Duuuudequote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:49 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Zoo kom je dus nooit aan een vriendin heh
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zou allerlei vragen stellen.![]()
Dat eeuwige gebruik Google en ik sluit je topic want je leert maar googelen gedoe van ze.
Hoi.quote:
Kijk dat is leuk.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 02:02 schreef Maisnon het volgende:
Ik ken een Fokster zo goed dat we elkaar wel in het echt ontmoet hebben, meerdere kerenmaar dat heeft niks meer met FOK! te maken.
Ik ga ook niet naar een meet
Ik zag hier in de buurt(oud albas ) een shetland pony fokkerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 02:05 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb ook een fokker gezien.
Een Fokker 70.
Ik heb nou al 10 keer gezegd dat het me spijt dat ik zomaar m'n piemol pakte en er rondjes mee ging draaien.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 02:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kijk dat is leuk.
Ik heb wat rampzalige meets achter de rug en durf nu niet zo goed meer.
Shetlandersquote:Op dinsdag 30 juni 2009 02:06 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ik zag hier in de buurt(oud albas ) een shetland pony fokker
Notitie maakt...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 02:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb nou al 10 keer gezegd dat het me spijt dat ik zomaar m'n piemol pakte en er rondjes mee ging draaien.
Ik wist dat jij hem ging quoten.quote:
Ik kan het niet vergeten, zoiets blijft je voor je leven lang bij.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 02:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb nou al 10 keer gezegd dat het me spijt dat ik zomaar m'n piemol pakte en er rondjes mee ging draaien.
nu nogquote:
Ik ben voorspelbaar...quote:
Zeker nadat hij tegen je hoofd aanketste.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 02:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kan het niet vergeten, zoiets blijft je voor je leven lang bij.
4 maal daags.quote:
Maar wel lekker.quote:
Nee dat lul je.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 02:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zeker nadat hij tegen je hoofd aanketste.
[..]
4 maal daags.
[..]
Maar wel lekker.
Dat lul ik inderdaad.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 02:25 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Nee dat lul je.
![]()
4 keer echt waaarom ?
trustequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |