abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70507729
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 10:16 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]
Was al gepost

Over die tickets trouwens. Ik lees dat Yahoo had geschreven dat je kon kiezen voor een gedeeltelijke refund + ticket of een gehele refund. Er is in ieder geval nogal onduidelijkheid ontstaan door het hele woordje in lieu, wat in principe betekent in plaats van, vandaar het bericht op Yahoo. Nog even wachten op het moment dat we de boel terug kunnen vragen...
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70507828
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 10:28 schreef TubewayDigital het volgende:
Welke muziek vind Michael zelf nou eigenlijk leuk? Motown gedoe?
Sowieso James Brown

En nog wel een aantal van die tijd. Hij hield ook veel van klassieke muziek geloof ik.
pi_70507948
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 10:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Was al gepost

Over die tickets trouwens. Ik lees dat Yahoo had geschreven dat je kon kiezen voor een gedeeltelijke refund + ticket of een gehele refund. Er is in ieder geval nogal onduidelijkheid ontstaan door het hele woordje in lieu, wat in principe betekent in plaats van, vandaar het bericht op Yahoo. Nog even wachten op het moment dat we de boel terug kunnen vragen...
Ah, okay. Nevermind dan.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_70507996
Bashir: The Greatest Entertainer Has Died

Wat een hypocriete hond is dat zeg
pi_70508319
CNN heeft vannacht een instrumentaal fragment laten horen van een nieuw nummer.

Video:(heeft iemand met z'n camera van tv opgenomen )

Hier is het te downloaden als mp3 (wel goede kwaliteit)
http://www.zshare.net/audio/62037445ca016491/
  dinsdag 30 juni 2009 @ 11:15:07 #81
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_70508333
Fans who decide they would rather have a souvenir will receive a ticket conceived by Jackson. There are eight designs that include holographic images of the entertainer on the front.

Vage, vage bende: die gasten die hun tickets nu al hadden dan, die hadden standaard O2 kaartjes, niks geen Jackson special crap. Klinkt als een lulverhaal om nog ff mensen uit te melken.
Als ze nu speciale kaartjes hebben, waarom was dat vantevoren nog niet bekend? Denk dat AEG gewoon probeert alsnog die 100 miljoen binnen te halen met niks doen.
Flikkers moeten gewoon die kaarten opsturen...
Haters everywhere but I don't really care.
pi_70508389
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 11:15 schreef matthijst het volgende:
Fans who decide they would rather have a souvenir will receive a ticket conceived by Jackson. There are eight designs that include holographic images of the entertainer on the front.

Vage, vage bende: die gasten die hun tickets nu al hadden dan, die hadden standaard O2 kaartjes, niks geen Jackson special crap. Klinkt als een lulverhaal om nog ff mensen uit te melken.
Als ze nu speciale kaartjes hebben, waarom was dat vantevoren nog niet bekend? Denk dat AEG gewoon probeert alsnog die 100 miljoen binnen te halen met niks doen.
Flikkers moeten gewoon die kaarten opsturen...
Zou helemaal wat wezen als ze uit hun nek lullen en vele fans dus alsnog die kaartjes willen en dan doodnormale tickets krijgen. Ik pak dan alsnog het vliegtuig om Randy Philips even hallo te zeggen...
  dinsdag 30 juni 2009 @ 11:29:50 #83
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_70508861
wat jammer, het gaat hier vooral over randzaken ipv zijn muziek.

TMF Pure is nog steeds non-stop clips aan het uitzenden van Jackson...beetje jammer dat ze hooguit 15 verschillende clips hebben
pi_70508866
Ik ga denk ik toch gewoon mijn geld terug vragen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_70509014
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 11:29 schreef PLAE@ het volgende:
wat jammer, het gaat hier vooral over randzaken ipv zijn muziek.
Wat wil je, na alle zaken rondom zijn overlijden?
  dinsdag 30 juni 2009 @ 11:46:28 #86
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_70509457
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 11:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:

Jammer dat het een ballad is.
pi_70509503
Ik zie liever ook een uptempo nummer. Maar ik denk dat we blij mogen zijn met alles wat we hopelijk de komende tijd krijgen te horen
pi_70511067
Ik wil m'n kaartje en m'n geld

Daar ben ik weer. Jullie hebben trouwens wel geluisterd naar me hè? Er is zo weinig gepost.
pi_70511132
Welkom terug

Kaartjes zijn op de voorpagina van Sky te zien btw http://news.sky.com/skynews

Nog een nieuw berichtje:
quote:
The “Dome Project” - A Last Video?

(29-06-2009) Two weeks ago, Michael Jackson finished what is being called his final video piece. It has been dubbed “Dome Project.”

The details are sketchy at best. Two people who have knowledge of the project confirmed it's existence on Monday to the Associated Press on the conditions that they are not to be identified because of confidentiality agreements. By evening, US West Coast time, it is being repeated in MSNBC news.

The leaks report that the “Dome Project” lasted five weeks and was filmed at Culver Studios. Those studios were the set for the classic film, “Gone With The Wind” some 70 years ago. Four sets were constructed for the production, including one that recalled the epic 1983 “Thriller” video.

The shooting lasted from June 1 – 9, and Michael was on the set for most of that time. The project is now in post – production and is expected to be completed next month.

Producer Robb Wagner, the founder of music video company Stimulated Inc, did not return messages seeking comment and Michael Roth, spokesperson for LA based promoter AEG Live said that he had not heard about this production. He added that it could have been part of the company contract with Michael.

An unidentified worker with knowledge of the project said that Michael left a memorable impression on the crew. He arrived in a caravan of SUV's, surrounded with security guards. The person said Michael introduced himself to the workers on the set. Michael walked with a spring in his step, but at one point needed assistance when descending steps off a stage.

Besides the cemetery set, another was draped in black with a portrait of Michael in his Thriller werewolf costume. Yet another set simulated a lush jungle. A fourth was built to look like a construction site, with a screen behind it to allow the projection of different backgrounds.

Taping of the piece happened in marathon sessions that ended early in the morning. It is still unclear what final forms the final video project will take.

According to Stimulated's web site, the company had been hired to produce the screen content for Michael's concerts in London.

Source: MJFC / AP
pi_70511801
Producer: MJ wanted One Day In Your Life at his funeral

Washington, June 30 (ANI): Michael Jackson's former producer has revealed that the King of Pop wanted 1981 tune 'One Day In Your Life' to be played at his farewell 'concert'.
The track was recorded by Jackson for his 1975 album Forever, and he himself thought if would make a great tune for his funeral, reports Contactmusic.
The song's co-writer and producer, Samm Brown recalls, "It's a very prophetic song. The lyrics are very deep and Michael even told me, 'This would be a good song for my obituary or my funeral.'"
Brown insists the song was always one of Michael's favourites: "He liked using that part of his voice. He had incredible range but he liked that sound."
He adds, "Michael was such a perfectionist and he had a lot of stuff that he didn't use. I know for a fact that Motown record label has a deep vault and I would say there are 100 or more tracks sitting at Motown alone.
"Plus there will be somebody in his (Jackson) camp who will want to release all of the lost tracks he recorded - dating way back to the 1960s. There's huge money to be made off of these recordings, and this is the way of the music business - it's still a business." (ANI)

http://www.newstrackindia.com/newsdetails/109126

------------------------------------------------------

Als ze dat nummer gaan draaien kun je mij opdoeken....
  dinsdag 30 juni 2009 @ 13:06:26 #91
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_70511889
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 12:37 schreef Rnnz het volgende:
Ik wil m'n kaartje en m'n geld

Daar ben ik weer. Jullie hebben trouwens wel geluisterd naar me hè? Er is zo weinig gepost.
Like duhh
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_70511910
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 11:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:

Deze kreeg ik zojuist, blijkt ook een nieuw nummer te zijn nadat hij bekeerd was tot de islam.

http://www.dailymotion.co(...)-jackson-allah_music
pi_70511970
Mijn hemel, bestaat dat nummer nou nog steeds?

Dat is toch duidelijk geen MJ. Die gast die dat heeft gezongen is nog erger dan Jason Malachi.

Even voor de duidelijkheid: Michael Jackson is nooit bekeerd tot de Islam en de stem op dat nummer is niet van hem.
pi_70512206
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 13:09 schreef Rnnz het volgende:
Mijn hemel, bestaat dat nummer nou nog steeds?

Dat is toch duidelijk geen MJ. Die gast die dat heeft gezongen is nog erger dan Jason Malachi.

Even voor de duidelijkheid: Michael Jackson is nooit bekeerd tot de Islam en de stem op dat nummer is niet van hem.
Ah, dat wist ik niet kreeg hem van collega vond hem wel klinken als michael jackson

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2009 13:16:59 ]
pi_70512449
Ja echt, als je daar het verschil niet hoort
  dinsdag 30 juni 2009 @ 13:27:43 #96
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_70512590
Ik heb hier een heel mooi artikel over MJ gevonden. Het is geschreven door J Randy Taraborrelli, een biograaf van Michael Jackson die hem bijna zijn hele leven heeft gekend. Hij blijkt terug op het leven het leven van MJ. Het artikel is wat te lang om hier te plaatsen maar het is zeker de moeite om te lezen.
pi_70513273
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 13:27 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik heb hier een heel mooi artikel over MJ gevonden. Het is geschreven door J Randy Taraborrelli, een biograaf van Michael Jackson die hem bijna zijn hele leven heeft gekend. Hij blijkt terug op het leven het leven van MJ. Het artikel is wat te lang om hier te plaatsen maar het is zeker de moeite om te lezen.
Heel goed artikel. Thanks for sharing
pi_70513466
Ik ga het lezen. Is het boek van J Randy Taraborrelli met deze cover

langer dan deze:

?

Want ik heb die laatste, en die stopt in 1990 ongeveer.
pi_70513547
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 13:56 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga het lezen. Is het boek van J Randy Taraborrelli met deze cover

[ afbeelding ]

langer dan deze:

[ afbeelding ] ?

Want ik heb die laatste, en die stopt in 1990 ongeveer.
Is dat boek nog ergens te koop?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_70513674
Hier voor 6,99

http://www.deslegte.com/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')