Dude, het moet voor de rest van de bezoekers wel leuk blijven hèquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
misschien doe ik zaterdag mn zwembroek wel aan
hetzelfde als vorig jaar zei dupje.. was een duits bierquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dude, het moet voor de rest van de bezoekers wel leuk blijven hè.
Dup, IB, wat voor bier hebben jullie eigenlijk?
...aldus de wannabe PUB-mod.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:07 schreef swarmahoer het volgende:
en jij een verbod hebt op chatboxen met minderjarige dames zonder toezicht
quote:
Heb je het al geleerd dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:11 schreef SLP_ het volgende:
ok ik vraag wel nooit meer of mikke wilt catannen
Dan schuift Mikkie door richting KLBquote:
neuh heb regels doorgelezen maar wiki zegt dat het een makkelijk spel is dusjaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je het al geleerd dan?
Als er binnenkort wat mensen aanwezig zijn en het niet morgenochtend tentamentijd is, maak je meer kans.
dan open ik wel n topic voor m, dagonet is tog weg nuquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan schuift Mikkie door richting KLB.
je mag met mij en yas meespelen, eindelijk een iemand die niet vals speeltquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:23 schreef SLP_ het volgende:
[..]
neuh heb regels doorgelezen maar wiki zegt dat het een makkelijk spel is dusja![]()
maarr het hoeft al niet meer hoor
jeuhquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je mag met mij en yas meespelen, eindelijk een iemand die niet vals speelt
Uhuh, ik heb nogal mod-ambities. Vooral in KLB, waar het één grote baggertyfuszooi is tegenwoordigquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan schuift Mikkie door richting KLB.
Goed zoeken is de moeite waard! Niet toevallig uitgeleend aan iemand ofzo?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:22 schreef SLP_ het volgende:
kut ik ben een geschiedenisboek kwijt
dat wordt dokken straks
Ha, ik ben niet de enige die een ramp is met plannenquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:57 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, werkstuk is eindelijk af, nu leren voor tentamen van morgen
eigenlijk heb ik al een bril maar die zet ik alleen op als ik hem echt nodig heb [tv, bios of proefwerk]. maar ik weet echt 100% zeker dat die gister daar nog niet lag! volgens mij leven in dit huis kwade krachtenquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:37 schreef Mikkie het volgende:
Een inkoppertje zou zijn om te zeggen: dat ding ligt er al de hele tijd en jij hebt een bril nodig?
Airco enzulks. Die heb ik niet auf meine Zimmerquote:
Dan heb je toch geen gastenlijstquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:53 schreef motorbloempje het volgende:
ja, en? da's toch leuk
doen we met bowlen ook
Ja, met zo'n instelling kom ik er nooit natuurlijkquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:58 schreef motorbloempje het volgende:
15 minuten, kun je net zo goed blijven Fok!ken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |