En dus volgens het autopsie rapport had micheal pillen in z'n buik en vele littekens van jaren prikken.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:48 schreef gesprekje het volgende:
[..]
Mag jij vertellen hoe jij erbij komt dat dat zo was. Ik kom bij mijn overtuiging door de getuigenis van mark lester.
"Mark goes on to say that he is horrified by all the reports of drug abuse because, "I've never seen Michael take any drugs," but "if the autopsy reports come back and they say there were levels of this that and the other, you can't deny it."
As for the rumors that Michael was anorexic, Mark says, "We always ate well with Michael whenever he came to London. We'd always have fish and chips, which were his favorite. We ate pizza. My kids. His kids. We had family meals together. There was no suggestion he wasn't eating."
Mark also recalls one night when Michael told him that he didn't like needles: "He got bitten by a spider on his ranch, and the thing was really annoying. It wasn't healing. I do acupuncture, as well, so I got my needles and said, 'Come on, Michael, this will really help get the blood flow going and speed up the healing process. He said, 'No, Mark. I just don't like needles.' I convinced him to have it. He had it once but never again." "
Om zo snel de conclusie te trekken op een autopsy report... ik vind het maar vreemd.
Overigens heeft michael wel ooit medicijnen genomen tegen een rugblessure maar dat hij daaraan verslaafd zou zijn kwam van een 'anonieme bron'.
Daarnaast kan hij best in een depressie geraakt zijn door de leugens over dat kindermisbruik en de rechtzaken die daar op volgden, rehab betekend niet afkicken, rehab is een vorm van psychologie om perspectief terug te krijgen, leren omgaan met je problemen etc.
Het is net zoiets als dat Karst een volledige geldende getuigenis heeft afgelegd terwijl hij net tegen een paal aangereden was en bloed kotste, waarna hij dood ging.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:30 schreef gesprekje het volgende:
In de juiste context word het anders aannemelijk dat dat autopsie report vervalst is. Waarom anders wilde de familie een 2e autopsie?
Bedoel maar.
Ik neem niet zo snel genoegen, of het nu plausibel klinkt of niet' met de eerste openbaring, vooral niet in de storm van een mediacircus dat nu voor mj's landgoed staat.
Geef het topic eens ongelijk.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:09 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Jeetje,
The plot really thickens.
Dit topic loopt harder dan de topics die werkelijk zinnig zijn.
Waarom is dat jammer? Hij leeft misschien nog wel... luister onderstaand audiofragment maar eens:quote:Op maandag 11 januari 2010 11:21 schreef hondjes het volgende:
http://michaeljacksonhoaxforum.com/phpbb2/
Hier is veel te vinden, ze gaan er alleen vanuit dat MJ nog leeft...dat is dan weer jammer
Omdat ze er alleen vanuit gaan, dat hij nog leeft.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waarom is dat jammer? Hij leeft misschien nog wel... luister onderstaand audiofragment maar eens:
http://www.zshare.net/audio/63071001fd809b57/
Dat is volgens mij Dave Dave, een goede vriend van Michael. De stemmen lijken sprekend op elkaar ...quote:Op maandag 11 januari 2010 17:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waarom is dat jammer? Hij leeft misschien nog wel... luister onderstaand audiofragment maar eens:
http://www.zshare.net/audio/63071001fd809b57/
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:09 schreef piepie het volgende:
[..]
Dat is volgens mij Dave Dave, een goede vriend van Michael. De stemmen lijken sprekend op elkaar ...![]()
Ik denk ook dat Michael of vermoord is (Illuminatie?) of nog leeft.
Maar gezien alle aanwijzingen die er zijn gevonden vermoed ik toch het laatste.
Eigenlijk sluit ik niets uit nog, ook niet dat hij toch daadwerkelijk dood is.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
![]()
Dave Dave?
![]()
FF Googlen:![]()
Dave Dave is Michael![]()
[ afbeelding ]
Da's een lama, why?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:41 schreef Ticker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
MJ = Dave Dave?
En deze foto dan?
Kijk eens naar dat linker jongetje zijn gezicht....quote:
Oh.. bedoelde je dat?quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:13 schreef Ticker het volgende:
[..]
Kijk eens naar dat linker jongetje zijn gezicht....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |