quote:
Gelukkig maar !quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:07 schreef Broekpaling het volgende:
Het is heul niet meer benauwerd zo opeins.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:08 schreef Maisnon het volgende:
Arapaima in je broek.
Ik heb een soort vage fascinatie met van die gigantische onderwatervissen omdat ik daar vroeger altijd nachtmerries over had (dat ik in een vijver met enge vissen verdronk of dat alles onderwater stroomde en dat van die grote vissen dan langs kwamen zwemmen)
Dan mag je me naam zeker ook al nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:08 schreef Maisnon het volgende:
Arapaima in je broek.
Ik heb een soort vage fascinatie met van die gigantische onderwatervissen omdat ik daar vroeger altijd nachtmerries over had (dat ik in een vijver met enge vissen verdronk of dat alles onderwater stroomde en dat van die grote vissen dan langs kwamen zwemmen)
maar vissen zijn liefquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:08 schreef Maisnon het volgende:
Arapaima in je broek.
Hoe kom jij aan mijn pasfotoquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:09 schreef iszinloos het volgende:
[..]
maar vissen zijn lief![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |