'Jullie zijn er nog goed vanaf gekomen. Er zijn wel eens meer doden gevallen door gas'quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:40 schreef gelly het volgende:
Ik gok op een bezoek van Berlusconi aan de slachtoffers en dat hij daarbij de opmerking gaat maken "Ach ,jullie hebben iig een lekker kleurtje gekregen. Ik ben best jaloers".
Ik zie een of ander vaag spelprogramma?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:50 schreef MaJo het volgende:
Hier kun je het live volgen: http://www.livestation.com/account/streams/1061590-rai_news_24
Verklaar je nader? En wellicht handig om even uit te leggen wat je functie isquote:
Je moet inloggenquote:
Ik ben CBRN instructeur. (Chemical Biological Radiation Nuclear)quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Verklaar je nader? En wellicht handig om even uit te leggen wat je functie is
Soort UFO planeet dus?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 02:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben CBRN instructeur. (Chemical Biological Radiation Nuclear)
Wat heb jij gebruikt om die link te kunnen leggen?quote:
Ah okeequote:
Washington Postquote:ROME -- A freight train has derailed just outside a station in an Italian town and two cars filled with gas have exploded, killing at least one person and injuring dozens.
The ANSA news agency reports the explosion and resulting fire engulfed several homes in the Tuscan town of Viareggio, collapsing two buildings, killing at least one person and injuring at least 50 people.
A person who answered the phone at Viareggio's firefighters headquarters early Tuesday confirmed a train had exploded before hanging up.
quote:
Ja hoor , zeker teveel Counterstrike gespeeld meneer de "instructeur"quote:Op dinsdag 30 juni 2009 02:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat heb jij gebruikt om die link te kunnen leggen?
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 02:11 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ja hoor , zeker teveel Counterstrike gespeeld meneer de "instructeur"
Ja zoiets:pquote:Op dinsdag 30 juni 2009 02:25 schreef style het volgende:
Onderaan die tv beelden staat: molti morti
Nu is mijn Italiaans niet al te best, maar betekend dat niet meerdere doden?
quote:
Ja CNN bevestigde de dood van Michael Jackson pas toen RTL NIeuws al meldde dat hij al weer begraven was...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 02:29 schreef style het volgende:
De beelden van de link die ik eerder in dit topic heb neergezet.
http://www.rainews24.it/ran24/rainews24_2007/live/player/
Op dit moment is de balk met "breaking news" weg.
CNN vind het niet belangrijk genoeg? Of duurt dat altijd zolang bij CNN.
Bron?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 02:33 schreef style het volgende:
YEMENI AIRLINER CARRYING 150 PEOPLE CRASHES IN COMOROS.
quote:Update 07:05
Het laatste nieuws over de explosie: er zijn vijftig gewonden gevallen, waarvan dertig ernstig. Ook zijn er momenteel tien doden bevestigd. Door de kracht van de explosie zijn er twee naastgelegen gebouwen ingestort.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |