abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 juli 2009 @ 16:02:43 #26
160029 Sequencial
Psychophonic
pi_70582691
TerugVindProfieldiepte
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_70583271
Aanhangers en zijspan, dat het allemaal kan . 8 juli gesprek met een rijschool in bussum en dan waarschijnlijk (pas) in september lessen ivm 21ste verjaardag en vakantie.. Wil toch wel mijn zware rijbewijs halen ipv 2 jaar nog licht rijden
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_70591312
Vanochtend weer les gehad. Bloedheet en op de parkeerplaats.

Had moeite met koppelen (te kleine handjes, dus lastig om te doseren) had ook mijn duim min of meer uit de kom (auw) koppeling helaas niet te verstellen, maar heb een manier gevonden om het toch te kunnen

Moest de slalom en een brede slalom (is dat de goede term? )

Nadat ik de eerste paar keer na de vierde pion niet meer uitkwam, ging het daarna eigenlijk heel erg goed
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 2 juli 2009 @ 21:56:42 #29
87694 Robin__
letitredno
pi_70593254
Geslaagd menn0?

roep anders ff je gegevens, nu kan ik de OP nog wijzigen.

@lonaa 2e linkje onder 'handige sites' in de OP staan alle oefeningen duidelijk beschreven. Je hebt iig de snelle (makkelijke) slalom en de langzame (!#$@#) slalom.

Vind het met afstand de kutste oefening van allemaal al ging het vandaag wel vrij aardig, halverwege ff drinkpauze ingelast dat was wel even relaxt. Langzame slalom, vertragingsoefening en (precisie)stop hebben nog wel wat aandacht nodig, kan ze wel maar niet consequent genoeg.. Over 8 dagen is het al zo ver
pi_70595927
Spannend Robin! Hoeveel lessen nog voor die tijd?
  donderdag 2 juli 2009 @ 23:24:11 #31
87694 Robin__
letitredno
pi_70596586
Heb er nu nog 2 staan.. zaterdag (lekker vroeg) en maandag. We kijken na maandag even wat we nog inplannen voor de tussentijd, dus 3 a 4 lessen nog dus nog ff flink oefenen. liever te veel lessen als te weinig want het enige wat ik nog meer haat dan examens zijn her examens

Vrijdag om 0945 bij de rijschool (gelukkig lekker vroeg) over het algemeen vallen de zenuwen aardig weg als ik eenmaal bezig ben. 1210 is t examentijd

pi_70596688
Hahaha Super...

T gaat bij mij helaas nog wel even duren, dit was mijn 4e les geloof ik.
Ik zal voor je duimen vrijdag...*O*
pi_70598937
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 23:24 schreef Robin__ het volgende:
Heb er nu nog 2 staan.. zaterdag (lekker vroeg) en maandag. We kijken na maandag even wat we nog inplannen voor de tussentijd, dus 3 a 4 lessen nog dus nog ff flink oefenen. liever te veel lessen als te weinig want het enige wat ik nog meer haat dan examens zijn her examens

Vrijdag om 0945 bij de rijschool (gelukkig lekker vroeg) over het algemeen vallen de zenuwen aardig weg als ik eenmaal bezig ben. 1210 is t examentijd

Waar heb je dat examen?
Soer dacht dat mijn AVB bij t Ado-stadion was maar het bleek in zoetermeer te zijn, moesten we racen en waren we net op tijd dus check t ff is mijn advies
BigguyNL @ Xbox Live
Ach, wat doe je eraan
pi_70600037
Bij de OP, waarom alleen geslaagden van 2008 eigenlijk?
Van mij mag je KleinVosje - 16-06-2009 toevoegen hoor
  FOK!fotograaf vrijdag 3 juli 2009 @ 02:00:53 #35
159915 -Menn0-
MNO
pi_70600040
Theorie zuigt

Smerige geldklopperij is het met die kut vragen Echt van die instant fail vragen
,,/
  vrijdag 3 juli 2009 @ 10:10:48 #36
87694 Robin__
letitredno
pi_70603837
Thanks

en ik moet naar Naaldwijk, da zei dat vrouwtje ook op kantoor.. dus dat zal wel goed zijn
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 02:00 schreef KleinVosje het volgende:
Bij de OP, waarom alleen geslaagden van 2008 eigenlijk?
Van mij mag je KleinVosje - 16-06-2009 toevoegen hoor
Geen idee.. topic heb sinds 2008 volgens mij helemaal stil gelegen, er is nergens een lijst van 09 gemaakt.

Misschien dat iemand dit topic in die fok wiki ofzo kan zetten (ik zou niet weten hoe je een nieuwe OP er bij zet) dan kan iedereen zn eigen gegevens gewoon bewerken/toevoegen en dan komt het bij het openen van een nieuw topic weer helemaal goed... ik kan m nu al niet meer wijzigen.
pi_70613313
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 02:00 schreef -Menn0- het volgende:
Theorie zuigt

Smerige geldklopperij is het met die kut vragen Echt van die instant fail vragen
  zaterdag 4 juli 2009 @ 08:19:27 #38
87694 Robin__
letitredno
pi_70634714
Gaan we weer.. dat er nu 18 graden op de thermometer staat is echt gunstig
pi_70635874
Jezus....theorieexamen aanvragen gaat ook weer lekker kut. In Rijswijk kan ik pas op 28juli, dan maar naar Utrecht de 21e

Weet iemand of het nog mogelijk is dat je naar het CBR toegaat en dan wachten/ kijken of er nog iemand afvalt en jij daarvoor in de plaats komt (theorie)?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_70636000
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 10:23 schreef tongytongylickylicky het volgende:

Weet iemand of het nog mogelijk is dat je naar het CBR toegaat en dan wachten/ kijken of er nog iemand afvalt en jij daarvoor in de plaats komt (theorie)?
Hier in Den Bosch was het iig niet mogelijk om te wachten op een plekje wat vrij was.
Alleen het reserveren via internet was geloof ik toegestaan.

Kom je door de planning van theorie in de knoei met de andere examens of valt dat nog wel mee?
pi_70636326
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 10:31 schreef KleinVosje het volgende:

[..]

Hier in Den Bosch was het iig niet mogelijk om te wachten op een plekje wat vrij was.
Alleen het reserveren via internet was geloof ik toegestaan.

Kom je door de planning van theorie in de knoei met de andere examens of valt dat nog wel mee?
Kut...

Hopelijk niet Ik rij voor AVB de 14e af en hopelijk slaag ik,maar daarna moet ik natuurlijk zsm de rest inplannen, en wil niet de dag voor me examen me theorie nog halen.
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
  zaterdag 4 juli 2009 @ 11:39:26 #42
87694 Robin__
letitredno
pi_70637450
Minder..

Het was altijd wel zo dat je je op een reserve lijst kon zetten.. maar dan moest je ook echt gewoon als eerste je melden voor dat examen en dan hopen dat iemand met reservering niet komt opdagen. Geen idee of dat nog zo is sinds die digitale toestanden bij het cbr. (kan mijn reservering ook niet annuleren, alleen verplaatsen..) zou t voor de zekerheid toch ff navragen bij het cbr in rijswijk zelf.. knap lullig als je er helemaal voor naar utrecht moet.

Ben net terug, heerlijke temperatuur zo zeg

Ging goed ook! Als maandag weer zo gaat laten we het daar misschien wel bij
pi_70639474
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 11:39 schreef Robin__ het volgende:
Minder..

Het was altijd wel zo dat je je op een reserve lijst kon zetten.. maar dan moest je ook echt gewoon als eerste je melden voor dat examen en dan hopen dat iemand met reservering niet komt opdagen. Geen idee of dat nog zo is sinds die digitale toestanden bij het cbr. (kan mijn reservering ook niet annuleren, alleen verplaatsen..) zou t voor de zekerheid toch ff navragen bij het cbr in rijswijk zelf.. knap lullig als je er helemaal voor naar utrecht moet.

Ben net terug, heerlijke temperatuur zo zeg

Ging goed ook! Als maandag weer zo gaat laten we het daar misschien wel bij
Minder lessen = minder kosten

maar als jij het examen kan verplaatsen kan jij hem dan ook naar een andere plaats verplaatsen of alleen een andere dag/ tijd.

[ Bericht 0% gewijzigd door tongytongylickylicky op 04-07-2009 13:20:05 ]
  zaterdag 4 juli 2009 @ 13:11:27 #44
87694 Robin__
letitredno
pi_70639585
http://www.cbr.nl/reservering.pp

daar even klikken op hier online reserveren

**
Je reservering vrij verplaatsen kan tot een week voor de examendatum. Binnen een week kan de reservering, wanneer hier mogelijkheden voor zijn, alleen worden vervroegd. Annuleren kan niet. Restitutie kan alleen onder bepaalde voorwaarden.
**

en dan zijn die 'bepaalde voorwaarden' klikbaar (al word ik er persoonlijk niet echt wijzer van) Ik ben blij dat k de 14e nog heb kunnen bemachtigen dan, verder niet zo goed gelezen over annuleren etc want ik ben er gewoon en ik wil het halen ook!
  zaterdag 4 juli 2009 @ 17:58:35 #45
87694 Robin__
letitredno
pi_70646583
Ohja ik heb een stepje afgebroken vandaag kling.. weg. ff snel stepje voor passagier overgezet.

Mijn opmerking dat er al een scheur in zat werd niet heel erg gewaardeerd geloof ik onderkant van de breuk was al verkleurd.. rest 'vers' gebroken. Niet dat je dat redelijkerwijs had kunnen zien ofzo hoor.
pi_70648171
Motor om laten vallen of te plat door de bocht heen ofzo?
Best apart om zoiets af te breken is mij nog niet overkomen iig
  zaterdag 4 juli 2009 @ 20:05:17 #47
87694 Robin__
letitredno
pi_70649789
was bezig met langzame slalom, ging al slecht, had eigenlijk al moeten stoppen.. maar ik dacht t nog wel ff te fixxen. Niet dus, laatste poortje linker been aan de grond, motor (te) schuin maar ik kon m nog van de grond houden. Motor overeind.. stepje weg.

Volgens mij iig niets wat een stepje niet aan moet kunnen.. hij was gebroken 'rond' de bevestigingspin. Dus breuk, gat, nog een breuk. Onderste stukje van de breuk was al geoxideerd/donker verkleurd dus zat er gewoon aan te komen, maargoed dat ie nu vervangen is.

Niet iets wat ik ooit in het verkeer mee wil maken btw
pi_70655490
Toch best vreemd, bij mijn lesmotor kon het stepje dicht klappen voor als je 'm tegen de grond zou leggen of dat je je enkels niet zou breken als je achter het stepje bleef hangen.
Mijn huidige motor heeft dat ook, en die is inmiddels 23 jaar oud.

Maargoed, zoiets kan beter afbreken bij een langzame oefening of bij stilstand ipv ineens op de snelweg oid

Zelf nog wel helemaal heel gebleven?
pi_70656614
Je zal op zo'n lesmotor vast niet de eerste zijn die de stepjes er flink van langs geeft
Beetje ongelukkig dat ie nou net bij jou af moet breken
BigguyNL @ Xbox Live
Ach, wat doe je eraan
  zondag 5 juli 2009 @ 10:25:21 #50
52191 DABAMaster