quote:Op maandag 29 juni 2009 12:11 schreef tong80 het volgende:
Met welke andere sporter zat Michael Boogerd in de klas ?
Tuurlijkquote:
Agassi vloog er toen al in de 1e ronde uitquote:
Uh John Lowe is toch echt niet goed.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:37 schreef FP128 het volgende:
John Lowe
Wat was de meeste legendarische tiebreaker ooit op Wimbledon en welke spelers waren ermee gemoeid.
fyi: het zijn twee legendarische tennisspelers die nog in leven zijn.
Voor de duidelijkheidquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Agassi vloog er toen al in de 1e ronde uit![]()
Stich 4e ronde, Sampras kwartfinale, Daarna redelijk nobody's.
Wie gooide de eerste negendarter op de Embassy?
Inmiddels een week verderquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:20 schreef Szura het volgende:
Bij welke discipline in de atetiek is het WR bij de vrouwen beter dan bij de mannen?
Dat is kogelslingeren meen ik?quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:20 schreef Szura het volgende:
Bij welke discipline in de atetiek is het WR bij de vrouwen beter dan bij de mannen?
quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:44 schreef tong80 het volgende:
Ik gok op discuswerpen
Krasse knarren, de oudste top 10 renners nog in leven.
Wim Van Sevenantquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:28 schreef Felagund het volgende:
Een simpele, ben op dit moment een beetje inspiratieloos (het is toch de bedoeling dat ik de nieuwe post?):
Welke wielrenner is recordhouder in het winnen van de rode lantaarn in de tour van de France?
Goed! 100m voor de finish gevallen, moest over de eindstreep getild worden.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:41 schreef chufi het volgende:
Was er niet iets met een val op de Champs Elysee?
Dat begreep ik al door je vraagstellingquote:
Ik ken alleen de motorcoureurquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:02 schreef tong80 het volgende:
Uit welk land komt de hordenloper Colin Edwards ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |