2Bad, 2Bad about itquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:22 schreef Altern8 het volgende:
Ticketmaster heeft nog geen pagina met info klaar(klik)
Ben benieuwd hoe het aangepakt gaat worden; Inmiddels is mijn postbank Creditcard vervangen door een ING card met een nieuw nummer..![]()
Concerten Jackson kunnen gewoon doorgaanquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Vanaf vandaag dus refunds? Mijn broer sms'te net dat ze de jacksons willen alten optreden. Wat is daar waar van?
Het is goed met die klaphark, ik betaal toch geen honderden euro's om die negerbroer te zienquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:16 schreef Altern8 het volgende:
[..]
Concerten Jackson kunnen gewoon doorgaan
Ja als AEG straks failliet dreigt te gaan (weet niet of dit waar is hoorquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat is die Randy Philips toch een randdebiel. Een lijkenpikker is het
Wat vreemd, heb vanmorgen daar mijn refund aangevraagd, toen werkte de pagina wel..quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:22 schreef Altern8 het volgende:
Ticketmaster heeft nog geen pagina met info klaar(klik)
Bij mij deed ie het ook niet...quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:00 schreef Gauner het volgende:
[..]
Wat vreemd, heb vanmorgen daar mijn refund aangevraagd, toen werkte de pagina wel..
Bedoel je vanmorgen? Bij mij werkte het gewoon, kon kiezen tussen refund of de tickets. Moest ook adres en order# enz. invullen. Maar goed we zien wel.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Bij mij deed ie het ook niet...
Ik twijfelde ook, maar heb geprobeerd zoveel mogelijk helder verstand te gebruiken en niet me te laten meeslepen door de emotie van het moment. Vond 115 euro voor een stukje papier wel erg veel..quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:26 schreef Rnnz het volgende:
Ik weet nog niet wat ik moet kiezen.. tickets of m'n geld terug?
Ik ga eerst maar een hele vriendelijke, oprechte e-mail sturen onder het mom van 'nee heb je, ja kun je krijgen'. Misschien dat ik beide terug kan krijgen.
Vanmiddag deed ie het niet.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:15 schreef Gauner het volgende:
[..]
Bedoel je vanmorgen? Bij mij werkte het gewoon, kon kiezen tussen refund of de tickets. Moest ook adres en order# enz. invullen. Maar goed we zien wel.
Ik zou dat kaartje ook heel graag willen als aandenken o.i.d. maar als ik mijn gezonde verstand eropquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:26 schreef Rnnz het volgende:
Ik weet nog niet wat ik moet kiezen.. tickets of m'n geld terug?
Ik ga eerst maar een hele vriendelijke, oprechte e-mail sturen onder het mom van 'nee heb je, ja kun je krijgen'. Misschien dat ik beide terug kan krijgen.
Ja precies. Ik dacht eerst eraan om het kaartje in te lijsten, maar bedacht me dat je dan ook maar 1 kant van het kaartje kan zien; of de simpele kant met de concertgegevens, of die holografische kant, waar je net zo goed een mooie foto voor in de plaats kunt nemen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik zou dat kaartje ook heel graag willen als aandenken o.i.d. maar als ik mijn gezonde verstand erop
raadpleeg () dan heb ik zoiets van, ruim 100 euro voor een stukje papier? Nee, dan kan ik bij wijze van spreken net zo goed 100 euro over m'n schouder gooien...
De link werkt nu.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:40 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Vanmiddag deed ie het niet.
Volgens mij is het gewoon óf geld óf kaartje.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:24 schreef Altern8 het volgende:
[..]
De link werkt nu.
Je kunt dus kiezen voor je geld terug en kaartjes, maar er staat niet bij wat de kaartjes kosten. Dus dan weet je nog niet hoevele je terug krijgt. Anyway, ik heb een full refund zonder tickets ingevuld.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:33 schreef Gauner het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon óf geld óf kaartje.
Is trouwens hetzelfde invulformulier als vanmorgen. Vul het maar niet nog een keer in, zal wel goed zitten denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |