Ik heb ook een heel aantal in mijn ogen leuke bands al eerder live gezien, maar de sfeer is altijd zo lekker daarquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zie dat er nog veel meer komt wat ik al vergeten wasKaiser chiefs, kings of leon, just jack, Amy McDonald
alleen al deze bands al eens live gezien, de meesten meerdere malen
Coldplay, Elbow en Amiliana Torini ga ik voor het eerst zien
![]()
Sowieso de sfeer is altijd het tofstequote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb ook een heel aantal in mijn ogen leuke bands al eerder live gezien, maar de sfeer is altijd zo lekker daar
Maar ja, dit jaar geen grote festivals voor mij, volgend jaar maar weer
Is het niet een zuigende werking door de wind buiten?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:14 schreef Etcetera het volgende:
Natuurkundig nitwit vraagje: als mijn gordijn naar buiten wordt 'getrokken' is de luchtdruk in mijn kamer dan groter dan die buiten
Lijkt me ook sterkquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:17 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb geen ideemaar het waait nu af en toe naar binnen en af en toe naar buiten, dus zal wel niks met luchtdruk te maken hebben
Tijd voor tochtstrips?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:17 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb geen ideemaar het waait nu af en toe naar binnen en af en toe naar buiten, dus zal wel niks met luchtdruk te maken hebben
M'n raam staat wagenwijd open. Denk niet dat zulke grote tochtstrips te koop zijnquote:
Nee maar dan helpt het raam dicht doen wel.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
M'n raam staat wagenwijd open. Denk niet dat zulke grote tochtstrips te koop zijn
Gelijk heb je. Ik moet morgen van die plakhorren kopen.... Klotemuggen...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:23 schreef Etcetera het volgende:Eerst eens lekker laten doorwaaien hier
Ik heb hier een rolhor voor m'n raam,ideaalquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Ik moet morgen van die plakhorren kopen.... Klotemuggen...
Misschien moet ik dat ook maar nemen....quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb hier een rolhor voor m'n raam,ideaal
Tip, niet van Hamstra kopen, want die schieten telkens onverwachts los.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat ook maar nemen....
Okay. En waar moet ik op rekenen? ik heb 3 ramen met elk een bovenlichtje erboven..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Tip, niet van Hamstra kopen, want die schieten telkens onverwachts los.
Ik heb maar een spijkertje in het kozijn geslagen zodat ie dicht blijft
Durf ik je zo niet te zeggen, ik woon nog thuis dus heb ze zelf niet gekochtquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay. En waar moet ik op rekenen? ik heb 3 ramen met elk een bovenlichtje erboven..
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:41 schreef TradeMarkie het volgende:
Fail
Bejaarde bokser slaat inbreker bont en blauw
Ja die is leuk. Ben ik met mijn ex 3 keer naar toe geweest.quote:
Ja zeker maar ze is wel een griet met ballen. Ze is voor niemand bang en weet wat ze wil.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:44 schreef Etcetera het volgende:
Ik had 'm nog nooit eerder gezien, maar hij is echt grappigJuno is wazig
Die inbreker kan snel met pensioen, met vlag en wimpel gezakt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:41 schreef TradeMarkie het volgende:
Fail
Bejaarde bokser slaat inbreker bont en blauw
Ik had hem ook op mijn toenmalige werk laten zien aan een stel tienermoeders. Die zaten alleen maar te lachen om haar kleding enzo. Toen ik later vroeg hoe zij dingen zouden aanpakken konden ze alleen maar zeggen dat ze die kleding nooit zouden kopen.quote:
Ja dat vond ik dus ook. Ik zei ook is dat het enige wat je interesseert? Vond je niet dat Juno voor de juiste oplossing koos? Het kind aan lieve ouders geven en zij kon haar leven verder gaan ontwikkelen etc. Maar ze zeiden alleen dat ze het niet realistisch vonden dat zo'n lelijk wijf (Ellen Page is niet lelijk vind ik) een vent zo gek kreeg dat ie met haar naar bed wou.quote:
Ellen Page is een hartstikke leuke meid om te zien, maar ik denk dat ze jaloers waren.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:01 schreef Etcetera het volgende:
Ellen Page = Juno? Ik bedacht me aan het begin van de film dat ze een mooie meid is
Sommige vrouwen zijn echt kansloos
Ik wil ook paintshop/photoshop. Waarom moet dat zo duur?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:06 schreef Etcetera het volgende:
Onder andereHeb leren werken met Photoshop, InDesign, Illustrator, Flash, Dreamweaver, Premiere Pro en nog wel wat meer
Het nadeel is alleen dat je vrij oppervlakkig les in dingen krijgt vanwege de tijd die je hebt per blok.
Juno is fantastischquote:
Ja dat vraag ik me ook afquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik wil ook paintshop/photoshop. Waarom moet dat zo duur?
www.snelgids.infoquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik wil ook paintshop/photoshop. Waarom moet dat zo duur?
Het was ook een groepje van 3. Ik en mijn collega's noemde ze The Bottomfeeders. Omdat ze bloedzuigers waren maar ook omdat hun grootste bezigheid was een dikke reet kweken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:11 schreef Etcetera het volgende:![]()
Echt waar? Holy fuck
Sorry, het is vrij ernstig natuurlijk maar fuck wat zijn die ignorant zeg
Ik wil eigenlijk nog wel naar de 3d versie van ice age... maar dan moet ik er helemaal voor naar scheveningen of amsterdamquote:
Dan moet je gewoon doen wat ik ga doen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn kamer meot echt drastisch opgeruimd worden![]()
Kan me er alleen n i e t toe zetten
Ik geloof dat ik van je houquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
www.snelgids.info
Ik weet niet of ze die gidsen nog verkopen, maar ze bieden wel 250 bestanden kosteloos aan.
Wel trusten Puntenslijpselquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En ik ga naar bed, moet morgen wel fit zijn
quote:
Nee, helemaal niksquote:Op woensdag 1 juli 2009 01:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:Yuri! Heb jij nog wat bijzonders gedaan vandaag?
28 juli tot 5 augustus. Negen dagen dusquote:Op woensdag 1 juli 2009 01:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Goed bezig! Wanneer ga je en hoe lang?
Ga je aankomend schooljaar weer studeren of heb ik dat verzonnen?quote:
yep, heb donderdag introductie dag/avond/uurtjequote:Op woensdag 1 juli 2009 01:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ga je aankomend schooljaar weer studeren of heb ik dat verzonnen?
Nice nice!quote:
Prachtige stadquote:Op woensdag 1 juli 2009 01:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nice nice!
Ik heb me goed weten te vermaken in Londen toen ik daar voor het laatst was. Alweer de nodige jaren geleden...
Ga je via de tunnel of met de boot?quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 07:08 schreef iamredleader het volgende:mogguh
![]()
![]()
(hard nodig, Jair vond het vannacht tijd om papa wakker te houden van 03:00 tot 04:00![]()
![]()
)
quote:
quote:
quote:
Verschrikkelijk die warmte.quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:54 schreef TradeMarkie het volgende:
Het is hier bewolkt en totaal niet warm trouwens, terwijl het vandaag 30 graden gaat worden
Hier niet in elk geval. Geen zon te zien.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Is het daar al bloedheet nu dan?
Gaat hard die kant op. Wel flink bewolkt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Is het daar al bloedheet nu dan?
Imagine ruim honderd zesdeklassers met hun aanghang in paradiso, van twaalf tot drie vanmiddagquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:54 schreef TradeMarkie het volgende:
Het is hier bewolkt en totaal niet warm trouwens, terwijl het vandaag 30 graden gaat worden
Mogguh Etciequote:Op woensdag 1 juli 2009 10:01 schreef Etcetera het volgende:
Nou, vannacht beter geslapen dan gisteren
Dat dacht ik al.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:08 schreef Etcetera het volgende:
C4! SpooksHeb gisteren de 1e afleveringen gekeken, en ik vind het tof
Ik hoop het.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:15 schreef Etcetera het volgende:
Als NCIS: Los Angeles hetzelfde niveau haalt, wordt dat een topserie
Ook al zo'n M.O. different city franchise....quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:15 schreef Etcetera het volgende:
Als NCIS: Los Angeles hetzelfde niveau haalt, wordt dat een topserie
Mjah, die kans zit er in. Maar de spinoff afleveringen in NCIS zelf lieten wel zien dat ze een compleet andere serie willen maken. LA is veel meer gericht op undercover werk en veel minder op het oplossen van misdaden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ook al zo'n M.O. different city franchise....
Oh dat klinkt wel okay. Die CSI's die lijken allemaal precies op elkaar. Alleen different places and faces. Daar raak ik snel op uitgekeken. Ben sowieso toch meer van de series met een ingewikkeld plot zoals TP, Lost etc.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mjah, die kans zit er in. Maar de spinoff afleveringen in NCIS zelf lieten wel zien dat ze een compleet andere serie willen maken. LA is veel meer gericht op undercover werk en veel minder op het oplossen van misdaden.
Ik heb in elk geval goede hoop
Vrijdag en donderdag worden fenomenaal! Ik vermoed zelfs dat ik op vrijdag niet bij het hoofdpodium wegga.quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:28 schreef MaJo het volgende:
Ik ben even aan het inluisteren voor Werchter, de bands die ik wat minder ken. Tot nu toe veelbelovendFleet Foxes is echt prachtig, Yeah Yeah Yeahs lekker vrolijk en de nieuwe Placebo klinkt ook tof
Ik ga morgen ook nog proberen zoveel mogelijk te luisteren, toch wel fijn om de muziek al een beetje te kennen, dat is toch altijd toffer
Hoi Nemquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vrijdag en donderdag worden fenomenaal! Ik vermoed zelfs dat ik op vrijdag niet bij het hoofdpodium wegga.
Het is de enige dag met een overlapping voor mij maar die heb ik al een keer gezien (Priscilla Ahn)
FF is inderdaad geweldig
Lekker retro ook.
Tevens een 13 dagen-
De Toppers zijn erger.quote:
Mee eens.quote:
Ja die irritante relnicht is idd de ergste van dat stel. Ze hadden 10.000 volt krachtstroom op dat lampjespak van hem moeten gooien.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mee eens.
Bløf heeft wel enkele pareltjes (Midzomernacht), de Toppers zijn één en al bagger (vooral die plofkop Gordon).
Cobra4 weet wel hoe hij precisieschoten moet uitvoeren.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja die irritante relnicht is idd de ergste van dat stel. Ze hadden 10.000 volt krachtstroom op dat lampjespak van hem moeten gooien.
Hij mag dat ook doen ivm het landsbelang toch?quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Cobra4 weet wel hoe hij precisieschoten moet uitvoeren.
Middag. Hoe staan de zaken?quote:
Dat zou kunnen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij mag dat ook doen ivm het landsbelang toch?
Alles wel. Behalve die warmte.quote:
Misschien moet dat wel gebeuren.quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Misschien moet dat wel gebeuren.![]()
De deportatie naar Rusland is immers mislukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |