quote:Op maandag 29 juni 2009 12:11 schreef tong80 het volgende:
Met welke andere sporter zat Michael Boogerd in de klas ?
Tuurlijkquote:
Agassi vloog er toen al in de 1e ronde uitquote:
Uh John Lowe is toch echt niet goed.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:37 schreef FP128 het volgende:
John Lowe
Wat was de meeste legendarische tiebreaker ooit op Wimbledon en welke spelers waren ermee gemoeid.
fyi: het zijn twee legendarische tennisspelers die nog in leven zijn.
Voor de duidelijkheidquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Agassi vloog er toen al in de 1e ronde uit![]()
Stich 4e ronde, Sampras kwartfinale, Daarna redelijk nobody's.
Wie gooide de eerste negendarter op de Embassy?
Inmiddels een week verderquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:20 schreef Szura het volgende:
Bij welke discipline in de atetiek is het WR bij de vrouwen beter dan bij de mannen?
Dat is kogelslingeren meen ik?quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:20 schreef Szura het volgende:
Bij welke discipline in de atetiek is het WR bij de vrouwen beter dan bij de mannen?
quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:44 schreef tong80 het volgende:
Ik gok op discuswerpen
Krasse knarren, de oudste top 10 renners nog in leven.
Wim Van Sevenantquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:28 schreef Felagund het volgende:
Een simpele, ben op dit moment een beetje inspiratieloos (het is toch de bedoeling dat ik de nieuwe post?):
Welke wielrenner is recordhouder in het winnen van de rode lantaarn in de tour van de France?
Goed! 100m voor de finish gevallen, moest over de eindstreep getild worden.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:41 schreef chufi het volgende:
Was er niet iets met een val op de Champs Elysee?
Dat begreep ik al door je vraagstellingquote:
Ik ken alleen de motorcoureurquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:02 schreef tong80 het volgende:
Uit welk land komt de hordenloper Colin Edwards ?
Staat er tochquote:
Helemaal goedquote:
Johquote:
Tis toch al meer dan 30 jaar geleden..... In 1978 won ze voor het eerstquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Joh
Absurd dat ik het niet wist. Heb ze allemaal gezien. Hoe kort je geheugen kan zijn.
Niet op een OS en in 1998 overleed zequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:09 schreef qonmann het volgende:
wie heeft dat ..dacht Florence Griffith
Op een OS maar welk ...1998 ?
Nee ... FG is goed maar het jaar nietquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:13 schreef qonmann het volgende:
zo oud ..een Oost-Duitse ofzo ..Marlies Göhr ?
tijd is goedquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:20 schreef qonmann het volgende:
Oh ..toch Griiftih..ik dacht al ,het jaar weet ik niet
(10.49 staat me bij)
Komt erg in de buurtquote:
Staat in mijn geheugen gegrift, er zijn er maar zeer weinig die ik weet, dit is er 1 ..raarquote:
Nopequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:33 schreef qonmann het volgende:
[..]
Staat in mijn geheugen gegrift, er zijn er maar zeer weinig die ik weet, dit is er 1 ..raar![]()
86 ?
Dat was net toch niet goedgekeurdquote:
Oh ja die Ier in een rokje ...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:40 schreef tomtomaat het volgende:
Was dat niet die braziliaan die omver gekegeld werd door een toeschouwer?
Correct, nu z'n naam nogquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:40 schreef tomtomaat het volgende:
Was dat niet die braziliaan die omver gekegeld werd door een toeschouwer?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:32 schreef sportfreak het volgende:
Michael Jordan
Scottie Pippen
Charles Barkley
Larry Bird
Karl Malone
Hij lag welquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:01 schreef chufi het volgende:
Geen idee .. Lag ie in een scheiding of zo ?
Veel bankzitten en weinig doen ?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:23 schreef tong80 het volgende:
Hij had een blessure en hoe ging ie daar tijdens de wedstrijden mee om ?
Hij zat juist niet op de bankquote:
Juist. Zie je post nu pasquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:51 schreef tomtomaat het volgende:
rugblessure liggend achter de bank?
Die is het niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:23 schreef qonmann het volgende:
Is dat niet van der Geest sinds mensenheugenis ?
of is dat veranderd.
Het duurde even hč ?quote:
Was die al zo rijk in 1992 dan ??quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:52 schreef tong80 het volgende:
Of Rusland met die excentrieke miljonair ?
Ik bedoel een andere miljonair.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |