Ik vind juist voor de ABN dat die wel nog steun moeten krijgen. Het is immers door bos zn achterlijke beslissingen dat het zo enorm in de soep loopt. Hij had het verkopen gewoon tegen moeten gaan. Je gaat toch geen goed werkend bedrijf compleet uit mekaar laten halen omdat de heren aandeelhouders vinden dat de waarde niet snel genoeg stijgt? en het dan over laten nemen door bedrijven waarvan iedereen zo zn twijfels had over of ze het wel kunnen betalen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:17 schreef Megumi het volgende:
ik heb er zelf gewerkt bij de ABNAMRO en sneu voor de mensen die ik er ken. Maar het is wel welletjes geweest met de steun.
Dus nog meer geld weggeven en maar zien wat we er voor terug krijgen. Mensen worden aan alle kanten ontslagen en moeten het zelf maar zien te redden. En de graaiers blijven we steunen. Ik snap wel dat je banken niet zomaar kan laten omvallen. Maar rechtvaardig is anders. Los van Wouter Bos. Maar het verbaast mij dat bijvoorbeeld Wellink van de DNB als toezichthouder de meest verantwoordelijke nog zijn baan heeft.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:35 schreef VNA9216 het volgende:
[..]
Ik vind juist voor de ABN dat die wel nog steun moeten krijgen. Het is immers door bos zn achterlijke beslissingen dat het zo enorm in de soep loopt. Hij had het verkopen gewoon tegen moeten gaan. Je gaat toch geen goed werkend bedrijf compleet uit mekaar laten halen omdat de heren aandeelhouders vinden dat de waarde niet snel genoeg stijgt? en het dan over laten nemen door bedrijven waarvan iedereen zo zn twijfels had over of ze het wel kunnen betalen?
![]()
Zonder deze verkoop was de crisis in nederland waarschijnlijk een stuk minder hard aangekomen. Dit gezeur heeft de consument en aandeelhouders zoveel zorgen opgeleverd en zo'n media hype gecreerd dat iedereen er even met zn neus boven op is gezet dat het "crisis" was terwijl er op dat moment inderdaad financieel wat problemen waren maar die eigenlijk niet gigantisch waren voor de nederlandse banken.
Voor minder was Zalm gewoon lekker bij zijn oude werkgever blijven werken..quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
En eh salaris van Zalm van zo een 800.000 euro is natuurlijk terecht bij deze overheidsinstantie![]()
Niet te vergeten zijn bonus![]()
Waar is de balkenende norm gebleven![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:48 schreef HarryP het volgende:[..]Voor minder was Zalm gewoon lekker bij zijn oude werkgever blijven werken..
...................................................
Je krijgt het alleen als je er domme dingen mee doetquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:04 schreef Pheno het volgende:Ik ga ook maar eens wat steun vragen, een miljoen vind ik al prima. Peanuts tov de banken!
Met dat geld wil ik een klein gedeelte best wel achterlijk beleggen of zo.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Je krijgt het alleen als je er domme dingen mee doet![]()
maar dat moet toch lukken dacht ik zo
![]()
![]()
Oja en zorg even dat de gever er ook van af weetvoor als de pers het checkt
Frank de Grave is Gerrit Zalm niet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
![]()
![]()
dacht het niet
![]()
![]()
Vraag maar aan Frank de Grave![]()
De Grave snel weg bij DSB![]()
Frank de Grave al weer weg bij DSB [ na 2 maanden !!!]
Wat had je dan gewild? Dat zalm gestenigd zou moeten worden? Of aan de galg vanwege zijn misschien niet slimme opmerkingen?? De maatschappij is immers gewoon van excuses aanbieden. Wat is daar mis aan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Evenwichtige besluitvorming over deze complexe materie is niet gediend met vroegtijdige niet-specifieke publiciteit en al helemaal niet als de Kamer daarmee de indruk zou krijgen geen rol te kunnen spelen, hetgeen zoals gezegd juist wél mijn bedoeling is.![]()
In dit licht was de mededeling van de heer Zalm prematuur. Dit heb ik hem vanochtend ook laten weten, waarna hij zijn verontschuldigingen heeft aangeboden
![]()
.
De Minister van Financiën,
Wouter Bos
quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:14 schreef Bolkesteijn het volgende:Ik vind het wel een toffe actie van Zalm.
Hij zet de deur al heel slim open voor verdere staatssteun, vanuit de onderneming bezien is dat een goede zet.quote:
Krijg je dit soort post op je werk (c.q. wat doe je voor werk), of heb je deze ergens op internet opgedoken?quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Brief
Deze brief van Bos aan de Tweede Kamer komt net binnen via het ministerie:![]()
![]()
Geachte voorzitter,
quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:59 schreef shilizous_88 het volgende:[..]
Krijg je dit soort post op je werk (c.q. wat doe je voor werk), of heb je deze ergens op internet opgedoken?
aha!quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
iets met administratie
![]()
en
![]()
Bron: http://925.nl/archief/200(...)-heeft-geld-nodig-ii
Nou geloof me maar die bank gaat voorlopig niet onder de hamer (de komende 3 jr)... en als dat gebeurd is dat met dik verlies. In de tussentijd vliegen de miljarden weer in de open haard om het financiele stelsel draaiende te houden.quote:Hij gaat zijn ‘uiterste best doen om ervoor te zorgen dat het geld dat er nu ingestopt wordt, er later bij de verkoop weer uitkomt’.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |