en , wat is er uit gekomen?quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:24 schreef Summers het volgende:
[..]
Niks specifieks maar voelde wel dat in 2009 een energie op aarde zou zijn die er daarvoor niet was , een energie met meer mogelijkheden .
Een experiment doen altijd een goed idee, maar dan wel graag een fatsoenlijk experiment. Met 2 planten kan je net zo goed een munt opgooien om te bepalen wie er gelijk heeft.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:14 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Dat is een prima ideeIk ga "binnenkort" 2 plantjes kopen die gelijk zijn qua conditie en dan die behandeling geven.. Zal een fotoverslag plaatsen van mijn bevindingen!
Meneer de kenner beweerde dat 2 planten genoeg is, ik hou me alleen aan zijn voorwaarden.. Ik weet ik geen enkele variabele uitsluit. Kan alleen tot de ml nauwkeurig bepalen hoeveel water ze krijgen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:35 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Een experiment doen altijd een goed idee, maar dan wel graag een fatsoenlijk experiment. Met 2 planten kan je net zo goed een munt opgooien om te bepalen wie er gelijk heeft.
Iig dat er meerdere mensen zijn die dat voelen zoals je kan lezen .quote:
Ik voel een megapopulair topic aan komen van jou hand!quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:14 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Dat is een prima ideeIk ga "binnenkort" 2 plantjes kopen die gelijk zijn qua conditie en dan die behandeling geven.. Zal een fotoverslag plaatsen van mijn bevindingen!
Euh ja, dat kan ook.. koeien geven ook meer melk na het luisteren van klassieke muziekquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:16 schreef DrD00m het volgende:
Mjin plantjes gaan ook altijd dood.![]()
Zou dat dan door mijn muzieksmaak komen?
Om eerlijk te zijn denk ik dat je zelfvertrouwen op de goede weg is, je begint je van bepaalde dingen bewust te worden die je eerst nog niet helemaal begreep. Doordat je ook nogeens eerlijk en open bent, heb je een zeer positieve uitstraling, Je staat sterk in je schoenen, en dat ziet je omgeving. Ga zo door!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:26 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Ligt het aan mij of is zo'n beetje overal om ons heen de energie frequentie sterk gestegen de afgelopen weken?
- Voel van mezelf veel meer energie
- Voel van anderen ook shitloads of energy af komen
- De bomen hebben veel meer
- Evenals de plantjes
- Vervelend: De vliegen hier hebben opeens geen rust meer nodig maar blijven 20 uur lang non stop onder de lamp rondjes vliegen zodat ik ze niet kan meppen omdat ze écht continu in de lucht zitten
- Alles hier in huis lijkt veel sneller en beter te bloeien/groeien (heb superveel bloemen en planten)
- Ik voel ook veel sterkere energieen hier in huis en buiten dan normaal gesproken
Maargoed dit zal vast niet aan mij liggen wie ervaart het nog meer?
Ja, koeien hebben dan ook daadwerkelijk oren.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Euh ja, dat kan ook.. koeien geven ook meer melk na het luisteren van klassieke muziek
Goed punt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:13 schreef PP. het volgende:
[..]
Ja, koeien hebben dan ook daadwerkelijk oren.
Vet zeg! Ik ben het afgelopen half jaar zeker veel meer bewust geworden dan voorheen en let nu dus ook op hele andere dingen, krijg idd meer zelfvertrouwen en behalve dat ik rook en blow is mijn lichaam wel gezond en in balans ja.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:08 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn denk ik dat je zelfvertrouwen op de goede weg is, je begint je van bepaalde dingen bewust te worden die je eerst nog niet helemaal begreep. Doordat je ook nogeens eerlijk en open bent, heb je een zeer positieve uitstraling, Je staat sterk in je schoenen, en dat ziet je omgeving. Ga zo door!
Ik denk dan ook dat je gezond bent, wat uiteindelijk de grootste bron is van je zelfvertrouwen, je kunt dan immers weer op je lichaam vertrouwen. Dit betekend dat je geen energie meer verliest, maar dit lekker aan het opbouwen bent, en hier komt volgens mij de uitstraling kijken. Alle energie die erin gaat, moet er ook weer uit. Het is dan ook bekend dat er magnetische velden rond het lichaam lopen en dat zenuwpulsen worden overgebracht dmv een soort van elektrische energie.
Mooi topic.
Ikzelf merk het niet zozeer dat het deze zomer is die mij wat meer laat voelen, maar meer het feit dat ik de laatste tijd geen alcohol meer heb gedronken. Toen ik jong was had ik bij iedereen waar ik langsliep en ik niet goed kende, een raar zenuwachtig gevoel wat me moeite gaf een houding te geven. Dit is een hele tijd weggeweest, maar de laatste tijd begint dit terug te komen. Ik drink nu al 2 jaar geen alcohol, dus misschien dat dit hier invloed op heeft gehad.
Het kan ook positief, als ik rustig ben en mezelf kan concentreren, merk ik dan ook goed als ik met iemand gesproken heb die dat ook is, die volwassen en eerlijk is, die geven me dan ook altijd veel kracht op 1 of andere manier.
Gisteren had ik overigens nog een mooi moment, ik stond mijn fietsband op te pompen en er stond een meid langs me met haar fiets, ze had een mandje voorop met een hondje erin, zo'n lief kijken hondje snoezig klein hondje. Het grappige was dat het hondje van me afgedraaid zat toen hij me zag, en dat op het moment ik glimlachte en hem aankeek, hij rustig omdraaide en hij zichzelf op zijn gemak voelde.
Komt dat nou door uitstraling? Ik kwam namelijk wel toevallig van mijn oma af, waar ik altijd goede gesprekken heb, en ik een rustig gevoel krijg als ik er ben geweest.
-Voel van mezelf veel minder energie al 2 maanden, lijkt wel alsof ik pfeiffer heb.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:26 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Ligt het aan mij of is zo'n beetje overal om ons heen de energie frequentie sterk gestegen de afgelopen weken?
- Voel van mezelf veel meer energie
- Voel van anderen ook shitloads of energy af komen
- De bomen hebben veel meer
- Evenals de plantjes
- Vervelend: De vliegen hier hebben opeens geen rust meer nodig maar blijven 20 uur lang non stop onder de lamp rondjes vliegen zodat ik ze niet kan meppen omdat ze écht continu in de lucht zitten
- Alles hier in huis lijkt veel sneller en beter te bloeien/groeien (heb superveel bloemen en planten)
- Ik voel ook veel sterkere energieen hier in huis en buiten dan normaal gesproken
Maargoed dit zal vast niet aan mij liggen wie ervaart het nog meer?
Hier haal je wetenschap en pseudo-wetenschap door elkaar.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:08 schreef mediaconsument het volgende:
Het is dan ook bekend dat er magnetische velden rond het lichaam lopen en dat zenuwpulsen worden overgebracht dmv een soort van elektrische energie.
er zijn ook mensen die hierop doorgaan door magnetherapie aan te bieden !!quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:40 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Hier haal je wetenschap en pseudo-wetenschap door elkaar.
Feit: zenuwen geven een electrische puls door
Fictie: het menselijk lichaam is omringt door een magnetisch veld.
Verder vind ik het een prachtig topic met schitterende verhalen.
Ik heb hier weinig kennis van, en misschien is magnetisch ook niet het goede woord. Wat ik wel weet is dat alle vormen van massa, aantrekkingskracht bevatten. Dit is ook 1 van de soorten verbindingen in de scheikunde, de van der waals verbindingen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:43 schreef Michielos het volgende:
[..]
er zijn ook mensen die hierop doorgaan door magnetherapie aan te bieden !!!!! (reflexologie is nog zoiets
)
magneten hebben simpelweg geen enkele invloed op het menselijk lichaam, laat staan dat ze ziektes kunnen oplossen.
zenuwen geven inderdaad electrische pulsen door.
neuronen vuren bij -55 mv, en neurotransmitters is een chemische werking.
Ik wil wel eens weten waar de magnetische velden vandaan komen, mijn inziens pseudowetenschap.
Je haalt 2 dingen door elkaarquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:50 schreef mediaconsument het volgende:
Ik heb hier weinig kennis van, en misschien is magnetisch ook niet het goede woord. Wat ik wel weet is dat alle vormen van massa, aantrekkingskracht bevatten. Dit is ook 1 van de soorten verbindingen in de scheikunde, de van der waals verbindingen.
Statische electriciteit is wat anders dan magnetismequote:Waar ik echter van overtuigd ben is dat er iets van een veld om het lichaam heen zit, anders zou bijvoorbeeld statische lading geen kans hebben en zou je het ook niet voelen als iemand in de buurt van jou komt, zonder je aan te raken of in het zicht te komen. Precies hetzelfde met sfeer-veranderingen. Dit voel je, en dit voelt iedereen om je heen, en gaat zich ernaar gedragen.
Als ze al 'iets' zouden kunnen horen, hebben ze nog geen cursus nederlands gehad waardoor ze het kunnen verstaan wanneer je de plant lelijk of mooi noemt. Dat kan ze dan ook niet beinvloeden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Goed punt.![]()
Zou een plant op een bepaald niveau iets kunnen 'horen' of alleen maar voelen.. trillingen?
Maar de toon waarop je het zegt welquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:02 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Als ze al 'iets' zouden kunnen horen, hebben ze nog geen cursus nederlands gehad waardoor ze het kunnen verstaan wanneer je de plant lelijk of mooi noemt. Dat kan ze dan ook niet beinvloeden.
Is van der waalskracht dan niet een vorm van zwaartekracht? Het is en blijft massa die elkaar aantrekt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:57 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Je haalt 2 dingen door elkaar
- van der waalskrachten
- "God part" (zwaartekracht)
Of je bent op stap en er breekt een vechtpartij uit bijvoorbeeld? Het onderbewuste/bewuste verhaal zal hier wel degelijk een rol in spelen, echter durf ik het niet uit te sluiten dat we ook een soort gevoel hebben voor lading/straling/magnetisme. Ook als je bijvoorbeeld in de douche bent geweest, dan voelt het altijd alsof er wat druk/lading van je afgevallen is.quote:Statische electriciteit is wat anders dan magnetismeEn iemand die kamer binnenkomt maakt geluid beweegt de lucht etc. die veranderingen hoef je niet bewust op te pikken, maar ze zijn er wel.
Precies, het gaat om het gevoel wat je doorgeeft.. of je liefde uitstraalt of haat, dat is te merken.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:10 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Verder zou het waarschijnlijk niet eens het praten zijn, of dat ze het kunnen horen, maar zal het de energie zijn die je erbij overbrengt op die plant als je tegen de plant praat.
Bij alles wat je doet gebruik je energie en dat breng je ook over op anderen en zij pikken dit ook weer op, of ze het zelf ook voelen/doorheen is een tweede maar ik merk wel dat het ze beinvloed ook al hebben ze dit zelf niet door.
Het gevoel wat je onbewust meegeeft, dat telt.. daarom zei ik ook, het mag ook in gedachte.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:12 schreef DrD00m het volgende:
Daarom heeft 'praten' niet zozeer nut. Het gaat dan immers enkel om een toon die je maakt ipv de woorden die je ertegen praat. Dus zeggen dat de plant zo mooi is op een lieve toon zou dan evenveel effect hebben als het zeggen dat plant oerlelijk is op dezelfde toon.
Kan je me uitleggen waarom dat wel een onzin reply was en dit hele topic niet? Of moet ik zelf een topic maken over iets waar ik van denk dat alles zo mooi bloeit?quote:
Als je niet eens het fatsoen kan opbrengen op serieus te reageren op een onderwerp, dan hoef je wmb helemaal niet te reageren. Verder in het FB topic als je behoefte hebt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:14 schreef intraxz het volgende:
[..]
Kan je me uitleggen waarom dat wel een onzin reply was en dit hele topic niet? Of moet ik zelf een topic maken over iets waar ik van denk dat alles zo mooi bloeit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |