Zal ik ook hebben met zo een naamquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:54 schreef timbob het volgende:
Hallo, mijn naam is timbob en ik heb een klacht.
Hij is niet verzegeld, dus dat mag dan niet.quote:
Ja, uiteraard die. want die is fijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:56 schreef Kassaa het volgende:
Rezpec voor de cd van Horowitz. Derde pianoconcert en tweede sonate neem ik aan? Uiterst puike opnames! En op die andere naam staat niet voor niets zo groot de naam van een violist.
oh... ok.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:00 schreef Frollo het volgende:
Arvo Pärt is een baas. Als hij wil dat je naar een viool luistert, dan luister je naar een viool, begrepen?
Wacht maar tot je Spiegel im Spiegel hoort trouwens.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:57 schreef banaantjeEE het volgende:
Kon je er eerst niet stukken van beluisteren in de winkel zelf?
met van die halfdefecte oordoppen whehequote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:57 schreef banaantjeEE het volgende:
Kon je er eerst niet stukken van beluisteren in de winkel zelf?
Ja, dat had gekunt, maar ik heb het niet gedaan.quote:
Haha, ja, gek he, dat mensen nog geld uitgeven aan dingen die ze leuk vinden en waarvoor ze best willen betalen om zo het hele muziekgebeuren in stand te houden.quote:
Geen liefhebber van muziek begrijp ik?quote:
Over het paard getilde Franse pretentieuze componistenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:10 schreef Darkestrah het volgende:
Had dan ook een cd van Erik Satie gekocht...
Als je muziek download ben je geen liefhebber? Ik weiger namelijk om 20 euro voor een cdtje te betalen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:16 schreef sinadO het volgende:
[..]
Geen liefhebber van muziek begrijp ik?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:00 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Zal ik ook hebben met zo een naam
De cd was 10 euro.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:21 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
Als je muziek download ben je geen liefhebber? Ik weiger namelijk om 20 euro voor een cdtje te betalen.
Dat verschilt per genre, pop muziek is vaak gewoon 20 euro.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:23 schreef timbob het volgende:
[..]
De cd was 10 euro.
Ik heb een kast vol met cd's staan. en ik heb denkik maar 5% van die cd's 20 euro of meer betaald.. dus dat valt nou ook wel weer mee.
Dan ga je naar de verkeerde winkels of heb je een te beperkte muzieksmaak.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:25 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
Dat verschilt per genre, pop muziek is vaak gewoon 20 euro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |