ook niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:11 schreef Ruud het volgende:
Wat interesseert mij het nou dat Kees uit Groningen moet schijten?
Maar anderen blijkbaar wel
ah we hebben een gebruikerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:15 schreef GauloisesB. het volgende:
1. Topic # 739120
2. Het is Twitter, geen twiiter
3. 140 tekens, geen 150![]()
Fäle Häse
Waarom heb je daar twitter voor nodig? Wat is er nou eigenlijk zo bijzonder en vernieuwend aan?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:14 schreef Catch22- het volgende:ik gebruik het om nieuws te volgens (spitsnieuws, geenstijl, cnn), coole sites tegen te komen of te posten etc etc.
god ookquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:16 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb Twitter.
Lekker lezen hoe de internetpastoor na het het schijten een Mariaverschijning zag liggenquote:
Wat is er leuk aan Hyves? Wat is er leuk aan MSN? Wat is er leuk aan FaceBook?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:16 schreef postmortum het volgende:
[..]
ah we hebben een gebruikerWat is er zo leuk aan ?
Zoals ....quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:19 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan Hyves? Wat is er leuk aan MSN? Wat is er leuk aan FaceBook?
=
Antwoord op je vraag.
Als je nou zou vragen of het daadwerkelijk iets toevoegt aan mijn dagelijks leven: niet heel erg. Wat heb je er dan aan: je blijft op de hoogte van dingen die bekenden van je uitvreten. En dan niet alleen "ik smeer nu brood" of "zit nu te schijten". Ook écht nuttige dingen
En als rudolf het zegt dan is het zo..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:17 schreef prins-bernard het volgende:
Twitter is voor paupers en aandachtshoeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niets. Maar tis gewoon een medium.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:16 schreef GladdeGerard het volgende:
[..]
Waarom heb je daar twitter voor nodig? Wat is er nou eigenlijk zo bijzonder en vernieuwend aan?
Maybe true. Om serieus op je punt in te gaan: vroeger, in de tijd dat je nog geen Hyves en Twitter had, zag je je vrienden regelmatig omdat je anders niet van elkaar wist waar je mee bezig was. Nu pleurt iedereen foto's op Hyves, filmpjes op YouTube, praat je met elkaar via MSN, etc.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:20 schreef postmortum het volgende:
[..]
Zoals ....
Echt nuttige dingen worden mij wel verteld in real life hoor
Twitter is het Habbo Hotel voor de 20+ er
zoets : @ kees uit grunn : ik zit te schijtenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:26 schreef Catch22- het volgende:
[..]
niets. Maar tis gewoon een medium.
Ik heb het altijd wel aanstaan. Dat je twitter gebruikt wil niet zeggen dat je er 24/7 mee bezig bent. Ik kijk gewoon af en toe even wat de mensen die ik volg te melden hebben.
Volg bijvoorbeeld een paar artiesten (wiwa, dio) die onzin uitkramen, en bedrijven als habbekrats, hotel, opslaanals die leuke sites tweeten ().
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |