Ik zit al 5 jaar by vodafonequote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:05 schreef Etcetera het volgende:
En ik ben erachter dat ik al bijna 5 jaar bij Hi zit
Neequote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Moet iedereen nu zijn provider posten?
Gelukkig maar want rooksignalen en postduiven staat zo lullig.quote:
Ik heb vanmiddag toegezegd dat ik iets langs zou brengen bij een collega die 10 km verderop woont, goed excuus om mezelf even in het zweet te fietsenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:19 schreef mr_anonimous het volgende:
GVD.... ik ben nog steeds niet wezen sporten.....
Ik was al op weg maar toen kwam ik een bekende tegen. Even staan kletsen en toen kreeg ik honger. Eerst boodschappen gedaan en gegeten. Toen nog even snel e-mail checken en nu zit ik weer hier te SC'en....quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag toegezegd dat ik iets langs zou brengen bij een collega die 10 km verderop woont, goed excuus om mezelf even in het zweet te fietsen
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik was al op weg maar toen kwam ik een bekende tegen. Even staan kletsen en toen kreeg ik honger. Eerst boodschappen gedaan en gegeten. Toen nog even snel e-mail checken en nu zit ik weer hier te SC'en....
Wil nog dubbele punten pakken in AKQ.....quote:
Dat is fastchat?quote:
Okay. Misschien is proberen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:55 schreef Etcetera het volgende:
JepMet een bot die de vragen stelt, 1 punt per goed antwoord en ook scrabblevragen/rekenvragen.
Sorry ik heb een taalachterstand want ik ben in een achterstandswijk opgegroeid.quote:
Maar het heeft geen invloed op jou gehad?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:58 schreef Etcetera het volgende:
Ik technisch gezien waarschijnlijk ook wel
Ik was alleen goed in Drama.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:01 schreef Etcetera het volgende:
Niet op taalgebiedWiskunde daarentegen is een drama
Dat heb ik nooit gehadquote:
Ik had wel talent maar in mijn puberjaren kon ik slecht tegen kritiek... en daarom ben ik gestopt.quote:
Je kunt alsnog dichter worden.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik had wel talent maar in mijn puberjaren kon ik slecht tegen kritiek... en daarom ben ik gestopt.
Nou ben niet zo'n poëet hoor. Ik wil na de zomer wel weer dramalessen gaan volgen, gewoon voor de fun.quote:
Of anders scriptschrijver.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou ben niet zo'n poëet hoor. Ik wil na de zomer wel weer dramalessen gaan volgen, gewoon voor de fun.
Zou ook kunnen. Ik hoef geen acteur te worden hoor maar misschien met wat meer kennis van drama dat ik ook wat meer kanten uit kan qua werk.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:43 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
![]()
Krijg eindelijk m'n punten voor stage (van vorig jaar ja
)
![]()
![]()
![]()
En dat zijn er 30, dus dat tikt lekker aan
Jij krijgt de punten werkelijk in handen? Zeker van de die Douwe Egbertspunten.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:53 schreef Etcetera het volgende:
Ben benieuwd hoe snel ik ze nu heb of dat ik er weer achteraan moet gaan
Studeren....quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:54 schreef Etcetera het volgende:
Ze komen op progress te staanEn geen idee of ik uiteindelijk een cijferlijst krijg, had ik wel op m'n Propedeuse
Wanneer ben je dan klaar? En wat studeer je?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:56 schreef Etcetera het volgende:
Ik zal blij zijn als ik klaar ben hoorHad al klaar kunnen zijn als ik m'n herkansingen niet steeds had uitgesteld
Lukt je wel hoor! Dat is dus webpages ontwerpen enzo?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:58 schreef Etcetera het volgende:
Als het aan mij ligt: februari volgend jaar. Hoop dat ik het redEn ik doe soort van Media & Design in Groningen
Ah dat klinkt wel leuk. En ook een studie met een goed arbeidsperspectief. Dat klinkt wel vervelend. Je moet zelf dus veel leren?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:06 schreef Etcetera het volgende:
Onder andereHeb leren werken met Photoshop, InDesign, Illustrator, Flash, Dreamweaver, Premiere Pro en nog wel wat meer
Het nadeel is alleen dat je vrij oppervlakkig les in dingen krijgt vanwege de tijd die je hebt per blok.
Dat is vaak nog belangrijker dan de paycheck. De sfeer moet goed zijn anders kan al het geld op aarde je er nog niet houden.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:16 schreef Etcetera het volgende:
Ik hoop wel dat ik een leuke baan krijg jaMijn stage was in 1 woord geweldig
maar dat kwam ook door de werksfeer
En het moet je natuurlijk wel liggen.quote:En je moet veel zelf aanleren. Maar goed, de basis ligt er en dat is al heel wat natuurlijk. Heb mijn stageopdrachten bijvoorbeeld in Flash gedaan, met een beetje AS2.0, maar een herkansingsopdracht heb ik in Flash met AS3.0 gedaan wat weer héél anders in elkaar zit
Hoe uit zich dat? Gebroken toetsenbord? Muis door monitor? Haar uit hoofd trekken en hard gillen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:26 schreef Etcetera het volgende:
ik vind Flash wel leuk om mee te werken, alhoewel de frustraties soms enorm zijn
Dus als ik ooit langs een ICT-bedrijf loop en ik hard gevloek en getier ben jij het? Slopen helpt ook niet. het maakt het alleen maar erger.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:29 schreef Etcetera het volgende:
Voornamelijk gevloek en getierIk zie mezelf niet iets slopen omdat m'n flashcode niet lukt
Wij gaan donderdag met de eerste trein zodat we aankomen op het moment dat de campings open gaanquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:35 schreef LadyBlack het volgende:
MaJo, wanneer gaan jullie eigenlijk naar Werchter? Ik ben nu routes aan het uitstippelen om zo snel mogelijk te kunnen reizen, want anders ga ik Lily Allen en Emiliana Torrini missen![]()
Vriendin 1 heeft donderdag om half 12 nog een sollicitatiegesprek in Twente
vet slechte timing
Flashquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:26 schreef Etcetera het volgende:
ik vind Flash wel leuk om mee te werken, alhoewel de frustraties soms enorm zijn
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Is de line up goed bij Werchter?
Ah The Prodigy lekkere sparringsmuziek.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:01 schreef MaJo het volgende:
[..]en niet te zuinig
coldplay, killers, franz ferdinand, Elbow, prodigy, emiliana torini, Lily Allen en nog veel meer die ik nu vergeet
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |