een groot complot (Lijkschouwer,ziekenhuis,Forest Lawn etc.), dan moeten er mensen zijn die het uitlekken''.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:30 schreef Braddie het volgende:
Ik HOOP dat hij nog leeft, En ik ben er eigenlijk deels wel van overtuigd door wat filmpjes en dergelijk maar verder ...
En dát heb ik dus ook. Voor de rest zou het zó duidelijk zijn dat dit hoax is. Maar dat is werkelijk het enige waardoor ik toch te erg twijfel. Al die mensen die in het complot moeten zitten..quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:53 schreef Dynd het volgende:
[..]
Hetzelfde, maar ik blijf de achterliggende gedachte houden van: ''Zo een groot complot (Lijkschouwer,ziekenhuis,Forest Lawn etc.), dan moeten er mensen zijn die het uitlekken''.
Het zou uit financiele overwegingen kunnen zijn. Hij had/heeft heeeeele grote schulden, vandaar ook dat concert. Dat zouden er eerst 10 ofzo zijn en toen werden het er ineens 50. Dat was niet zijn keuze.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:12 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Leuk topic, vind het wel interessante filmpjes.
Wat me alleen heel erg weerhoud om erin mee te gaan is dat ik niet kan voorstellen dat MJ dit in scene zou zetten. Hij moet hebben geweten hoeveel verdriet dit zijn fans op zou leveren en dat er geheid tussen zitten die zelfmoord zouden plegen. Dat wil hij niet op zijn geweten hebben..
En hij scheurt zichzelf met zo'n actie los van de opvoeding van zijn kinderen. En volgens mij genoot hij juist met volle teugen van zijn vaderschap.
En wat zou hij ermee opschieten? Welke verbetering in zijn levenssituatie zal er komen doordat hij doodgewaand wordt? Hij zal alleen maar, nog meer dan hij al moest, nog teruggetrokkener moeten leven. Helemaal geen vrijheid meer. Welke rust zal hij daarmee vinden?
Ik heb nog niet alle filmpjes gekeken, maar zal nog wel wat meer gaan bekijken. Vindt ze alleen wel erg suggestief. "Why didn't he mention it was Michael?" Lijkt me nogal duidelijk. Het ging om de grootste artiest ter wereld. Daarvan roep je niet de wereld in dat hij stervende is, terwijl je nog hoopt dat hij het kan redden.
En ik weet zeker, dat als het andersom was geweest, dat die persoon aan de telefoon dus wél had gezegd dat het om MJ ging, dat mensen dat dan juist weer heel verdacht hadden gevonden.
Maar probeer me vooral te overtuigen, want ergens hoop ik het toch...
Haha, nee natuurlijk niet de rest van zijn leven, dan komt hij vast wel een keer terug.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
Lieve Piepie, als hij echt nog zou leven, dan was het al lang uitgelekt joh. Zoveel mensen zouden er bij betrokken zijn, dat er altijd wel iemand uit de school zou klappen. En daarbij... de rest van zijn leven opgesloten in het grote huis van zijn moeder? Lijkt me nog erger dan het leven dat ie al had.
Nou ja verstoppen, hij heeft de ruimte daar denk ik, maar het blijft natuurlijk maar een brainwave van mij. Ik heb geen idee waar hij is als hij nog leeft. Als hij hetzelfde doet zoals in dat comic boek dan heeft hij een dagtaak aan het bekijken hoe de wereld reageert op zijn overlijden. Het internet staat er vol mee. Verder kan hij een periode in alle rust creatief bezig zijn en hij leest misschien ook veel, want het was ook een boekenwurm. Tekenen was ook een hobby (werkelijk prachtig kon hij dat). Michael was heel nieuwsgierig (veel interesses) en ook heel leergierig (hij wilde een studie doen van een jaar over kunst).quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:18 schreef Dynd het volgende:
In The Jacksons Dynasty zei (volgens mij) Jermaine ook heeel kort wat over TMZ. En ik denk dat als hij zich ergens verstopt dat inderdaad het huis op Hayvenhurst zou zijn, daar heeft hij naast Neverland het grootste gedeelte van zijn leven gewoond. Maar cmon, verstoppen?
Dat is een quote uit The Man, een nummer met Paul McCartney toch? En we weten natuurlijk allemaal dat Paul McCartney ook al jaren dood is en in 1966/1967 is vervangen door een imitator! De bewijzen stapelen zich op!quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:45 schreef piepie het volgende:
Net zoals aan het eind van de memorial de foto groot in beeld komt van Michael met daaronder "I'm alive and I'm here forever".
Bovendien kun je het ook opvatten dat ermee bedoeld wordt 'levende legende'. Ik had vroeger een poster van Bob Marley in mijn kamer hangen en op die poster stond ook 'the living legend', maar ik heb geen moment gedacht dat hij nog zou leven.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:03 schreef PimD het volgende:
Dat is een quote uit The Man, een nummer met Paul McCartney toch? En we weten natuurlijk allemaal dat Paul McCartney ook al jaren dood is en in 1966/1967 is vervangen door een imitator! De bewijzen stapelen zich op!
Oei.. deze is wel sterk.. toch eens beter opletten in dit topic!quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:55 schreef piepie het volgende:
Hier is het hoax-filmpje van de helicoptervlucht + nog wat andere opmerkelijke dingen:
In dit filmpje zie je een goede vergelijking met hoe het eruit zag voor het inladen en dan erna.
Filmpje van CNN was ook duidelijk Moonwalk ... !!
Ja, ja, ik moest even diep in mijn geheugen graven, maar dat heb ik zeker ook een keer gelezen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:03 schreef PimD het volgende:
[..]
Dat is een quote uit The Man, een nummer met Paul McCartney toch? En we weten natuurlijk allemaal dat Paul McCartney ook al jaren dood is en in 1966/1967 is vervangen door een imitator! De bewijzen stapelen zich op!
Ja en Michael is close geweest met Paul, dus ....quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:16 schreef Moonwalk het volgende:
Dat van Paul was een hoax die ze zelf de wereld in geholpen hebben
Vreemd... Maar waarom zou 'de familie' TMZ hebben 'ingeschakeld'?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:25 schreef piepie het volgende:
Ik heb nog een heel eigenaardige vaagheid te melden.
Het gaat weer om TMZ.
TMZ heeft op haar site een RIP-list, waarop alle bekende doden terecht komen.
Op 25 juni 2009 staat daar wel Farah Fawcet vermeld, maar niet Michael Jackson.
TMZ heeft non-stop de berichtgeving rondom de dood van Michael gedaan maar vergeten hem op de RIP-list te zetten .....![]()
Heel veel fans hebben dit via e-mail gemeld door de afgelopen maanden heen, maar tot op de dag van vandaag staat Michael er niet op ....
http://www.tmz.com/category/r-i-p/page/2/
Misschien hebben ze (of Michael zelf??) een deal achter de schermen gemaakt dat ze TMZ als eerste van het nieuws voorzien??quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:36 schreef LeNick het volgende:
[..]
Vreemd... Maar waarom zou 'de familie' TMZ hebben 'ingeschakeld'?
Ja en Money talks ...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:19 schreef Moonwalk het volgende:
Ik kan maar 1 reden bedenken voor het inschakelen van TMZ.
Mensen en fans lezen nou eenmaal tabloids. Als je als familie dan wil dat het juiste nieuws naar buiten komt, pap dan aan met een tabloid of lanceer zelf een tabloid die met primeurs komt.
Ik moet toegeven dat ik het wel aan mijn man zou vertellen omdat ik weet dat die ook kan zwijgen ,,,quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:55 schreef Moonwalk het volgende:
Ik niet denk ik![]()
Ik zou het aan mn moeder en mn beste vriend vertellen
Vind je het niet leuk om alles op een site te plaatsen? Een Nederlandse MJ hoax site..quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:01 schreef piepie het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik het wel aan mijn man zou vertellen omdat ik weet dat die ook kan zwijgen ,,,![]()
Mijn moeder niet, omdat ze niets met Michael heeft.
Ik kom zo weer terug met een volgende vaagheid. Even denken welke, want het zijn er nog zo veel ...![]()
Dat kan ik zelf niet, ik ben geen type moderator ...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:05 schreef LeNick het volgende:
[..]
Vind je het niet leuk om alles op een site te plaatsen? Een Nederlandse MJ hoax site..
Ah wat lief gezegd! Slaap lekker Nick en ik kom nog met veel meer, dus blijf er lekker bij ...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:47 schreef LeNick het volgende:
Op z'n minst gezegd heel merkwaardig.. maar ga nu eerst ff pitten..
(ik blijf het leuk te vinden als er weer een ''lang'' verhaal van je staat)
Heb je dan ook echt gecheckt of Michael Jackson de enige overleden beroemdheid is die er niet tussen staat, of zijn het er misschien meer?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:25 schreef piepie het volgende:
TMZ heeft op haar site een RIP-list, waarop alle bekende doden terecht komen.
Ik denk ten eerste wat Moonwalk zegt en ten tweede kunnen het inderdaad de zenuwen zijn. Ik vind het onzin om te zeggen dat als iets je moedertaal is, dat je dan geen fouten kunt maken. Zo vaak raken artiesten de tekst kwijt tijdens optredens en een professioneel stopt dan niet met zingen, maar probeert er snel iets anders van te maken in de hoop dat het amper opvalt. Ben je fan en ken je de tekst goed, dan valt het je wel op. Enne, we hebben het hier natuurlijk wel over held Jermaine he! Met hem moet je niet spottenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:38 schreef piepie het volgende:
Jermaine zong Smile op de memorial (Michael's lievelingsnummer) maar draait 2 woorden om (bewust??):
Ja, dat schijnt inderdaad zo te zijn ....quote:Op zaterdag 23 januari 2010 03:36 schreef quirina het volgende:
[ afbeelding ]
Staartje?
Vrijmetselaartje!
Het Michael Mysteriequote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:32 schreef PimD het volgende:
Misschien dat die kerel van De Da Vinci Code er een boek over kan schrijven? De Michael Jackson Paradox ofzo
Godverdomme nee toch, dit kan toch niet weer waar zijn..quote:Op zaterdag 23 januari 2010 03:36 schreef quirina het volgende:
[ afbeelding ]
Staartje?
Vrijmetselaartje!
Jermaine zingt: Light up your face with sadness (i.p.v. gladness), hide every trace of gladness (i.p.v. sadness).quote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:53 schreef Moonwalk het volgende:
Hoi !
Dat van Jermaine verklaar ik juist niet als een Hoax. Hij heeft die woorden omgedraaid omdat als michael echt dood is, er helemaal geen reden is om vrolijk te zijn. Ik zie dat meer als een aanpassing van het nummer naar de situatie.
Dat van Murray vind ik heel bizar met die die naam ! Maar toch denk ik niet dat hij Michael is. Misschien heeft Michael die speach wel voor hem geschreven :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |