Gister even naar een feestje heen geweest. Maar aangezien deze baas een keer zijn bolide thuis liet staan ten faveure van alcoholische versnaperingen. De enige mogelijkheid tot vervoer was de trein (het was te ver om af te fietsen). Eén maat van mij mocht zijn pa's leasebak mee, maar die zat al vol. Dus zo gezegd, zo gehosseld die trein. Op tijd en al. Ik dus zo op dat feest tegen de sma's zo van "Aangenaam, memrtn is de naam, 06etc". Na natuurlijk nummers terug te hebben gekregen ging ik mij wat mengen met het gepeupel wat ook aanwezig was. Mijn grappen en grollen vielen natuurlijk erg in de smaak bij zowel de vrouwelijke en mannelijke toehoorders. Na wat uren de smaakmaker van het feestje uit te hebben gehangen, was het tijd om te vertrekken. Immers, deze harde werker moest vandaag ook nog op zijn werk verschijnen, fris en fruitig.
Dus op naar de trein. Sta ik al op zo een station in the middle of nowhere, met maar één perron waar Sugar Lee McWhopper net niet oppast. Toevalligerwijs staat ook "de beste band van Nederland" op dat perron. Althans, dat waren de woorden van de "frontman". Die kon het niet laten om elke minuut te herhalen dat nummers uit Top 40 té makkelijk waren voor woorden om te drummen (terwijl hij zelf niet eens de drums doet EINZ!). Maar nog erger was, dat hij om de tien seconden "I WILL SURVIVE" te herhalen. Toen kwam dus de trein, gingen die langharige, werkschuwe kneuzen in dezelfde coupé zitten als deze baas. En daar ging het gebash maar door. Dus, voordat ik de trein ging verlaten, heb ik die vent maar even gezegd dat ik niet gediend was van zulk gezanik.
Bonusklacht, lantaarnpalen ontwijken terwijl je op je hippe foon sma contacten onderhoudt op MSN is lastig