Ik had verkeerd gekeken, deze heb ik alquote:
Ik ben nog aan het begin, heb dus geen idee.. Ik ga hem de komende 2 weken vakantie uitlezenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:15 schreef DrDentz het volgende:
Weet je nog of dat verhaal ook ophoudt in 1990?
Wow, tof om hem weer eens zo voluit zijn stem horen te gebruiken. Hopelijk nog meer van die rehearsals.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Mini fragmentje van de rehearsals:
http://www.fileden.com/files/2009/6/28/2492260/Audio%20Sample.mp3
Hij heeft het boek nog een keer ge-update na de laatste rechtszaak over kindermisbruik...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:56 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga het lezen. Is het boek van J Randy Taraborrelli met deze cover
[ afbeelding ]
langer dan deze:
[ afbeelding ] ?
Want ik heb die laatste, en die stopt in 1990 ongeveer.
Zo duidelijk te horen dat hij het nog steeds hadquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Laatste is uit 2005quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:25 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Hij heeft het boek nog een keer ge-update na de laatste rechtszaak over kindermisbruik...
edit: mezelf gequote ipv aanpassen... lekker bezigquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:25 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Hij heeft het boek nog een keer ge-update na de laatste rechtszaak over kindermisbruik...
Tijdens het praten hoorde ik het vooral erg goedquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:27 schreef Rnnz het volgende:
Hij noemt 'Seth', daar bedoelt hij zeer waarschijnlijk Seth Riggs mee, een zangcoach.![]()
Het klinkt ook als Michaels stem, vooral op het einde.![]()
Cool.
Heel vet nummer, 2 bad.quote:
Hoeveel heeft hij er dan bijgeschreven vanaf 1990?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Het was 2003 zelfs geloof ik ... even checken in het boek
edit: 2003 idd![]()
Tja, de rechtszaak van 93 natuurlijk, Lisa Marie, Debbie Rowe, Bashir en de eerste aanklachten en als klap op de vuurpijl the Jesus Juicequote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hoeveel heeft hij er dan bijgeschreven vanaf 1990?
In het artikel wat ik eerder postte is te lezen dat hij Mj nog maar twee keer heeft gesproken de afgelopen 4 jaar. Dus denk het niet. Het boek is juist zo goed omdat hij veel uit de eerste hand heeft.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:35 schreef DrDentz het volgende:
Misschien komt hij nu met een update tot z'n dood. Dan is het boek af.
"Yoohoo, sir, ...and these, and these...these"quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:54 schreef Rnnz het volgende:
Ik moet steeds denken aan het Living With Michael Jackson-interview.. 'Excuse me sir, excuse me, do I have this one? No? Okay I want this one. Anddd, this one. Oh yeah, and this one right here.'![]()
Iddquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:10 schreef tass het volgende:
Lees net op CNN dat alle 3 de kinderen Michael hebben gezien in het ziekenhuis nadat de dokter de final call heeft gegeven....
Heb er ook een dubbel gevoel bij: die kids zijn nu tussen familie die allemaal van hun houden, maar wie van die hele familie is er normaal??? Wat gebeurt er geestelijk met die kids als papa Joe ook bij hun zijn invloed gaat laten gelden?! Dan kan je er vergif op innemen dat ze alle drie ook echt verknipt gaan worden om het even bot te zeggen.....
Ik vind het nog steeds onvoorstelbaar dat ie er niet meer is. Laat staan hoe die kids zich moeten voelen!!
Tja, heb een van mijn favoriete clips maar op youtube gekeken omdat hij niet voorbij kwam. Maar wel stoer.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:29 schreef PLAE@ het volgende:
TMF Pure is nog steeds non-stop clips aan het uitzenden van Jackson...beetje jammer dat ze hooguit 15 verschillende clips hebben
Cool! Praat gedeelte is idd zo typisch MJquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:34 schreef Fok_Fok het volgende:
even een vraagje over de problemen met mj's identiteit
kan het zijn dat mj ergens een blanke voorouder heeft gehad? wat de reden kan zijn dat hij zich blank voelde.
meeste afro-amerikanen hebben blank bloed (schat dat de gemiddelde afro-amer voor 10% blank is).quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:34 schreef Fok_Fok het volgende:
kan het zijn dat mj ergens een blanke voorouder heeft gehad? wat de reden kan zijn dat hij zich blank voelde.
Gelukkigquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:19 schreef Bevin het volgende:
Stiekem deze altijd al hele toffe tracks gevonden, maar HIStory was dan ook een heel goed album, vind ik.
Idd, die vier nummers, toch de onbekendere zijn zeker hele strakke tracks samen met TDCAU, Scream, Earth song en Stranger in moscow.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:39 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Gelukkig. Ben niet de enige hier. Ik vind Tabloid Junkie en Money briljant. History is toch één van mijn faoriete album. Hele sterke teksten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
The Truth is in Here...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:47 schreef super-gabber het volgende:
Zijn er hier meer mensen die toch ergens niet willen geloven dat hij echt dood is?
en ver ver ver weggestopt in je achterhoofd denken dat hij nog leeft en dat dit een grote publiciteitsstunt is om in een keer uit de schulden te komen en een daarna gewoon te verdwijnen uit dit leven of op de dag van het eerste concert een nieuwe video uitbrengen en die als Grande opening van de concerten gaat gelden, dat dit allemaal gewoon is gedaan om nog meer geld er aan te verdienen en de fans een supergrote Suprise te geven bij de concerten
hier wat linkjes naar bewijzen.
http://www.yourworldrepor(...)_faked_his_death.htm
quote:AMSTERDAM - Joe Jackson komt volgens Michael Jacksons advocaat John Branca niet in het testament voor...
Volgens Branca wil Michael dat zijn bezittingen en fortuin worden verdeeld onder zijn moeder, zijn kinderen en één of meerdere liefdadigheidsinstellingen, meldt The Wall Street Journal.
Branca en John Mclain (platenbaas en een goede vriend van Michael) zijn de door Michael aangewezen curators van het testament.
De familie Jackson zeggen van niks te weten want zij hebben nog geen testament gezien, meldt hun advocaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
Het erge aan dit soort verhalen zijn dat mensen er echt nog hoop uit halenquote:
Interestingquote:Will.I.Am: Finished Working on Dance Album With Michael
"Black Eyed Peas star will.i.am has claimed that he had finished working on a dance album with Michael Jackson.
However, the 'Boom Boom Pow' popstar said that he had been forced to hand over all the material to Jackson after they finished in the studio.
"I was very proud of it. But he was very protective and kept it under lock and key," he told The Mirror. "After we made it I had to hand back every demo.
"He was a perfectionist and didn't want anyone to hear it until it was ready."
He added: "It was going to be out of this world. It’s something Michael has never done before - a dance music album."
Will.i.am also revealed that the last time he spoke to the late singer was on Father's Day. "He called me to wish me happy Father's Day even though I don't have any children," he said.
"I told him, 'OK, I will grab my crotch and wish myself happy Father's Day for all my unborn children'. He laughed and said, 'You're so funny'."
Black Eyed Peas were rumoured to one of Jackson's support acts at his planned O2 50-date residency."
http://www.digitalspy.co.(...)-on-dance-album.html
Shaq op 2Bad is zoooooo slecht, zonde dat hij die ervoor gebruikt heeft. Had dan een echte rapper genomen.quote:
Eéntje maar?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:57 schreef Hankster het volgende:
Ach, een postuum album zal er sowieso wel komen. Hoe erge lijkenpikkerij het ook mag zijn, ik geef er mijn geld tegen die tijd maar al te graag aan uit.
Heel mooi, hoe verder weg hoe beter.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:25 schreef DrDentz het volgende:
Ze schijnen al onofficieel uit elkaar te zijn sinds "Joh'Vonnie Jackson", Joe's buitenechtelijke kind, in the picture kwam.
http://www.wikitree.org/index.php?title=Joh'Vonnie_Jackson
Toch denk ik niet dat dit klopt hoor, aangezien die Joh'Vonnie al in 1974 geboren is?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:25 schreef DrDentz het volgende:
Ze schijnen al onofficieel uit elkaar te zijn sinds "Joh'Vonnie Jackson", Joe's buitenechtelijke kind, in the picture kwam.
http://www.wikitree.org/index.php?title=Joh'Vonnie_Jackson
veel zaken wijzen erop dat hij zich blank voeldequote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:36 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
meeste afro-amerikanen hebben blank bloed (schat dat de gemiddelde afro-amer voor 10% blank is).
voelde hij zich zo blank dan? dacht dat het een ziekte was.
Welke problemen met zijn identiteit? Zijn die er dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:34 schreef Fok_Fok het volgende:
Ik vind het behoorlijk respectloos dat je na z'n dood gaat beweren dat hij zich meer blank voelde dan zwart. Hij heeft meerdere malen, in de pers en privé, gemeld dat hij trots is op z'n zwarte achtergrond en dat geloof ik ook zeker. Voor de rest weten wij eigenlijk niets van hem, we kunnen alleen maar gissen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:55 schreef Fok_Fok het volgende:
[..]
veel zaken wijzen erop dat hij zich blank voelde
hij heeft bijv. bewust geen 'eigen' kinderen genomen, maar kinderen van blanke (biologische) ouders
maar zou het dan niet kunnen dat er een blanke voorouder gen wat meer aanwezig was in hem, waardoor hij zich 'terecht' blank voelde?
Nee, maar ze zijn het inderdaad van plan.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:56 schreef Braddie het volgende:
Ik lees op verschillende websites dat ze de rehearsels van de This Is It tournee hebben gefilmd en deze op dvd/cd uitwillen brengen..
Zijn er al beelden van?
Why should we?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:32 schreef super-gabber het volgende:
is er hier dan niemand die nog denkt dat hij leeft?
Die zijn 10 topisc terug al gepost ofzoquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:14 schreef Rebbedebje het volgende:
Voor de mensen die wat dans/audities willen zien:
gericht op de achtergronddansers, dus geen mj dansbeelden, maar wel vet cool
Care, vooral die onderste is heel tof.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:26 schreef Rebbedebje het volgende:
Oh sorry...ik heb geen tijd om álle topics te lezen...
Geen probleem, ik had ze nog niet gezienquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:26 schreef Rebbedebje het volgende:
Oh sorry...ik heb geen tijd om álle topics te lezen...
Damn, die foto's zijn confronterend zeg.quote:
Ja mijn vriend! Maar die neemt dit soort dingen graag op de hakquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:32 schreef super-gabber het volgende:
ja en tupac leeft ook nogquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:32 schreef super-gabber het volgende:
Coole remixes zo! Respect KoP!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:13 schreef CraniuM het volgende:
[..]
ja en tupac leeft ook nog![]()
![]()
![]()
btw dunno of dit is gepost
http://www.illestlyrics.c(...)-to-the-king-of-pop/
Nog niet officieel via de mail. Bij de meeste hotels kan je tot een dag of paar dagen (kosteloos) annuleren. Onder je reisverzekering vallen doet het sowieso niet (die dekt zaken zoals diefstal en zorg). Een annuleringsverzekering zal het ook niet dekken, tenzij Michael tot jouw 1e of 2e graad behoortquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:52 schreef Bergie88 het volgende:
Nieuwsgierige vraag, hebben degene op dit forum die kaartjes hadden al wat gehoord van AEG. En vallen hotel kosten die je nu toch hebt gemaakt onder je reisverzekering??
Wel slim van dat bedrijf om de fans te laten kiezen of ze de 'eigen ontworpen kaarten' door MJ kunnen laten houden... Dus GEEN GELD TERUGquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nog niet officieel via de mail. Bij de meeste hotels kan je tot een dag of paar dagen (kosteloos) annuleren. Onder je reisverzekering vallen doet het sowieso niet (die dekt zaken zoals diefstal en zorg). Een annuleringsverzekering zal het ook niet dekken, tenzij Michael tot jouw 1e of 2e graad behoort
Het zou wel gaaf zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:32 schreef super-gabber het volgende:
Ah, nog nooit mee te maken gehad:altijd tickets meteen gekregen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ticketmaster is degene die het beleid heeft vastgesteld om de tickets tot x aantal dagen voor het concert te versturen, dat gebeurt ook bij andere concerten
Een stornering via Visa gaat je niet lukken, gezien ze daar een termijn van 30 dagen voor hebben
Natuurlijk hebben ze dat bij Visa of welke andere CCmaatschappij gehoord. Dat betekent nog niet dat je het recht hebt om Visa te verplichten om het geld terug te laten storten. In principe heb jij namelijk gewoon de keuze gehad om het geld terug te krijgen. Oftewel, je kan niets doen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:02 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ah, nog nooit mee te maken gehad:altijd tickets meteen gekregen.
Ik denk dat ze bij VISA wel gehoord hebben dat er ene Michael Jackson is overleden
Het zijn gewoon schooiers: je hebt recht op het ticket en een refund voor een non-show.
Was al gepostquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:13 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
http://edition.cnn.com/vi(...)/lkl.john.landis.cnn
larry king
mj had net nieuwe videoclip gemaakt, ligt nu op de planken
zie interview zo rond de 3.00 minuten
Uhm, die foto is dus niet van zo'n door MJ ontworpen kaartje. Dat kaartje zie je wel in het filmpje.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:50 schreef matthijst het volgende:
Filmpje van die holografische tickets:
http://uk.news.yahoo.com/(...)st-look-cf04a8a.html
Probleem is: er zijn al fans die een ticket hadden en dat zag er zo uit:
[ afbeelding ]
Dus hoe komen ze bij die bullshit dat MJ ze ontworpen heeft?
Ik denk dat eerder de vraag is of Michael ze wel heeft ontworpen. Er is namelijk nog nooit zo'n bericht naar buiten gebracht...quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Uhm, die foto is dus niet van zo'n door MJ ontworpen kaartje. Dat kaartje zie je wel in het filmpje.
Het is een complot!quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik denk dat eerder de vraag is of Michael ze wel heeft ontworpen. Er is namelijk nog nooit zo'n bericht naar buiten gebracht...
Maar hij spande die rechtzaak wel met pijn in z'n hart aan.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:25 schreef Rnnz het volgende:
Noemen ze John Landis nou een 'longtime friend'? Flikker toch op man, die gast spande enkele maanden terug nog een rechtszaak aan tegen Michael en hij hangt in het filmpje ook de hypocriet uit.
Daarnaast, hij heeft alleen twee short movies geregisseerd.. het is niet zo dat Michael en hij een goede vriendschap hadden.
Het is een complot! ->> TRUquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar hij spande die rechtzaak wel met pijn in z'n hart aan.Michael betaalde gewoon niemand meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |