Maar dat was van te voren bekend. Hier niet...quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:31 schreef Tourniquet het volgende:
Verschillende soorten kaartjes komt wel vaker voor. Voor Pinkpop kun je ook bij voorverkoopadressen mooie fullcolor kaarten kopen, maar je hebt ze ook op standaard ticketservice papier.
Ik ook, maar om nu 100 euro af te tikken voor zo'n kaartje.. mwahquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:38 schreef Rnnz het volgende:
Het lijkt een beetje alsof ze nog snel even de persen hebben aangezet om deze goedkope kaartjes te drukken, om zo te proberen fans te laten twijfelen. Er zullen vast wel genoeg fans zijn die liever de kaartjes hebben dan het geld.
Ik twijfel in elk geval. BEDANKT, AEG!
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:47 schreef Bevin het volgende:
[..]
Idd, die vier nummers, toch de onbekendere zijn zeker hele strakke tracks samen met TDCAU, Scream, Earth song en Stranger in moscow.Ja DS!! Vet gaaf nummer. History ( beide versies) TDCAU ook geweldig iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Stranger in Moscow vind ik minder. Childhood is ook heel mooi
.
Ben nu verslaafd aan het nummer Morphine ( vooral dat sukje Demerol
Demerol, Oh God he's taking demerol, Demerol, Demerol, Oh God he's taking demerol. )
Kan gelukkig naar zijn muziek luisteren zonder depri te worden. Al is dat bij zijn langzame nummers nog beetje lastig.
Ja dit is de grootste stunt die MJ heeft uitgevoerd! Hij is nu op een geheime locatie alwaar hij zich voorbereid! Opeens zal hij staan in Londen! En de wereld schudt op zijn grondvesten!!!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:32 schreef super-gabber het volgende:
is er hier dan niemand die nog denkt dat hij leeft?
Het kwaad is toch al geschied...quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:46 schreef Rnnz het volgende:
Debbie Rowe heeft overigens het bericht ontkend dat zowel Michael als zij niet de ouders waren van Prince en Paris.
http://www.thecelebritytr(...)bloid-reports/007482
Ik hoop dat daarmee het hele 'zijn het zijn kinderen?'-verhaal ver weggestopt wordt in een diepe put.
Jammere is alleen dat ie dan in een lege O2 staatquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:48 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Ja dit is de grootste stunt die MJ heeft uitgevoerd! Hij is nu op een geheime locatie alwaar hij zich voorbereid! Opeens zal hij staan in Londen! En de wereld schudt op zijn grondvesten!!!
Tegen die tijd is vast wel weer bekend dat hij nog in leven is.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jammere is alleen dat ie dan in een lege O2 staat
Had ik gezien...prachtig hequote:
Ach...beter laat dan nooit toch...quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:16 schreef Andromache het volgende:
Ik ben me steeds meer aan het schamen dat ik nooit fan ben geweest....They don't care about us, wat een sterke compositie!
Echt he. Over drie weken had ik 'm kunnen zien optredenquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:53 schreef Dynd het volgende:
Stel je voor, een week geleden stond hij gewoon nog te repeteren
2Bad, 2Bad about itquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:22 schreef Altern8 het volgende:
Ticketmaster heeft nog geen pagina met info klaar(klik)
Ben benieuwd hoe het aangepakt gaat worden; Inmiddels is mijn postbank Creditcard vervangen door een ING card met een nieuw nummer..![]()
Concerten Jackson kunnen gewoon doorgaanquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Vanaf vandaag dus refunds? Mijn broer sms'te net dat ze de jacksons willen alten optreden. Wat is daar waar van?
Het is goed met die klaphark, ik betaal toch geen honderden euro's om die negerbroer te zienquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:16 schreef Altern8 het volgende:
[..]
Concerten Jackson kunnen gewoon doorgaan
Ja als AEG straks failliet dreigt te gaan (weet niet of dit waar is hoorquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat is die Randy Philips toch een randdebiel. Een lijkenpikker is het
Wat vreemd, heb vanmorgen daar mijn refund aangevraagd, toen werkte de pagina wel..quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:22 schreef Altern8 het volgende:
Ticketmaster heeft nog geen pagina met info klaar(klik)
Bij mij deed ie het ook niet...quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:00 schreef Gauner het volgende:
[..]
Wat vreemd, heb vanmorgen daar mijn refund aangevraagd, toen werkte de pagina wel..
Bedoel je vanmorgen? Bij mij werkte het gewoon, kon kiezen tussen refund of de tickets. Moest ook adres en order# enz. invullen. Maar goed we zien wel.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Bij mij deed ie het ook niet...
Ik twijfelde ook, maar heb geprobeerd zoveel mogelijk helder verstand te gebruiken en niet me te laten meeslepen door de emotie van het moment. Vond 115 euro voor een stukje papier wel erg veel..quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:26 schreef Rnnz het volgende:
Ik weet nog niet wat ik moet kiezen.. tickets of m'n geld terug?
Ik ga eerst maar een hele vriendelijke, oprechte e-mail sturen onder het mom van 'nee heb je, ja kun je krijgen'. Misschien dat ik beide terug kan krijgen.
Vanmiddag deed ie het niet.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:15 schreef Gauner het volgende:
[..]
Bedoel je vanmorgen? Bij mij werkte het gewoon, kon kiezen tussen refund of de tickets. Moest ook adres en order# enz. invullen. Maar goed we zien wel.
Ik zou dat kaartje ook heel graag willen als aandenken o.i.d. maar als ik mijn gezonde verstand eropquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:26 schreef Rnnz het volgende:
Ik weet nog niet wat ik moet kiezen.. tickets of m'n geld terug?
Ik ga eerst maar een hele vriendelijke, oprechte e-mail sturen onder het mom van 'nee heb je, ja kun je krijgen'. Misschien dat ik beide terug kan krijgen.
Ja precies. Ik dacht eerst eraan om het kaartje in te lijsten, maar bedacht me dat je dan ook maar 1 kant van het kaartje kan zien; of de simpele kant met de concertgegevens, of die holografische kant, waar je net zo goed een mooie foto voor in de plaats kunt nemen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik zou dat kaartje ook heel graag willen als aandenken o.i.d. maar als ik mijn gezonde verstand erop
raadpleeg () dan heb ik zoiets van, ruim 100 euro voor een stukje papier? Nee, dan kan ik bij wijze van spreken net zo goed 100 euro over m'n schouder gooien...
De link werkt nu.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:40 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Vanmiddag deed ie het niet.
Volgens mij is het gewoon óf geld óf kaartje.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:24 schreef Altern8 het volgende:
[..]
De link werkt nu.
Je kunt dus kiezen voor je geld terug en kaartjes, maar er staat niet bij wat de kaartjes kosten. Dus dan weet je nog niet hoevele je terug krijgt. Anyway, ik heb een full refund zonder tickets ingevuld.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:33 schreef Gauner het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon óf geld óf kaartje.
Is trouwens hetzelfde invulformulier als vanmorgen. Vul het maar niet nog een keer in, zal wel goed zitten denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |