SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo hoort het (tenzij je dit doet als iemand op de linkerbaan asociaal aan komt jakkeren)quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:23 schreef sinadO het volgende:
Ik doe wel eens checken of mijn voiture nog wel mooi ausgeleind is door gewoon het stuur los te laten op een rechte weg. Tot nu toe, geen problemen!
quote:
Droog, maar terechte klachtquote:
Ja, onnodig op de middelste weg rijden mogen ze ook aanpakkenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:36 schreef Laurensius het volgende:
idd! wat ook zo irritant is.. van die klootzakken die op de middelste baan blijven rijden op een 3 baans weg, terwijl de rechter baan gewoon leeg is.. oprotten!
die steken ze in het noorden namelijk in de fik!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:39 schreef 4Twenty het volgende:
TS moet niet zeuren, de kindertjes in Afrika hebben niet eens een auto.
België is een groot spoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:53 schreef OxygeneFRL het volgende:
Wel eens van sporing in het wegdek gehoord? Mijn auto zwieberd soms ook wel es ineens naar een kant als ik in een spoor van 30 jaar vrachtwagen kom en even mijn handen losjes aant stuur heb.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:21 schreef rival het volgende:
Het is toch levensgevaarlijk hoe veel mensen er rondrijden met een beroerde uitlijning![]()
Auto's die flink naar links trekken...
je ziet ze dagelijks. zitten op de middelste/rechter baan en plotseling (supersnel) zitten ze op de linkerbaan. (toen lieten ze waarschijnlijk net ff hun stuur los)
en dan de strijd die ze moeten leveren om weer naar rechts te gaan, het zweet staat op hun voorhoofd en met vele moeite weten ze met ongeveer 2 minuten wel weer op de middelste of rechterbaan te komen....Heb jij een VW Passaat toevallig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |