Zolang het een sexuele relatie is zie ik het probleem niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:18 schreef KudFokker het volgende:
Ik moet om 15:30 nog iets drinken buiten de deur met een relatie
Wat een tyfus tijd
quote:
roep de tijd maarquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Met heftige zweetsex op zijn tijd is heul niks mis.
en iets verder naar voren zitten, scheelt dat ?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:14 schreef Jannuk het volgende:
[..]
en er wordt gewoon glashard gezegd dat dat niet kan, ipv dat die adviseur nou eens snel hierheen komt en komt kijken wat er aan de hand is
Net al een pissed mail aan de gemeente gestuurd met de vraag of zij het zsm kunnen oppakken. Het komt mn neus uit inmiddels
Dan toch nieequote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:19 schreef Jannuk het volgende:
[..]kan gratis op vakantie.. maar moet wel ergens in kunnen zitten... anders kan ik wel een paar geraniums neerzetten in dat chalet
Kalm aan jij, je moet nog ff geduld hebben.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Oeeh seksZoenen!!!
![]()
al hoeft dat hele plakkerige van mij ook niet, maar ik heb een koele kamer
dan kan ik niet meer rijdenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:20 schreef erikje14 het volgende:
en iets verder naar voren zitten, scheelt dat ?
quote:
Shit.. ramen moeten zeker dichtquote:
sorryquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:20 schreef vencodark het volgende:
Kalm aan jij, je moet nog ff geduld hebben.
Typerend is dat idd, dat je merkt dat weersveranderingen ook daar invloed op hebben ja.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:18 schreef Ripley het volgende:
Iederen heeft er last van geloof ik, ik kreg gisteren 2 smsjes van mijn ex scharrels
Geeft niet hoor.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Shit.. ramen moeten zeker dichten m'n huisgenoot van boven mij is thuis
![]()
![]()
Ik wil naar een hotel! Met grote doucheruimte enzo
[..]
sorry
Ach je kunt het ook direct onder de douche doen, met anti slip mat op de vloer.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik moet totaal niet aan seks denken nu
Zou echt smerig plakkerig worden
anders overval ik een bank en koop ik een bossie rolstoelen waar ik goed in zit en die ook nog veilig zijnquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:22 schreef erikje14 het volgende:
![]()
lekker waardeloos ja, hoop dat ze 't snel / netjes (maar vooral GOED) oplossen
Morgen ben ik 21!11!11!!!11111quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geeft niet hoor.morgen is alles beter.
Mietjequote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik moet totaal niet aan seks denken nu
Zou echt smerig plakkerig worden
Dat dus...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Met heftige zweetsex op zijn tijd is heul niks mis.
Kan ik geen medelijden mee hebbenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
JaEn ik zie de date anderhalve week niet, want ik moet naar het buitenland voor mijn werk.
10 juliquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:25 schreef Murmeli het volgende:
Jannuk wanneer moet je ook alweer vertrekken?
gefeliciteerd alvastquote:
Ramen dicht? Ik zou niet weten waaromquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Shit.. ramen moeten zeker dichten m'n huisgenoot van boven mij is thuis
![]()
![]()
Wat moet er verbeterd worden dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:28 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Of niet danMooie tijd om mn leven te beteren.
Idd, als ik ergens wel niet aan denk tijdens dat soort activiteiten, zijn het wel mijn buren.quote:
Omdat die huisgenoot wss ook de ramen open heeft staan.. en m'n bed al meer dan genoeg kraaktquote:
Ach joh, je bent jong en je wilt wat.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Omdat die huisgenoot wss ook de ramen open heeft staan.. en m'n bed al meer dan genoeg kraakt
Ik ben er niet zo'n voorstander van als iemand alles hoort wat ik doe
Je gaat op bed liggen tv kijken?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Omdat die huisgenoot wss ook de ramen open heeft staan.. en m'n bed al meer dan genoeg kraakt
Ik heb de overlastbrief die ik heb gekregen ook nog steeds bewaard, zou hem bijna inlijstenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd, als ik ergens wel niet aan denk tijdens dat soort activiteiten, zijn het wel mijn buren.
tv kijken.. ja zo kan je het ook noemenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:32 schreef Bloemkool het volgende:
[..]
Je gaat op bed liggen tv kijken?
Als je stil ligt kraakt het niet zo, kun je het raam open laten
Zakelijk, dusquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:19 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Zolang het een sexuele relatie is zie ik het probleem niet.
dus je hebt nog wel ff.. maar ja het moet niet te lang duren... en het is sowieso zwaar onhandigquote:
Stil liggend neuken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:32 schreef Bloemkool het volgende:
[..]
Je gaat op bed liggen tv kijken?
Als je stil ligt kraakt het niet zo, kun je het raam open laten
je moet je met dit weer ook niet inspannen.... nja behalve in bed danquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
pff boodschappen gedaan en zweet me nu al de tandjes.. en dan heb ik niet eens een bh aananders was het nog erger gweest
Haha, ik en mn ex deden nog wel eens een wedstrijdje met de buren. Even extra mn best doen en dan komt het lawaai vanzelfquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
planning zou vandaag nog bellen, voor een laatste aanpassing, en de gemeente heeft net een smeuiig mailtje van me gekregenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:34 schreef Murmeli het volgende:
dus je hebt nog wel ff.. maar ja het moet niet te lang duren... en het is sowieso zwaar onhandig
maar ze willen nu helemaal niks meer doen begrijp ik?
Mijn buren interesseren mij totaal niet, die zie ik toch nooitquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:34 schreef Ripley het volgende:
Ik heb medelijden met mijn burenGelukkig zijn ze zelden thuis
Soap, soap wij willen soap!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
tv kijken.. ja zo kan je het ook noemen
inderdaad.... dat is net zoiets als geluidloos neuken. het hoeft geen schreeuwpartij te worden (mag wel) maar dat je een beetej aan elkaar kan horen wat je aan het doen bent vind ik wel lekker eig....quote:
Zoals ik al eerder zei: Een man naar mijn hart.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb de overlastbrief die ik heb gekregen ook nog steeds bewaard, zou hem bijna inlijsten.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:34 schreef Ripley het volgende:
Ik heb medelijden met mijn burenGelukkig zijn ze zelden thuis
Jij gaat je eigen soap maar makenquote:
Je verhuist toch bijnaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mijn buren interesseren mij totaal niet, die zie ik toch nooit![]()
Een huisgenoot die ik regelmatig zie en al snel last heeft van lawaai vind ik wat anders..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |