Volgens mij is dat een hoax, maar ik heb geen zin om naar de fles toe te lopen om het te checken.quote:Het drankje is onder jongeren zeer populair vanwege het hoge alcoholpercentage (50%).
Misschien wel beter voor je gezondheid inderdaad.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:13 schreef Druktemaker het volgende:
Ik drink altijd een glaasje rattengif.
Vindt ikquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:15 schreef Sphynxter het volgende:
Gewoon achterover slaan, persoonlijk vindt ik een glaasje whisky lekkerder.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:15 schreef Sphynxter het volgende:
Gewoon achterover slaan, persoonlijk vindt ik een glaasje whisky lekkerder.
Uh oh, spelling controle. Hoeveel bedraagt de boete meneer de agent?!quote:
Bullshit. Wat voor controle heb jij dan wel nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:19 schreef Sphynxter het volgende:
[..]
Uh oh, spelling controle. Hoeveel bedraagt de boete meneer de agent?!
Naar de PC lopen en een topic aanmaken is inderdaad sneller. Nerd!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:11 schreef Darkestrah het volgende:
Volgens mij is dat een hoax, maar ik heb geen zin om naar de fles toe te lopen om het te checken.
[ afbeelding ]
Ik heb het idee dat dat het desbetreffende drankje is!![]()
![]()
Ik was een topic aan het aanmaken, en toen bedacht ik me dat ik dat er ook wel in kon zetten. Maar ik zat al op mn stoeltje, en ik had geen zin meer om te lopen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:24 schreef B1tchwax het volgende:
[..]
Naar de PC lopen en een topic aanmaken is inderdaad sneller. Nerd!
Ok busted.quote:Tevens hoax topic, want TS heeft duidelijk geen vrienden.
Vakantie.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:26 schreef Kopbal het volgende:
Inderdaad een hoax.
Goldstrike zuipen op maandagavond en er een topic over openen
"kkbuis"quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:23 schreef Kopbal het volgende:
Het is inderdaad een drankje voor 16-jarige jongen die kkbuisss willuh worduhhh!!1!
En ja, ik ben ervaringsdeskundige helaas.1 keer er flink van kotsen en je lust het niet meer.
Mooi op Google zitten zoeken? (ik ook)quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:37 schreef Pacmaniac het volgende:
Smaakt naar die Fireballs snoepjes. Verder gewoon afblijven , eerst ben je met je maat aan het ouwehoeren over voetbal , dan ga je ff pissen om vervolgens tegen de wasmachine aan in slaap te vallen!
ik niet , ervaringsdeskundigequote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:38 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Mooi op Google zitten zoeken? (ik ook)
Vast niet , teveel kutkinderen aan gestorven door verstikking lijkt me ....quote:
Herkenbaar, zelfde heb ik met dropshot ook.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:23 schreef Kopbal het volgende:
Het is inderdaad een drankje voor 16-jarige jongen die kkbuisss willuh worduhhh!!1!
En ja, ik ben ervaringsdeskundige helaas.1 keer er flink van kotsen en je lust het niet meer.
Kan die fireballs gewoon hier nog kopen op de marktquote:
Ik moet wel zeggen dat ik er een paar keer kankerzat van ben geworden.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:29 schreef Mr.Cooper het volgende:
Is lekkah.
Dat is toch ook zoquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:17 schreef Marurk het volgende:
Er was een keer een gast die beweerde dat die stukjes die erin zitten, echte stukjes goud zijn.
Oh?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo? Snippertjes bladgoud!
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:17 schreef Marurk het volgende:
Er was een keer een gast die beweerde dat die stukjes die erin zitten, echte stukjes goud zijn.
http://en.wikipedia.org/wiki/Gold_Strike_(drink)quote:Gold Strike is also notable for containing flakes of 23.5 carat gold.
quote:
Dat dus!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:44 schreef kanaiken het volgende:
[..]
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Gold_Strike_(drink)
Je weet dat goud zo flinterdun kan zijn dat het echt niets meer waard is?
Bladgoud inderdaad.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:17 schreef Marurk het volgende:
Ja. Een echte vrouwendrank. Maar daarom drink ik het ook.quote:
Ohmyquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja. Een echte vrouwendrank. Maar daarom drink ik het ook.
Kan ik gezellig met de vrouwtjes meezuipen en ze zo inpalmen.!
Razz puurquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ohmyik drink het ook altijd ja
alhoewel, ik heb ook wel vaak razz met 7up
!
Dat vind ik dus echt niet te drinkenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Razz puur
Echt net water. Hele fles, zonder moeite. Puur.
Ik ben een alcoholist
Ja, jij zal het wel beter weten he?quote:
Dan ben je echt kansloos bezig.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:49 schreef J-heronimus het volgende:
Geniaal spul, een vriend van mij heeft een keer in zijn ééntje zo'n fles binnen een kwartier opgedronken
Razz met 7-up, mits goed koud goed te drinken bij deze zomerse temperaturenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Razz puur
Echt net water. Hele fles, zonder moeite. Puur.
Ik ben een alcoholist
Ja, en het erge was dat wij het niet doorhadden, opeens was die hele fles leeg. Het mooie was dat hij al de hele dag gewerkt had en bijna niks ophad die dag.quote:
Dit beter dan:quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:59 schreef raaavi het volgende:
Breezer alcohol topic
(ben er zelf ook 1 van, daar niet van)
Als je de 60 voorbij bent jaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:21 schreef Maikuuul het volgende:
Echte meesters drinken Cointreau
[ afbeelding ]
Ja johquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:49 schreef J-heronimus het volgende:
Geniaal spul, een vriend van mij heeft een keer in zijn ééntje zo'n fles binnen een kwartier opgedronken.
Waarom zou je iets met een ranzige smaak drinken ( goldstrike, tequila ) terwijl je ook kan kiezen voor iets heerlijk zoetigs ?quote:
Echt wel.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waarom zou je iets met een ranzige smaak drinken ( goldstrike, tequila ) terwijl je ook kan kiezen voor iets heerlijk zoetigs ?
En nee je gaat me niet wijsmaken dat je goldstrike een lekkere smaak vindt hebben
Goldstrike is inderdaadquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waarom zou je iets met een ranzige smaak drinken ( goldstrike, tequila ) terwijl je ook kan kiezen voor iets heerlijk zoetigs ?
En nee je gaat me niet wijsmaken dat je goldstrike een lekkere smaak vindt hebben
Van die zoete rotzooiquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat was niet het geval, dus daarom: Troep.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:01 schreef Chriz2k het volgende:
Goed spul als je op zondagochtend, enkel nog gehuld in een boxer en gescheurd shirt, wakker wilt worden langs het spoor met een getinte prostituee naast je en, nadat je beseft dat er in geen velden of wegen een condoom is te bekennen, een spoor van cocaïne ziet lopen naar een lege whiskeyfles.
Sambuca vind ik best te doen, desnoods gemixed met cola.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:18 schreef L0t.. het volgende:
Vast net zulke ranzige troep als Sambuca, dat drink ik ook nooit meer
Het is flinterdun dat het vergaat of zo.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:27 schreef AffenStrudel het volgende:
Die troep kijg ik aleen weg als ik al behoorlijk wat op heb. En in het geval van weinig mededrinkers is er altijd het probleem wie de laatste 1/3 van de fles wegdrinkt. Dat wil wel eens niet goed aflopen![]()
Bovendien, dat bladgoud he, waar blijft dat? Ik heb het gecheckt maar na het drinken van dit spul is de maaltijd van eergisteren niet ingelegd met 23.5 karaats goud
QFTquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:08 schreef Florian_ het volgende:
Dat spul raak ik alleen aan met drankspelletjes
Wat een meuk, bah.
With himquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:13 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Best te doen.
Je bent gewoon een mietje, een breezer is nog te sterk voor je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |