Verschil is dat heksen niet bestonden.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:57 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Is dat niet zoiets als kettingbewijs? Iets wat vroeger gebruikt werd met heksenjachten?
Oja, Mohammed de profeet neukte met die 9 jarigequote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:46 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Punt is dat het onder moslims legaal is, en onder blankertjes niet.
Hehe, dagelijks worden er meisjes van 9 geneukt door Marokkanen. Deze dames waren ook 9, toevallig inderdaad.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:01 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Oja, Mohammed de profeet neukte met die 9 jarige![]()
en als de profeet het doet is het goed.......
Ik volg gewoon plichtsgetrouw de tendens in dit topicquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoor het antwoord liever van Whiskey_Tango aan wie ik de vraag stelde. Hij stelt dat het om Marokkanen gaat. Hij moet gewoon even de bron laten zien.
Ze wassen zich 5 keer per dag, ik denk dat ze een factor 100 keer lekkerder ruiken dan jij ooit zal doen! Whehe.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:02 schreef Darklight het volgende:
Tuurlijk waren dat Marokkanen, stinkvolk
Ja, het valt me vaker op dat je met de stroom meegaat.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:02 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik volg gewoon plichtsgetrouw de tendens in dit topic
Ja denk het ookquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze wassen zich 5 keer per dag, ik denk dat ze een factor 100 keer lekkerder ruiken dan jij ooit zal doen! Whehe.
Ik kies m'n eigen stroom, ik kan me toch ook achter Muntant01 gaan scharen en mensen gaan beschuldigen op masturbatie omdat het "misschien" Marokkanen zijn?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, het valt me vaker op dat je met de stroom meegaat.
Jij zei echter niet dat het 'misschien' Marokkanen zijn. Jij wist dat al zeker.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:04 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik kies m'n eigen stroom, ik kan me toch ook achter Muntant01 gaan scharen en mensen gaan beschuldigen op masturbatie omdat het "misschien" Marokkanen zijn?
Of is iedere mening behalve je eigen meegaan met de stroom? Je klinkt me een beetje in de oren als een goth.
Precies. En zo'n kromzwaard is me veel te islamitisch, ik ga meer voor het authentiek westerse rechte longsword.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Whehe, dan had je een kromme lul onderhand. Whehe!
Moeilijk he, vraag van beschuldiging onderscheiden. Waar heb je Nederlandse lessen gevolgd? Afgezien daarvan, jij accepteert nota bene strafbare berichten en handelingen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:04 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik kies m'n eigen stroom, ik kan me toch ook achter Muntant01 gaan scharen en mensen gaan beschuldigen op masturbatie omdat het "misschien" Marokkanen zijn?
Of is iedere mening behalve je eigen meegaan met de stroom? Je klinkt me een beetje in de oren als een goth.
In deze context ga ik er inderdaad van uit dat het Marokkanen zijn. Ik hoef het beestje niet te zien als de beschrijving van het beestje klopt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij zei echter niet dat het 'misschien' Marokkanen zijn. Jij wist dat al zeker.
Zo'n kromzwaard is anders wel heel handig bij het penetreren vanuit bepaalde hoeken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:06 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Precies. En zo'n kromzwaard is me veel te islamitisch, ik ga meer voor het authentiek westerse rechte longsword.
Doel je op de suggestieve post van een ander topic?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Afgezien daarvan, jij accepteert nota bene strafbare berichten en handelingen.
Feit dat je zegt dat je "denkt" geeft al aan dat je twijfelt. En terecht. Enige wat ik ruik, als ze langs me lopen, is een halve fles ALDI parfum. Dat zegt me meer dat ze willen verbloemen dat ze zich niet gewassen hebben.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze wassen zich 5 keer per dag, ik denk dat ze een factor 100 keer lekkerder ruiken dan jij ooit zal doen! Whehe.
Niets mis met ALDI parfum. Niet iedereen komt uit een kakkerwijk en spendeert tonnen aan parfum.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:08 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Feit dat je zegt dat je "denkt" geeft al aan dat je twijfelt. En terecht. Enige wat ik ruik, als ze langs me lopen, is een halve fles ALDI parfum. Dat zegt me meer dat ze willen verbloemen dat ze zich niet gewassen hebben.
Ah, je neemt je woorden terug. Je denkt alleen maar te weten welke afkomst de daders hebben.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:06 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
In deze context ga ik er inderdaad van uit dat het Marokkanen zijn. Ik hoef het beestje niet te zien als de beschrijving van het beestje klopt.
Ik hecht zeer aan de joods-christelijke invalshoek.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zo'n kromzwaard is anders wel heel handig bij het penetreren vanuit bepaalde hoeken.
Aj, dan moet ik je teleurstellen - de Joodse verschilt niet veel van de Islamitische. Open en bloot zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:10 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik hecht zeer aan de joods-christelijke invalshoek.
Uiteraard, ik was er niet bij natuurlijk. Maar het past precies in het plaatje, dat jij het daar niet mee eens bent neem ik je ook niet kwalijk hoor.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, je neemt je woorden terug. Je denkt alleen maar te weten welke afkomst de daders hebben.
Nee hoor, tenzij je meent dat mensen parfum alleen op doen als ze zich niet gewassen hebben.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:11 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Prima.
Maar een halve fles zegt meer dat ze willen verbloemen dat ze zich niet gewassen hebben. 98% waarschijnlijkheid. Dus op 2 van de 100 bergrifapen kan ik het mis hebben.
Ik herhaal dit ff omdat je specifiek de ALDI eruit viste en de rest van mijn post niet op in ging. Bij deze dus dan. Alsjeblieft.
Geert heeft me iets heel anders verteld. Ik vrees dat dit dus weer taqqiya is.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Aj, dan moet ik je teleurstellen - de Joodse verschilt niet veel van de Islamitische. Open en bloot zullen we maar zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |