SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Ik vind dat nou echt zo'n typische Taxi auto.quote:
Inderdaad. Plus wat hier de in de OP genoemde Peugeot 206 of Opel Corsa kosten, betaal je daar voor de in de OP genoemde Ford Mustang GT of Chevrolet Camaro. Maar goed, aan de andere kant was het ook wel een vreemde gewaarwording om de hier zo bekende Sjonnie Golf daar tussen alle SUV's en Pickups te zien rijden. Ik kan me dan wel voorstellen dat je als zelfrespecterend Amerikaan liever zo'n tank koopt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:21 schreef Florian_ het volgende:
Wellicht komt dat doordat benzine daar 40 cent per liter kost.
Eensquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:24 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
En psst, het is niet dat ik Amerikaanse auto's haat of zo. Integendeel. Dat haantjesgedrag van Amerikanen daarentegen...
Die zal de Nederlandse drempels niet overleven inderdaadquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:25 schreef GladdeGerard het volgende:
[..]
Mooie auto, beetje erg verlaagd hier alleen
Mwoah, ik vind een terreinwagen ook wel 'iets' hebben. Mij maak je echter blijer met een mooie zakelijke Audi of Volkswagen sedan.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:27 schreef BobbyB het volgende:
Maar goed, wachten is nu op de "TS is jaloers" reacties.
Ik weet nog een leuk huisje vlakbij Brokeback Mountain..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:28 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga ook emigreren naar Amerika. Het enige wat hier goedkoper is is drank.
Levi's voor 30 dollar, refill bij restaurants, iPhones en andere troep veel goedkoper.
Het verbaast me dat je de Prius niet erbij hebt gezet om mee te spottenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:30 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daarentegen zul je wel samen moeten leven met een stel hypocrieten en mensen die nogal gemaakt aardig lopen te doen. Verder kan het wel leuk volk zijn hoor. Erg sociaal, ligt wel een de streek natuurlijk, maar dan nog zijn zelfs inwoners van LA socialer dan 90% van de NLse bevolking.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:28 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga ook emigreren naar Amerika. Het enige wat hier goedkoper is is drank.
Levi's voor 30 dollar, refill bij restaurants, iPhones en andere troep veel goedkoper.
Die Panda is 100x meer zum kotsen dan de Multipla.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:30 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Natuurlijk, het zijn wel indrukwekkende bakken, m'n vriendin heeft zo'n 300c maar ik zie er het nut gewoon niet van in, zeker in Nederland.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:30 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind een terreinwagen ook wel 'iets' hebben. Mij maak je echter blijer met een mooie zakelijke Audi of Volkswagen sedan.
Ja, ik vind dat sociale juist geweldig. Ik ga momenteel op met 5 Amerikanen die in Nederland zijn voor 2 weken en zij zijn echt geweldig.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarentegen zul je wel samen moeten leven met een stel hypocrieten en mensen die nogal gemaakt aardig lopen te doen. Verder kan het wel leuk volk zijn hoor. Erg sociaal, ligt wel een de streek natuurlijk, maar dan nog zijn zelfs inwoners van LA socialer dan 90% van de NLse bevolking.
Ach, dat materialisme begint hier ook steeds erger te worden. Men zit niet voor niks zo in de schulden. En je ziet steeds vaker van die grote bakken rijden. Escalades, Hummers, pickups, 300c etcquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat sociale juist geweldig. Ik ga momenteel op met 5 Amerikanen die in Nederland zijn voor 2 weken en zij zijn echt geweldig.En ze kunnen gemaakt doen, maar ze zijn denk ik oprechter qua gevoelens dan de meeste Europeanen. Het enige wat me zo stoort is het materialisme van sommigen, het conservatieve en het domme. Maar ik denk dat ik daar wel mee kan leven.
D'r is ook niks mis mee. Als het maar rijdt. Een multipla daarentegenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:37 schreef o.us het volgende:
Dit wordt wel mijn eerste auto zodra ik mijn rijbewijs heb, hoor!![]()
[ afbeelding ]
maar wel in het rood
Echt, wat een gedrochtquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:37 schreef o.us het volgende:
Dit wordt wel mijn eerste auto zodra ik mijn rijbewijs heb, hoor!![]()
[ afbeelding ]
maar wel in het rood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |