quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:05 schreef Frambozenpudding het volgende:
Vul de juiste namen in bij de volgende duo's:
Bassie & Adriaan
Laurel & Hardy
Malcolm & Eddie
Samson & Gert
Veldhuis & de Kemper
Ernst & Bobby en de rest
Womack& Womack
Mark & ... band
Graag alle antwoorden in één post
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:05 schreef Tanjaa het volgende:
Vul de juiste namen in bij de volgende duo's:
Bassie & Adriaan![]()
Laurel & ...
Ed & Eddie![]()
Samson & Gert![]()
Veldhuis & Kemper![]()
Ernst & Bobbie![]()
... & Womack
Mark & ... band
Graag alle antwoorden in één post
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:06 schreef BasOne het volgende:
[..]
Bassie![]()
Hardy![]()
Homer![]()
Samson![]()
Van kampen![]()
Young![]()
Womack![]()
Sunshine![]()
Je bent genomineerd. Dat betekend niet dat je al hebt gewonnen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:00 schreef BasOne het volgende:
Ik wil graag 'tyfus, tyfus, mijn ouders bedanken godver, en de rest van mijn kut familie voor de steun die ze me gegeven hebben in deze tering tijden.
Ik wil ook graag mijn mede AKQérs klootzakken bedanken, omdat ze me in de klote zware tijden hebben gesteund godver.
Ik dank jullie tyfuslijers hartelijk voor de nominatie van kut Gilles de Latourette award, en dat ik hem godver, heb mogen winnen
Geen tegenstand in mijn catagorie, wie ander moet hem winnenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je bent genomineerd. Dat betekend niet dat je al hebt gewonnen.
Ofyles en Qonmann gaan head to head voor de Encarta-award voor de posters met de meest Algemene Kennis.
Wie weet er nog meer leuke categorieen?
Nuts..quote:
Het liedje Worn Down Piano van ze? Staat jaarlijks erg hoog in oa de top 2000quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:08 schreef Tanjaa het volgende:
Ik ken de mark en clark band ergens vaag van... kan iemand me vertellen waar ik ze van ken?
Van het liedje Worn down pianoquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:08 schreef Tanjaa het volgende:
Ik ken de mark en clark band ergens vaag van... kan iemand me vertellen waar ik ze van ken?
Charles and Eddiequote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:12 schreef Frambozenpudding het volgende:
Bassie & Adriaan
Laurel & Hardy
... & Eddie
Samson & Gert
Veldhuis & Kemper
Ernst & Bobbie
Womack & Womack
Mark & Clark band
Wie kopt de laatste in?
Yes you wouldquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Charles and Eddie
Would i lie to you
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Charles and Eddie
Would i lie to you
Misschien dat ander buiten mijzelf ook nog mensen voor die categorie willen nomineren.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:12 schreef BasOne het volgende:
[..]
Geen tegenstand in mijn catagorie, wie ander moet hem winnen
*Stopt magazijn in pistool en laad door*quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien dat ander buiten mijzelf ook nog mensen voor die categorie willen nomineren.
The blue lagoon 2?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Waar kennen we deze twee van?
[ afbeelding ]
Open jij dan maar een topic voor de AKQ awards.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:22 schreef BasOne het volgende:
[..]
*Stopt magazijn in pistool en laad door*
Ik zou niet weten wie dat zou willen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |