moet ik wel eerst wat te neuken hebbenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je moet je met dit weer ook niet inspannen.... nja behalve in bed dan
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Omdat die huisgenoot wss ook de ramen open heeft staan.. en m'n bed al meer dan genoeg kraakt
Ik ben er niet zo'n voorstander van als iemand alles hoort wat ik doe
Kluts begrijpt het.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:31 schreef Kluts het volgende:
Idd, als ik ergens wel niet aan denk tijdens dat soort activiteiten, zijn het wel mijn buren.
Wel lief dat je met hem/haar rekening houdt hoor.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mijn buren interesseren mij totaal niet, die zie ik toch nooit![]()
Een huisgenoot die ik regelmatig zie en al snel last heeft van lawaai vind ik wat anders..
Ik ben iig niet van plan om erop te letten of mijn aansporingen om me op een ruige manier door het matras te trekken wellicht op een ietwat hard geluidsniveau voor mijn buren is nee.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
inderdaad.... dat is net zoiets als geluidloos neuken. het hoeft geen schreeuwpartij te worden (mag wel) maar dat je een beetej aan elkaar kan horen wat je aan het doen bent vind ik wel lekker eig....
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: Een man naar mijn hart.
Mijn buren klagen ook dat mijn bed tegen de muur aan stoot en dat m'n bitch niet zo moest gillen...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben iig niet van plan om erop te letten of mijn aansporingen om me op een ruige manier door het matras te trekken wellicht op een ietwat hard geluidsniveau voor mijn buren is nee.
we hadden zondag nog een meet... niks te neuken gevonden daar?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
moet ik wel eerst wat te neuken hebben
Mijn buren hebben mijn bitch geen bitch te noemen, om te beginnenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:41 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Mijn buren klagen ook dat mijn bed tegen de muur aan stoot en dat m'n bitch niet zo moest gillen...
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:41 schreef Murmeli het volgende:
we hadden zondag nog een meet... niks te neuken gevonden daar?
er was aan hitsigheid geen gebrek toch?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wel genant als je buren zeggen dat je niet zo moet gillenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:41 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Mijn buren klagen ook dat mijn bed tegen de muur aan stoot en dat m'n bitch niet zo moest gillen...
Toen heb ik wel mn bed van de muur af gedrukt, maar ze schreeuwde nog steeds zo
blijkbaar nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:42 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
er was aan hitsigheid geen gebrek toch?
Volgens mij is het gênanter als je/haar ouders dat doen. Daar pasten we we wel een mouw aan.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wel genant als je buren zeggen dat je niet zo moet gillenhopelijk doen de mijne dat nooit.... tot nu toe niet iig....
geen telefoonnummers van potentieeltjes gescoord? tsssquote:
En het is een gozerquote:
Ze hadden het ook over m'n vriendin.. Maar bitch klinkt toch veel ghetto-verantwoorderquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mijn buren hebben mijn bitch geen bitch te noemen, om te beginnen.
Even los van of ik dat zelf doe natuurlijk.
Och, ze was niet de eerste dus kan het eigenlijk ook wel begrijjpen dat ze er nu wat van zeidenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wel genant als je buren zeggen dat je niet zo moet gillenhopelijk doen de mijne dat nooit.... tot nu toe niet iig....
Dat ligt aan het werk hier hequote:
ik heb niet zo vaak geneukt bij ouders thuis. begon laat met neuken en was vroeg op kamersquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:43 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Volgens mij is het gênanter als je/haar ouders dat doen. Daar pasten we we wel een mouw aan.
Dat zegt niets, mannen onder elkaar kunnen het ook gezellig maken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
En het is een gozer
Heb net per ongeluk peper op m'n bovenlip gesmeerd en het brand als een mongool
heb er geen 1 potentieeltje gezienquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
geen telefoonnummers van potentieeltjes gescoord? tsss
wat doe jij met die vrouwen rauw?? wurgsex?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:44 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ze hadden het ook over m'n vriendin.. Maar bitch klinkt toch veel ghetto-verantwoorder![]()
[..]
Och, ze was niet de eerste dus kan het eigenlijk ook wel begrijjpen dat ze er nu wat van zeiden
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb er geen 1 potentieeltje gezien
Zoals ik zeg.. buren/de straat boeit mij ook niet. Huisgenote vind ik toch wat anders..quote:
Je zou denken dat ze dan juist minder schreeuwen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat doe jij met die vrouwen rauw?? wurgsex?
Of ik tref altijd schreeuwers, of ik doe echt iets goed..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat doe jij met die vrouwen rauw?? wurgsex?
dat zeg je alleen maar omdat jij er voor mij ook geen 1 wasquote:
En als je naar buiten kijkt en mensen ziet, wil dat heus niet zeggen dat ze ook binnen alles kunnen zienquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd, als ik ergens wel niet aan denk tijdens dat soort activiteiten, zijn het wel mijn buren.
Daar heb ik ook last van.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
vandaag de stelling voor mijzelf... wanneer ga ik mijn tuin ontoerwouden moet voor zaterdag gedaan zijn en ik heb er heul geen zin in
Ja, dat is hetquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat zeg je alleen maar omdat jij er voor mij ook geen 1 was
elke dag een uurtje? en dan smorgens vroeg ofzo of savonds laat (hangt ook van je werktijden af enzo). het is nu veels te heet.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
vandaag de stelling voor mijzelf... wanneer ga ik mijn tuin ontoerwouden moet voor zaterdag gedaan zijn en ik heb er heul geen zin in
Ik heb een ikea boxspring op wieltjes. Heerlijk niet krakend bedquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:47 schreef Q. het volgende:
Oh ja. Ik heb een nieuw bed nodig. Eentje die minder kraakt..
grinnik... tsja heel hard schreeuwen vind ik ook weer niet nodig....quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Of ik tref altijd schreeuwers, of ik doe echt iets goed..
ikzelf gok op het 1eAlhoewel ik ook regelmatig complimentjes heb mogen ontvangen.
Natuurlijk wel, tis veel leuker om je eigen soap te hebben dan die van een ander te volgenquote:
Ja is misschien wel anders, maar dan nogquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Zoals ik zeg.. buren/de straat boeit mij ook niet. Huisgenote vind ik toch wat anders..
Daarbij de geluiden die mijn bed opzich maakt storen mij soms al.. dusja..
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb er geen 1 potentieeltje gezien
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:47 schreef Q. het volgende:
Oh ja. Ik heb een nieuw bed nodig. Eentje die minder kraakt..
quote:
Ik heb 2 van die dingen wat meer op een plant lijkt wat al 1,5 meter hoogstaat en er heeft vroeger een klimop in mijn tuingestaan geloof ik want dat kreng blijft groeien (nu allemaal tegels mja tussen randjes door groeit nog steeds allemaal tyfuszooiquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:50 schreef Bloemkool het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van.
Lijkt erop alsof er in geen weken iemand gewoon heeft.
Denk dat ik maar wat spul ga halen ergens dat ervoor zorgt dat het onrkuid omvalt en maar opgeveegd hoeft te worden.
werk van 10 tot14 morgen met kwaak naar bios, donderdag maar es naar camping gaan van moeders na het werk en vrijdag naar manege van pientje toe. vnaaf ook nog bios dus tja... wordt zaterdagochtend maar ofzo haha of donderdag laatquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
elke dag een uurtje? en dan smorgens vroeg ofzo of savonds laat (hangt ook van je werktijden af enzo). het is nu veels te heet.
Aan overige lichamelijke reacties kan ik beamen dat het niet gefaked werdquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
grinnik... tsja heel hard schreeuwen vind ik ook weer niet nodig....
het kan natuurlijk ook nog zijn dat ze faken maar daar niet zo goed in zijn
Waarom kijk jij dan nog ATWT?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, tis veel leuker om je eigen soap te hebben dan die van een ander te volgen
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:01 schreef vencodark het volgende:
Tegenwoordig lijkt iedereen wel van beide kanten
Ik zit anders te internetten in een internetcafe op de Albert Cuypquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:57 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
mag ik het toch wel jammer vinden
net zo jammer als dat jij van de markt af bent
op z'n tijd gaat er ook wel een vent in hoorquote:
regel toch eens internet thuis mens, dit is toch idiootquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zit anders te internetten in een internetcafe op de Albert Cuyp
Ow, en ik ben niet van beide kanten.
Als ik meisje was geweest was ik ook minstens bi geweest denk ikquote:
Met je eigen laptop enzo ?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, en ik ben niet van beide kanten.
HW nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:01 schreef vencodark het volgende:
Tegenwoordig lijkt iedereen wel van beide kanten
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
op z'n tijd gaat er ook wel een vent in hoorheb nu wel weer van die kriebels van hmm lekker sex met man...
Vrouwen zijn dan ook over het algemeen, mooier dan mannen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik meisje was geweest was ik ook minstens bi geweest denk ik.
QFTquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik meisje was geweest was ik ook minstens bi geweest denk ik.
Zal ik je dan, als voorspelbare icter, aanbieden om thuis jouw internet aan de praat te krijgen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:02 schreef Ripley het volgende:
Mjah, dat zullen veel mannen met je eens zijn gok ikquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vrouwen zijn dan ook over het algemeen, mooier dan mannen.
Beter gezegd, en zijn wat mij betreft meer mooie vrouwen, dan mooie mannen.
En als ze het niet heeft, de verbinding van de buren te "lenen"?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:09 schreef rival het volgende:
[..]
Zal ik je dan, als voorspelbare icter, aanbieden om thuis jouw internet aan de praat te krijgen?
Dat verwacht ik ook.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:10 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Mjah, dat zullen veel mannen met je eens zijn gok ik
Me neither.quote:
dat mag nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:10 schreef halfbearad het volgende:
[..]
En als ze het niet heeft, de verbinding van de buren te "lenen"?
volgens mij geil jij op alles wat een kutje heeftquote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
volgens mij geil jij op alles wat een kutje heeft
Eens hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar hebben meer mensen last van denk ik.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
volgens mij geil jij op alles wat een kutje heeft
Doe maar ja, dan hoef ik die antieke rammelbak niet te fixenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:09 schreef rival het volgende:
[..]
Zal ik je dan, als voorspelbare icter, aanbieden om thuis jouw internet aan de praat te krijgen?
moet ik dus ook maar meteen een "nieuwe" pc regelen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe maar ja, dan hoef ik die antieke rammelbak niet te fixen.
Weet ik toch sidekickquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik maak altijd zulke goeie statements.
het was een zware sollicitatieprocedure, maar je hebt hem glansrijk doorstaanquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Anders had ik die belangrijke functie natuurlijk niet kunnen krijgen.
Dat het beter is wi niet zeggen dat het niet leuk isquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom kijk jij dan nog ATWT?
Trouwens, ik moet die van jou wel volgen want ik heb geen eigen leven.
Wat was de belangrijkste reden dat ik ben aangenomen dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het was een zware sollicitatieprocedure, maar je hebt hem glansrijk doorstaan.
Euh, bedoel je dat het best leuk is iemand anders dr soap te volgen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat het beter is wi niet zeggen dat het niet leuk is
Zorg je dan ook voor een functie die wekelijks haar fotomap online back upt?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:18 schreef rival het volgende:
moet ik dus ook maar meteen een "nieuwe" pc regelen?
Dat komt in je functioneringsgesprek wel hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat was de belangrijkste reden dat ik ben aangenomen dan?
Dat klopt.. maar uit mijn eigen onderzoek is gebleken dat ik het lekkerder vind om mannen te zoenen. Vrouwen zijn te teder vaakquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Euh, bedoel je dat het best leuk is iemand anders dr soap te volgen?
Maar je hebt iig geprobeerd.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat klopt.. maar uit mijn eigen onderzoek is gebleken dat ik het lekkerder vind om mannen te zoenen. Vrouwen zijn te teder vaak
Zeker, misschien binnenkort wel.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]maar dat het leuker is een eigen soap te hebben
Dat ded ik dus een hele tijd, totdat ze opeens hun netwerk gingen beveiligen. De fuckersquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:10 schreef halfbearad het volgende:
[..]
En als ze het niet heeft, de verbinding van de buren te "lenen"?
Uiteraard, en na betaling mogen jullie dat allemaal zienquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zorg je dan ook voor een functie die wekelijks haar fotomap online back upt?
Mijn buren niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat ded ik dus een hele tijd, totdat ze opeens hun netwerk gingen beveiligen. De fuckers
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat klopt.. maar uit mijn eigen onderzoek is gebleken dat ik het lekkerder vind om mannen te zoenen. Vrouwen zijn te teder vaak
www.aerea.nl kost weinig, in heel amsterdam wirelessquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat ded ik dus een hele tijd, totdat ze opeens hun netwerk gingen beveiligen. De fuckers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |