Dat dus. En niet meer dan dat.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:29 schreef Darkomen het volgende:
Nie tlullig bedoeld maar...
De zon schijnt, daar krijgen mensen, dieren en planten meer energie van.
Wat is een hoger trillingsniveau?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:01 schreef LaFemmeFatale het volgende:
en niet alleen ikzelf de planten en dieren, ook de niet zichtbare energieen hier om mij heen voelen een stuk sterker aan.
Jullie zeggen zon, ik zeg hoger trillingsniveau
ook naar mij...heb er een chronisch te kort vanquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:03 schreef Adfundum het volgende:
Beam maar een beetje van die energie naar mij. Ik heb er een ernstig tekort aan.
-edi- onzinreplyquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:01 schreef LaFemmeFatale het volgende:
en niet alleen ikzelf de planten en dieren, ook de niet zichtbare energieen hier om mij heen voelen een stuk sterker aan.
Jullie zeggen zon, ik zeg hoger trillingsniveau
Misschien moet je eens proberen de negatieve energie om te buigen naar positieve energie?quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:10 schreef Dartanion het volgende:
Ik ben uitgeblust, heb nog nooit zoveel geslapen, ben nog nooit zo moe geweest. Alles gaat dood in mijn huis, vliegjes, planten, vogels.
Allemaal zieke bomen om mij heen. Wonen jullie wel in Nederland?
Ik ben nog heel erg positief in mijn hoofdquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien moet je eens proberen de negatieve energie om te buigen naar positieve energie?
Lees the secret eens.
quote:
Oh ja dat zeker.. dat zou helpen! Natuurlijk geef je de plant daarnaast ook water en licht, maar ik ben er van overtuigd dat je een plant groei positief kan beinvloeden door extra aandacht zoals praten, of reiki gevenquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:33 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Ik ben nog heel erg positief in mijn hoofdBen niet depressief
![]()
Of kun je met positieve energie mijn planten tot leven wekken? Want dan mag je wel even langskomen met positieve energie!
We gaan heel erg offtopic, maar jij als Mod vind dat prima blijkbaar. Een plant heeft geen oren, dus kan hij mijn stem niet horen. Wel ben ik het er mee eens dat het een levend iets is.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja dat zeker.. dat zou helpen! Natuurlijk geef je de plant daarnaast ook water en licht, maar ik ben er van overtuigd dat je een plant groei positief kan beinvloeden door extra aandacht zoals praten, of reiki geven
Het zijn levende 'wezens' op aarde, ze hebben alleen geen stem of mogelijkheid om met jou terug te communiceren anders als hun best doen om voor jou zo mooi mogelijk te worden.
We hebben het over hogere energie in de natuur, dus vond ik een klein zijspoor wel te veroorlovenquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:51 schreef Dartanion het volgende:
[..]
We gaan heel erg offtopic, maar jij als Mod vind dat prima blijkbaar. Een plant heeft geen oren, dus kan hij mijn stem niet horen. Wel ben ik het er mee eens dat het een levend iets is.
Iemand die tegen zijn plantjes die is meer begaan met zn planjes dan ik bijvoorbeeld. Hierdoor zal deze persoon eerder zien dat ie water nodig heeft, of andere potgrond of voeding or what ever. Ik denk dat het praten en reiki geven bij de conformation-bias hoort
Dat is een prima ideequote:Op woensdag 1 juli 2009 11:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
We hebben het over hogere energie in de natuur, dus vond ik een klein zijspoor wel te veroorloven
Ik zou zeggen test het zelf eens.. zet 2 dezelfde planten in het zelfde raamkozijn, geef ze beide water en licht zoals je normaal ook zou doen. (of hebben we nu de rede gevonden van alle dode spullen in je huis)
De ene plant ga je een maandlang 'bepraten' bemoedigend toespreken, mag ook zeker in gedachten. Zeg m dat je blij bent dat hij er is, en dat hij mooie bladeren heeft.
De andere plant negeer je, of zeg m dat je m lelijk vind, dat je graag zou willen dat hij dood ging..
Post over een maand eens je ervaringen
Niks specifieks maar voelde wel dat in 2009 een energie op aarde zou zijn die er daarvoor niet was , een energie met meer mogelijkheden .quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:26 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Ligt het aan mij of is zo'n beetje overal om ons heen de energie frequentie sterk gestegen de afgelopen weken?
- Voel van mezelf veel meer energie
- Voel van anderen ook shitloads of energy af komen
- De bomen hebben veel meer
- Evenals de plantjes
- Vervelend: De vliegen hier hebben opeens geen rust meer nodig maar blijven 20 uur lang non stop onder de lamp rondjes vliegen zodat ik ze niet kan meppen omdat ze écht continu in de lucht zitten
- Alles hier in huis lijkt veel sneller en beter te bloeien/groeien (heb superveel bloemen en planten)
- Ik voel ook veel sterkere energieen hier in huis en buiten dan normaal gesproken
Maargoed dit zal vast niet aan mij liggen wie ervaart het nog meer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |