abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 2 juli 2009 @ 15:51:02 #26
230491 Zith
pls tip
pi_70582286
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 15:48 schreef gesprekje het volgende:

[..]

Mag jij vertellen hoe jij erbij komt dat dat zo was. Ik kom bij mijn overtuiging door de getuigenis van mark lester.

"Mark goes on to say that he is horrified by all the reports of drug abuse because, "I've never seen Michael take any drugs," but "if the autopsy reports come back and they say there were levels of this that and the other, you can't deny it."

As for the rumors that Michael was anorexic, Mark says, "We always ate well with Michael whenever he came to London. We'd always have fish and chips, which were his favorite. We ate pizza. My kids. His kids. We had family meals together. There was no suggestion he wasn't eating."

Mark also recalls one night when Michael told him that he didn't like needles: "He got bitten by a spider on his ranch, and the thing was really annoying. It wasn't healing. I do acupuncture, as well, so I got my needles and said, 'Come on, Michael, this will really help get the blood flow going and speed up the healing process. He said, 'No, Mark. I just don't like needles.' I convinced him to have it. He had it once but never again." "

Om zo snel de conclusie te trekken op een autopsy report... ik vind het maar vreemd.

Overigens heeft michael wel ooit medicijnen genomen tegen een rugblessure maar dat hij daaraan verslaafd zou zijn kwam van een 'anonieme bron'.

Daarnaast kan hij best in een depressie geraakt zijn door de leugens over dat kindermisbruik en de rechtzaken die daar op volgden, rehab betekend niet afkicken, rehab is een vorm van psychologie om perspectief terug te krijgen, leren omgaan met je problemen etc.
En dus volgens het autopsie rapport had micheal pillen in z'n buik en vele littekens van jaren prikken.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 2 juli 2009 @ 17:30:16 #27
180622 gesprekje
gewoon gek doen :D
pi_70585488
In de juiste context word het anders aannemelijk dat dat autopsie report vervalst is. Waarom anders wilde de familie een 2e autopsie?

Bedoel maar.

Ik neem niet zo snel genoegen, of het nu plausibel klinkt of niet' met de eerste openbaring, vooral niet in de storm van een mediacircus dat nu voor mj's landgoed staat.
Ik ben ook best wel slim.
  donderdag 2 juli 2009 @ 21:03:57 #28
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_70591364
Het enige wat ik weet is dat mijn vriendin om 9 uur me vertelde dat MJ was overleden.
Toen ik vroeg waar ze het had gelezen liet ze me een of andere roddelsite zien.
De volgende dag las ik dat om 9.20 het telefoontje gemaakt was.
Vraag me nog steeds af hoe ze dat wist op het precieze moment waarschijnlijk dat hij dood was verklaard door die arts.

(toevoeging: Ik ga er niet zozeer vanuit dat ze helderziend is Ze was op dat moment aan het surfen en ik denk dat ze het onbewust ergens gelezen heeft. Dus indien dat zo is dan betekent dat dat het schijnbaar ergens al online stond ? Dus misschien toch iets meer aan de hand)

Ik zal die site eens opzoeken waar ze dacht dat het stond.

[ Bericht 38% gewijzigd door Buschetta op 02-07-2009 23:03:30 ]
pi_70595574
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 17:30 schreef gesprekje het volgende:
In de juiste context word het anders aannemelijk dat dat autopsie report vervalst is. Waarom anders wilde de familie een 2e autopsie?

Bedoel maar.

Ik neem niet zo snel genoegen, of het nu plausibel klinkt of niet' met de eerste openbaring, vooral niet in de storm van een mediacircus dat nu voor mj's landgoed staat.
Het is net zoiets als dat Karst een volledige geldende getuigenis heeft afgelegd terwijl hij net tegen een paal aangereden was en bloed kotste, waarna hij dood ging.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 00:01:01 #30
180622 gesprekje
gewoon gek doen :D
pi_70597802
Ik weet het niet, ik wil helemaal niet tot conclusief springen.. naar beiden kanten niet.
Ik kan niet zeggen 'het klinkt te bizar voor woorden dat mj dood-gemaakt is' of 'het bestaat niet dat hij dood-gegaan is want~'
Wat ik wel weet is dat er een boel dingen zijn die mij vreemd overkomen, bepaalde uitspraken van mj, bepaalde uitspraken van vrienden na zijn 'overlijden' en vooral dubbelzinnige songteksten. (met name scream, scared of the moon, in the back en wie kent het onderhand niet; morphene)

Daarnaast bepaalde wetenschap van hoe elvis is geeindigd, en dat is me toch een raar verhaal. Moet je maar eens doorspitten... En dan dacht je dat 'elvis leeft nog' roepers gek waren? Think again. Je trekt zowat de haren uit je kop als je leest wat een rare dingen er rond zijn 'dood' speelden.

In combinatie met dat michael in een serieus gesprek tegen (ex) lisa heeft gezegd dat hij hetzelfde als elvis (haar vader) zou gaan.

etc etc.

Dit boek is nog niet uit, dit is iig geen gewone dood, als het al een dood is.
Ik ben ook best wel slim.
pi_70598081
Jeetje,

The plot really thickens.

Dit topic loopt harder dan de topics die werkelijk zinnig zijn.
pi_70598762
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 00:09 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Jeetje,

The plot really thickens.

Dit topic loopt harder dan de topics die werkelijk zinnig zijn.
Geef het topic eens ongelijk.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 08:58:35 #33
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_70602110
Ik kom terug op wat ik eerder zei, ik denk toch wel dat het Michael Jackson zelf was die de 02 concerten bekend maakte.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_70602419
Kan iemand een korte lijst feiten en vragen geven die in dit topic behandeld zijn tot nu toe?
pi_70633081
1 foto maar van zijn dood..zg!
kan ook een wassen beeld zijn
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zondag 5 juli 2009 @ 15:14:01 #36
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_70668066
De dood van Micheal Jackson is ook zeer verdacht..

http://www.peoplezapper.com/
http://www.peoplezapper.com/?p=7
http://www.pateo.nl/nep.htm

Zie ik ook mijn nieuwe topic hierover

[ Bericht 11% gewijzigd door slackster op 05-07-2009 18:18:04 ]
pi_76671276
http://michaeljacksonhoaxforum.com/phpbb2/

Hier is veel te vinden, ze gaan er alleen vanuit dat MJ nog leeft...dat is dan weer jammer
pi_76685956
quote:
Op maandag 11 januari 2010 11:21 schreef hondjes het volgende:
http://michaeljacksonhoaxforum.com/phpbb2/

Hier is veel te vinden, ze gaan er alleen vanuit dat MJ nog leeft...dat is dan weer jammer
Waarom is dat jammer? Hij leeft misschien nog wel... luister onderstaand audiofragment maar eens:

http://www.zshare.net/audio/63071001fd809b57/
pi_76688272
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:23 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Waarom is dat jammer? Hij leeft misschien nog wel... luister onderstaand audiofragment maar eens:

Omdat ze er alleen vanuit gaan, dat hij nog leeft.
Dus als ze daar iets vinden, dat hij dood is, wordt dat weggevaagd..
Zou beter zijn alles te onderzoeken.

Het is wel een rare zaak, waar heel veel niet klopt.
pi_77027223
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:23 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat is volgens mij Dave Dave, een goede vriend van Michael. De stemmen lijken sprekend op elkaar ...

Ik denk ook dat Michael of vermoord is (Illuminatie?) of nog leeft.
Maar gezien alle aanwijzingen die er zijn gevonden vermoed ik toch het laatste.
Eigenlijk sluit ik niets uit nog, ook niet dat hij toch daadwerkelijk dood is.
pi_77031534
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:09 schreef piepie het volgende:

[..]

Dat is volgens mij Dave Dave, een goede vriend van Michael. De stemmen lijken sprekend op elkaar ...

Ik denk ook dat Michael of vermoord is (Illuminatie?) of nog leeft.
Maar gezien alle aanwijzingen die er zijn gevonden vermoed ik toch het laatste.
Eigenlijk sluit ik niets uit nog, ook niet dat hij toch daadwerkelijk dood is.
Dave Dave?

FF Googlen:

Dave Dave is Michael

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2010 22:20:35 ]
pi_77032260
Ik ben er ook nog steeds niet over uit over wat er met Michael is gebeurd..
Ik vond het topic "Boodschappen in de hedendaagse muziek, films etc." erg fascinerend..ook over Michael Jackson, jammer dat het topic dood is..
pi_77032404
Ja, ben er zelf niet zo meer mee bezig geweest de laatste tijd. Wellicht dat ik binnenkort weer eens zin krijg en het grote boze internet weer eens ga doorzoeken naar nog meer interessants

Je mag zelf natuurlijk ook posten, als je iets toe te voegen hebt
  dinsdag 19 januari 2010 @ 22:41:50 #45
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77032804
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 22:19 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dave Dave?

FF Googlen:

Dave Dave is Michael

[ afbeelding ]

MJ = Dave Dave?
En deze foto dan?
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_77034014
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 22:41 schreef Ticker het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

MJ = Dave Dave?
En deze foto dan?
Da's een lama, why?
pi_77036509
Er zijn mensen die denken dat de Dave Dave die bij Larry King zat in feite Michael zelf was.
Ik snap wel waarom mensen dat denken, want de manier waarop Dave Dave praat en zijn stem doen wel heel erg aan Michael denken.
Zelf denk ik dat het gewoon Dave Dave zelf was.

Ik zal hier wel eens wat filmpjes plaatsen binnenkort.
Er zijn er zo veel en ik ben er nog dagelijks mee bezig.
  woensdag 20 januari 2010 @ 00:13:46 #48
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77037030
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 23:03 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Da's een lama, why?
Kijk eens naar dat linker jongetje zijn gezicht....
pi_77037305
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 00:13 schreef Ticker het volgende:

[..]

Kijk eens naar dat linker jongetje zijn gezicht....
Oh.. bedoelde je dat?

Kijk eens naar dat gezicht bij Larry King. Ik haal daar wel iets MJ achtig uit.
En daarbij ... "Dave Dave"
pi_77037612
Dat jochie was Dave Dave toen hij Michael pas had leren kennen in de jaren '80.
Dave Dave's vader had de hotelkamer in brand gestoken met zijn zoon erin.
Hij is de gevangenis daarvoor in gegaan en terecht ook!
Michael heeft zich altijd om Dave Dave bekommerd.

Ik heb hier deel een van een serie van 10 filmpjes.

Dit is een introductiefilmpje, daarna kunnen jullie de andere delen kijken als het boeit.
Ik vind ze goed gemaakt en erg duidelijk en gedetailleerd.

De andere delen kun je vinden door rechts te klikken op Meer video's van AlonsoHelena.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')