En ook oppassen met alcohol.quote:
Oh maar ik drink sowieso nooit zoveelquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En ook oppassen met alcohol.
Dat zei die Belgische weerman niet, maar je kunt beter niet uitdrogen.
Ach je kan de lat weer wat hoger leggen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:38 schreef Ofyles2 het volgende:
Vandaag en morgen zit ik met een raar gevoel in het AKQ-topic:
Ik dacht deze week dat ik kop over kop moest spelen met qonmann, blijkt dat ik een demarrage kan plaatsen.
Ik snap er geen woord vanquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:38 schreef Ofyles2 het volgende:
Vandaag en morgen zit ik met een raar gevoel in het AKQ-topic:
Ik dacht deze week dat ik kop over kop moest spelen met qonmann, blijkt dat ik een demarrage kan plaatsen.
qonmann heeft een tijdstraf van 48 uur opgelegd gekregen, met als gevolg dat ik me voorlopig geen zorgen hoef te maken over mijn koppositie.quote:
Qonmann is gebanned vanwege niet zulke nette opmerkingen.quote:
Ik kan me die woede begrijpen, maar ik probeer nog tenminste rustig te blijven en te relativeren..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Qonmann is gebanned vanwege niet zulke nette opmerkingen over Noord Afrikaanse medemensen.
Je moet altijd wel de goeden en de slechten van elkaar onderscheiden. Tuig is tuig in welke kleur,afkomst, geloofsovertuiging of seksuele geaardheid dan ook.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kan me die woede begrijpen, maar ik probeer nog tenminste rustig te blijven en te relativeren..
Het probleem is dat de PvdA te lankmoedig optreedt tegen tuig, in de vrees kiezers te verliezen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je moet altijd wel de goeden en de slechten van elkaar onderscheiden. Tuig is tuig in welke kleur,afkomst, geloofsovertuiging of seksuele geaardheid dan ook.
Eens. Tuig moet hard aangepakt worden. Want dat het enige dat ze begrijpen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het probleem is dat de PvdA te lankmoedig optreedt tegen tuig, in de vrees kiezers te verliezen.
Laat me raden, een gepeperde uitspraak over marokkanen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je moet altijd wel de goeden en de slechten van elkaar onderscheiden. Tuig is tuig in welke kleur,afkomst, geloofsovertuiging of seksuele geaardheid dan ook.
Yep. Ivm die laffe aanval op die 2 dames in Amsterdam. Ik kan me de woede goed voorstellen maar van dat Wilderstaalgebruik ben ik geen fan.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Laat me raden, een geperde uitspraak over marokkanen?
Qon heeft sowieso een kort lontje en kan erg slecht tegen zijn verlies
De reacties in dat topic nodigen me ook niet uit mee te discussiëren.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Yep. Ivm die laffe aanval op die 2 dames in Amsterdam. Ik kan me de woede goed voorstellen maar van dat Wilderstaalgebruik ben ik geen fan.
Zo goed ken ik Qon niet.
Links denkt sowieso erg vaak dat je er met foei stouterd en nooit meer doen nog wel de problemen met ontspoorde jeugd kan oplossen maar in de praktijk blijkt dat niet meer zo.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:21 schreef Ofyles2 het volgende:
Dit wordt niet het decennium van de PvdA.
Verkeerde personen, verkeerd tijdsbesef, verkeerd plan van aanpak. De partijstructuur moet radicaal op de schop, met steeds maar andermans wiel plakken* win je de Tour ook nooit.
*andermans wiel plakken: weinig initiatief vertonen
Wat er ook moet veranderen in de politiek is dat de partijen zich allemaal op de PVV fixeren.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Links denkt sowieso erg vaak dat je er met foei stouterd en nooit meer doen nog wel de problemen met ontspoorde jeugd kan oplossen maar in de praktijk blijkt dat niet meer zo.
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat er ook moet veranderen in de politiek is dat de partijen zich allemaal op de PVV fixeren.
Koudwatervrees, bovendien zijn de klassieke politieke partijen als de dood voor een partij die hun orde aantast.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
Gewoon je eigen geluid laten horen en eens met oplossingen komen ipv zeggen dat Wilders geen gelijk heeft en gevaarlijk is. Wilders heeft kennelijk wel gelijk volgens veel mensen. Waarom spelen ze daar niet op in?
En misschien staan ze ook wel mijlenver van ons af inmiddels? Ze verdienen genoeg, wonen niet in achterstandswijken enzo.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Koudwatervrees, bovendien zijn de klassieke politieke partijen als de dood voor een partij die hun orde aantast.
Ja dat is waar maar helaas blijkt dat na afloop ook bar weinig is opgelost en men gewoon hun oude vertrouwde koers gaat varen en het een kwestie van tijd is tot de volgende populist op staat.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:39 schreef MaJo het volgende:
Wilders is een tijdelijke hype die wel weer over zal waaien. Kijk maar naar de LPF en Verdonk. Wanneer blijkt dat ook hij niet met oplossingen kan komen zal iedereen weer op zijn oude vertrouwde partij gaan stemmen. Mooi he dat populisme
True, maar ach het houdt de politiek levendig en interessant. Voor iemand die politieke theorieen studeert is dit om van te smullenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat is waar maar helaas blijkt dat na afloop ook bar weinig is opgelost en men gewoon hun oude vertrouwde koers gaat varen en het een kwestie van tijd is tot de volgende populist op staat.
Ik vind het ook vermakelijk maar ik omdat ik het maatschappelijk werk actief was in het verleden merk ik wel dat er geen mallemoer verandert allen de mensen komen wat meer tegenover elkaar te staan. En eer die breuk gelijmd is......quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
True, maar ach het houdt de politiek levendig en interessant. Voor iemand die politieke theorieen studeert is dit om van te smullen
Heb je al een verklaring gevonden waarom links bijna overal in Europa wordt afgefikt?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
True, maar ach het houdt de politiek levendig en interessant. Voor iemand die politieke theorieen studeert is dit om van te smullen
Heel erg zelfs.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:21 schreef Etcetera het volgende:
Is LPF niet overgewaaid omdat PF er niet meer was?
Nee, maar wel dat ik dat nog weetquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:46 schreef Etcetera het volgende:
Daar hoef je toch niet om te? Lijkt me niet dat jij die trein liet ontploffen
is dat erg?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:05 schreef Etcetera het volgende:
En ik ben erachter dat ik al bijna 5 jaar bij Hi zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |