quote:"Waarom eten we geen insecten?
Feitelijk eten we wel degelijk insecten, alleen onbewust. Het is vrijwel onmogelijk om alle insecten te verwijderen uit fruit en (blad)groenten. Daarom mag bijvoorbeeld volgens de officiële richtlijnen in de Verenigde Staten:
"Diepvriesbroccoli 60 bladluizen bevatten;
200 gram tomatenketchup 3 fruitvlieglarven tellen;
25 gram kerriepoeder 100 insectenfragmenten rijk zijn;
Een blikje met 100 gram paddestoelen 74 mijten bevatten;
1 ons vijgenpasta 13 insectenhoofdjes tellen en 1 ons rozijnen 34 fruitvliegjes herbergen."
Dat geeft te denken wanneer u naar uw maaltje diepvriesspinazie tuurt. En dan zijn er nog de ware lekkerbekken onder ons… die verorberen met smaak een kreeftje of krab. Dat ze daarmee een direct familielid van de spinnen eten weten of deert ze kennelijk niet. Maar goed, laten we de vraag anders formuleren:"
http://insecteneten.nl/
Bah, FearFactor-achtige scenario's.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 03:06 schreef LoggedIn het volgende:
je moet ze wel even frituren ofzow, als ze nog bewegen zou ik ze niet kunnen eten
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 07:26 schreef RaymondK het volgende:
Ik eet dagelijks vliegen en muggen en wat niet op de fiets. Zonder te kauwen zo achter in m'n keel.
Na de foto zeker zo de prullenbak in? Of was het een dropspin?quote:
Het lijkt me zon vies gevoel als je erop bijt en dat de inhoud van dat beest in je mond spuitquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Je lacht wel, maar je trekt er tegelijkertijd best wel een ongemakkelijk gezicht bij.
Eet dan maar geen brocolli, appelmoes, tomatensoep/saus/ketchup,kerrie, paddestoelen of rozijntjes...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:45 schreef nexus-pilot het volgende:
k ben bang voor insecten......... deze dingen gaan dus nooit mn mond in
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |