Nog niet toen ik de post quotequote:
ik heb 28 strings en 26bh's van MD in de kast liggen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
400 euro voor 6 stuks ondergoed kan ik me ook niet veroorloven
Of je verdient erg goed of je hebt ondergoed erg hoog op je prioriteitenlijstje (of beide natuurlijk )
Nou nog wat hippe non-strings.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:31 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]
ik heb 28 strings en 26bh's van MD in de kast liggen.
Shoplifter?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:31 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]
Koop wat hipsters!!!quote:
Ik koop eigenlijk altijd iets uit haar seriesquote:
Dikke care hoeveel het kost. Het blijft overpriced en ordinair.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:13 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]
jij wel omdat je geen meid kan krijgen faalneger.
En check lekker zelf de prijzen als je het niet gelooft.
Gelukkig zijn er nog andere merken voor mensen die het niet mooi vindenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dikke care hoeveel het kost. Het blijft Ik vind het overpriced en ordinair.
Zal er vast beter uitzien inderdaad. En daar betaal je geen 100 euro voor een slipje.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:46 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog andere merken voor mensen die het niet mooi vinden
Want voor mensen zoals jij is er ook altijd nog de basic shit van Sloggy
Daarnaast is het een mening van jou en geen feit dus ik heb je zin maar aangepast
Moet je zo vaak wisselen van ondergoed danquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:31 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]
Ik wissel 1keer per dag.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moet je zo vaak wisselen van ondergoed dan
Mag ik raden in wat voor sector je werkzaam bent?
quote:
hihi mannen die jaloers zijn om een vrouw die meer verdiend dan een gemiddeld inkomenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat vind ik er dan weer wél leuk uitzien
Kost zeker ook een klein fortuin?
ach boeiend, mijn kleding komt verder bij H&M vandaanquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vrouw of man maakt me geen reet uit, ik ben jaloers omdat ikzelf bij het plebs aan de onderkant van de salarisverdeling zit en mijn ondergoed bij de H&M moet kopen, en dan ben ik al luxe bezig
Iedereen heeft wel een verslaving.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:20 schreef de_boswachter het volgende:
Bezuinigen op kleding maar wel met strings lopen van een vermogen
Dat las ik nadat ik gepost hadquote:
idd wat een dom wijf..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:27 schreef L0t.. het volgende:
Als je op internet moet gaan lopen patsen met de hoeveelheid en prijs van je ondergoed is het wel erg met je gesteld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |