Zal ik ook hebben met zo een naamquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:54 schreef timbob het volgende:
Hallo, mijn naam is timbob en ik heb een klacht.
Hij is niet verzegeld, dus dat mag dan niet.quote:
Ja, uiteraard die. want die is fijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:56 schreef Kassaa het volgende:
Rezpec voor de cd van Horowitz. Derde pianoconcert en tweede sonate neem ik aan? Uiterst puike opnames! En op die andere naam staat niet voor niets zo groot de naam van een violist.
oh... ok.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:00 schreef Frollo het volgende:
Arvo Pärt is een baas. Als hij wil dat je naar een viool luistert, dan luister je naar een viool, begrepen?
Wacht maar tot je Spiegel im Spiegel hoort trouwens.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:57 schreef banaantjeEE het volgende:
Kon je er eerst niet stukken van beluisteren in de winkel zelf?
met van die halfdefecte oordoppen whehequote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:57 schreef banaantjeEE het volgende:
Kon je er eerst niet stukken van beluisteren in de winkel zelf?
Ja, dat had gekunt, maar ik heb het niet gedaan.quote:
Haha, ja, gek he, dat mensen nog geld uitgeven aan dingen die ze leuk vinden en waarvoor ze best willen betalen om zo het hele muziekgebeuren in stand te houden.quote:
Geen liefhebber van muziek begrijp ik?quote:
Over het paard getilde Franse pretentieuze componistenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:10 schreef Darkestrah het volgende:
Had dan ook een cd van Erik Satie gekocht...
Als je muziek download ben je geen liefhebber? Ik weiger namelijk om 20 euro voor een cdtje te betalen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:16 schreef sinadO het volgende:
[..]
Geen liefhebber van muziek begrijp ik?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:00 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Zal ik ook hebben met zo een naam
De cd was 10 euro.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:21 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
Als je muziek download ben je geen liefhebber? Ik weiger namelijk om 20 euro voor een cdtje te betalen.
Dat verschilt per genre, pop muziek is vaak gewoon 20 euro.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:23 schreef timbob het volgende:
[..]
De cd was 10 euro.
Ik heb een kast vol met cd's staan. en ik heb denkik maar 5% van die cd's 20 euro of meer betaald.. dus dat valt nou ook wel weer mee.
Dan ga je naar de verkeerde winkels of heb je een te beperkte muzieksmaak.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:25 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
Dat verschilt per genre, pop muziek is vaak gewoon 20 euro.
Op het bonnetje staat dat je alleen verzegelde cd's mag ruilen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:25 schreef dikkemongul het volgende:
Je kunt cd's toch wel ruilen? Dan koop je gewoon 1 cd en wissel je deze elke dag om voor een nieuwe om te kopiëren.
Ja, wellicht.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:48 schreef Florian_ het volgende:
Ik vind viool (ook solo) juist erg mooi.![]()
Maar wellicht kun je de cd een keertje aan iemand weggeven (verjaardag bijvoorbeeld)?
Verkapt ik-vind-het-eng-om-verder-in-de-muziekwereld-te-kijken-dan-top40-omdat-ik bang-ben-niet-meer-hip-te-zijn-ondanks-dat-ik-misschien-eens-iets-vind-wat-ik-echt-mooi-vind post.quote:
Verkapt zie-mij-snel-happen post.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:55 schreef timbob het volgende:
[..]
Verkapt ik-vind-het-eng-om-verder-in-de-muziekwereld-te-kijken-dan-top40-omdat-ik bang-ben-niet-meer-hip-te-zijn-ondanks-dat-ik-misschien-eens-iets-vind-wat-ik-echt-mooi-vind post.
of in het kort:
verkapt kijk-mij-kortzichtig-zijn post.
hehequote:
Jij!quote:
Alleen maar luisteren?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:06 schreef zovty het volgende:
Echt mannen luisteren alleen maar naar soppende kutjes.
Kutjes gaan niet vanzelf sopgeluiden maken natuurlijk. Maar daar kom je nog wel achter als je later groot bent.quote:
je vergeet de puntjes op de aquote:
quote:
Het is nooit te laat.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:07 schreef Q_Orianka het volgende:
Ik vind een viool juist erg mooi. Kan mijn ouders wel voor hun kop slaan dat ze me niet op mijn 4e hebben gedwongen om viool te leren.
Nu is het te laat.
Wees blij dat er tenminste naar muziek van enige kwaliteit luistert in plaats van de oorkanker die gebukt gaat onder de naam r&bquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:57 schreef DaanA het volgende:
Je hebt gewoon geen smaak, simpel.
Viool is het mooiste instrument dat er is en als Gil Shaham hem bespeelt, dan is er al helemaal niks mis mee.
Opgelost, slotje.
Dat geeft niet hoor Timbob, ik koop ook wel eens cd's.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:08 schreef timbob het volgende:
[..]
Haha, ja, gek he, dat mensen nog geld uitgeven aan dingen die ze leuk vinden en waarvoor ze best willen betalen om zo het hele muziekgebeuren in stand te houden.
dat is fijn om te horen Skaai. Ik hoop dat jouw cd's je wel allemaal bevallen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:17 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat geeft niet hoor Timbob, ik koop ook wel eens cd's..
Vengerov en Repin!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:24 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Wees blij dat er tenminste naar muziek van enige kwaliteit luistert in plaats van de oorkanker die gebukt gaat onder de naam r&b. Oistrakh en Milstein zijn trouwens grotere vioolbazen dan Shaham, maar dat terzijde
.
Ik was ooit bij Repin in het concertgebouw, speelde Mendelssohn vioolconcert met KCO. Na zn concert moest ie een toegift geven, dus hij loopt naar de concertmeester, doet even een patroontje voor dat alle strijkers vervolgens moeten herhalen, en begint vervolgens met een ontzettend gave improvisatie op een thema, met het KCO als baslijnquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |