AAch, het is niet dat mij schaam voor een buikje, zo erg is het nog nét neitquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:23 schreef 3keernix het volgende:
Laat gewoon je bierbuik zien, accept the comments
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:23 schreef 3keernix het volgende:
Laat gewoon je bierbuik zien, accept the comments
Haha. Is TS homo?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:28 schreef Pisces29 het volgende:
Had je maar een basiskleur moeten kweken onder de zonnebank vóórdat de warme zonnige dagen aan zouden breken. Dan had je al een basis tan en was het contrast niet albino/neger
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:31 schreef _Administr8or_ het volgende:
[ afbeelding ]
Al herken ik de klacht. Door het wielrennen heb ik nu ook bruine armen, maar mijn borstkas is nog vrij wit.. Gelukkig niet zo erg als die van Rasmussen
Omgquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:31 schreef _Administr8or_ het volgende:
[ afbeelding ]
Al herken ik de klacht. Door het wielrennen heb ik nu ook bruine armen, maar mijn borstkas is nog vrij wit.. Gelukkig niet zo erg als die van Rasmussen
[ afbeelding ]
Alleen flikkers maken zich druk om een tan, so do the mathquote:
WTFquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:31 schreef _Administr8or_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is fakequote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:31 schreef _Administr8or_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alleen flikkers maken zich druk om een tan, so do the mathIk heb nog nooit een normale kerel horen lopen mauwen over kleur en armen of benen die meer bruin zijn dan de buik.
SNEL BLIJF DE HELE DAG BINNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:09 schreef SteveBudin het volgende:
Die "gezonde" bruine teint van al die zonaanbidders zorgt er anders wel voor dat ze straks allemaal kanker krijgen.![]()
![]()
Ik denk eerder dat iedereen nu naar buiten gaat zodat ze erbijhorenquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:12 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
SNEL BLIJF DE HELE DAG BINNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Goed excuus om de hele tijd achter je computertje te zitten hè.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:09 schreef SteveBudin het volgende:
Die "gezonde" bruine teint van al die zonaanbidders zorgt er anders wel voor dat ze straks allemaal kanker krijgen.![]()
![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |