SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Ik vind dat nou echt zo'n typische Taxi auto.quote:
Inderdaad. Plus wat hier de in de OP genoemde Peugeot 206 of Opel Corsa kosten, betaal je daar voor de in de OP genoemde Ford Mustang GT of Chevrolet Camaro. Maar goed, aan de andere kant was het ook wel een vreemde gewaarwording om de hier zo bekende Sjonnie Golf daar tussen alle SUV's en Pickups te zien rijden. Ik kan me dan wel voorstellen dat je als zelfrespecterend Amerikaan liever zo'n tank koopt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:21 schreef Florian_ het volgende:
Wellicht komt dat doordat benzine daar 40 cent per liter kost.
Eensquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:24 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
En psst, het is niet dat ik Amerikaanse auto's haat of zo. Integendeel. Dat haantjesgedrag van Amerikanen daarentegen...
Die zal de Nederlandse drempels niet overleven inderdaadquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:25 schreef GladdeGerard het volgende:
[..]
Mooie auto, beetje erg verlaagd hier alleen
Mwoah, ik vind een terreinwagen ook wel 'iets' hebben. Mij maak je echter blijer met een mooie zakelijke Audi of Volkswagen sedan.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:27 schreef BobbyB het volgende:
Maar goed, wachten is nu op de "TS is jaloers" reacties.
Ik weet nog een leuk huisje vlakbij Brokeback Mountain..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:28 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga ook emigreren naar Amerika. Het enige wat hier goedkoper is is drank.
Levi's voor 30 dollar, refill bij restaurants, iPhones en andere troep veel goedkoper.
Het verbaast me dat je de Prius niet erbij hebt gezet om mee te spottenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:30 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daarentegen zul je wel samen moeten leven met een stel hypocrieten en mensen die nogal gemaakt aardig lopen te doen. Verder kan het wel leuk volk zijn hoor. Erg sociaal, ligt wel een de streek natuurlijk, maar dan nog zijn zelfs inwoners van LA socialer dan 90% van de NLse bevolking.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:28 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga ook emigreren naar Amerika. Het enige wat hier goedkoper is is drank.
Levi's voor 30 dollar, refill bij restaurants, iPhones en andere troep veel goedkoper.
Die Panda is 100x meer zum kotsen dan de Multipla.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:30 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Natuurlijk, het zijn wel indrukwekkende bakken, m'n vriendin heeft zo'n 300c maar ik zie er het nut gewoon niet van in, zeker in Nederland.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:30 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind een terreinwagen ook wel 'iets' hebben. Mij maak je echter blijer met een mooie zakelijke Audi of Volkswagen sedan.
Ja, ik vind dat sociale juist geweldig. Ik ga momenteel op met 5 Amerikanen die in Nederland zijn voor 2 weken en zij zijn echt geweldig.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarentegen zul je wel samen moeten leven met een stel hypocrieten en mensen die nogal gemaakt aardig lopen te doen. Verder kan het wel leuk volk zijn hoor. Erg sociaal, ligt wel een de streek natuurlijk, maar dan nog zijn zelfs inwoners van LA socialer dan 90% van de NLse bevolking.
Ach, dat materialisme begint hier ook steeds erger te worden. Men zit niet voor niks zo in de schulden. En je ziet steeds vaker van die grote bakken rijden. Escalades, Hummers, pickups, 300c etcquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat sociale juist geweldig. Ik ga momenteel op met 5 Amerikanen die in Nederland zijn voor 2 weken en zij zijn echt geweldig.En ze kunnen gemaakt doen, maar ze zijn denk ik oprechter qua gevoelens dan de meeste Europeanen. Het enige wat me zo stoort is het materialisme van sommigen, het conservatieve en het domme. Maar ik denk dat ik daar wel mee kan leven.
D'r is ook niks mis mee. Als het maar rijdt. Een multipla daarentegenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:37 schreef o.us het volgende:
Dit wordt wel mijn eerste auto zodra ik mijn rijbewijs heb, hoor!![]()
[ afbeelding ]
maar wel in het rood
Echt, wat een gedrochtquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:37 schreef o.us het volgende:
[ afbeelding ]
maar wel in het rood
dude, ik ben 16! laat me effies in de wolken wezen!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:43 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Echt, wat een gedrocht![]()
Zou nog liever op een brommer gaan rijden dan in zo'n ding
Idd, puur om no-claim op te bouwen. /care dat het een Fiat Panda of Seat marbella isquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:57 schreef RickTheGreatest het volgende:
De eerste auto moet ook gewoon troep zijn
Die was ooit rood, maar door de zon verkleurd.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:37 schreef o.us het volgende:
[ afbeelding ]
maar wel in het rood
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:00 schreef Biogarde het volgende:
Ik wil ook wonen in Amerika, voorgoed![]()
Nederland
Ach, dat is hier ook al aan de orde. Nog eem en we betalen cash in ziekenhuizen omdat je verzekering alleen een pleister wil vergoedenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:17 schreef Salatrel het volgende:
amerika
if the cancer wont kill you, the hospital bill will
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:16 schreef -Muse- het volgende:
Om maar even wat evenwicht in het topic te brengen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook onpraktisch natuurlijk, maar wel mooier
Je zou er graag willen wonen maar door de crisis zit je toch liever in het veilige Nederland. Hypocriet.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat hij zegt.![]()
Als die crisis er niet geweest was had ik er zeer waarschijnlijk al gewoond.
Jij rijdt een Amerikaan dus jouw mening telt hier nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:21 schreef D. het volgende:
[..]![]()
Een puntje erbij voor de Amerikanen lijkt me
Beetje raar ook, want als jij als Nederlander je zaakjes voor elkaar hebt heb jij helemaal geen last van die crisis, eerder voordeel.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Je zou er graag willen wonen maar door de crisis zit je toch liever in het veilige Nederland. Hypocriet.
Ik rijd ook Japanner en Fransoos, en tot vorig jaar een Duitser, dus hij telt welquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:28 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Jij rijdt een Amerikaan dus jouw mening telt hier niet![]()
Brandstof kost daar alsnog geen drol.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:23 schreef D. het volgende:
on-topic:
Amerikanen zeuren ook over hoge brandstofkosten hoor
Als ik de echte toppers van de Europeese markt naar voren moet halen heb ik wat meer tijd nodig. Die post is in nog geen minuut in elkaar gezetquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik rijd ook Japanner en Fransoos, en tot vorig jaar een Duitser, dus hij telt wel
Daarbij zet hij ook de lelijkste voorbeelden van niet-Amerikanen neer.
Nou vooruit, die opgevoerde TT gaat nog wel
Maar wel al veel meer dan vroegerquote:
sorry, hij ben jij (zie mijn vorige post)quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:33 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Als ik de echte toppers van de Europeese markt naar voren moet halen heb ik wat meer tijd nodig. Die post is in nog geen minuut in elkaar gezet
Inderdaad. Hoeveel kost een Hummer eigenlijk in Nederland?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:35 schreef Bananenman het volgende:
Amerikanen en auto's
Een Nissan 350Z is in Nederland een dikke bak, en daar gewoon een studentenautootje. Komen we hier met onze Seat Ibiza's en Volkswagen Golfjes
Tja, da's een mentaliteit, die is er bij veel daar mensen ingeslopen is en nu zitten die met de gebakken perenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:39 schreef -Muse- het volgende:
Iets wat mij zo erg tegen zit van Ameirka is het feit dat zoveel dingen nep zijn. Het leven is een grote show waar mensen de schijn hooghouden terwijl ze eigenlijk een ongelofelijk kutleven hebben.
Dit geldt natuurlijk neit voor alle Amerikaanen, maar het komt daar zoveel meer voor dan hier in Nederland. (ik spreek uit ervaring)
Dat is mijn motivatie om daar nooit te gaan wonen.
Goed onderbouwde post ook, chapeau!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Je zou er graag willen wonen maar door de crisis zit je toch liever in het veilige Nederland. Hypocriet.
Ik probeer je niet om te praten hoor, ik zou er ook niet willen wonenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:46 schreef -Muse- het volgende:
Ik kan natuurlijk ook een hele lijst met pluspunten opnoemen, maar voor mij persoonlijk weegt dat niet op tegen hetgeen wat ik in mijn vorige post omschreef.
Elk land heeft zo zijn kwailiteiten, laten we het daar maar op houden
Je vond het zo'n geweldig land. Het land van de onbegrensde mogelijkheden. Helaas zijn die onbegrensde mogelijkheden een beetje uitgeput door jaren wanbeleid en ben jij te schijterig om op te rotten omdat het momenteel slecht gaat.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Goed onderbouwde post ook, chapeau!
Als je wat verder na denkt kun je nagaan dat als je nu samen een goede baan hebt en je geeft dat vervolgens, in deze tijd, op om naar de USA te gaan, dat natuurlijk niet echt verstandig is gezien het grote aantal ontslagen daar.M'n vriendin kon er aan de slag weliswaar, maar de vraag was voor hoe lang. Dan sta je daar mooi te kijken met je koffertjes op de luchthaven zonder baan.
Maar goed, dat is gewoon logisch nadenken, komt bij jou wellicht ook nog wel.
Vind ik nog steeds.quote:
Nee, het is gewoon een mooi land, en omdat m'n vriendin de mogelijkheid had er te werken opende zich de mogelijkheid er te gaan vestigen.quote:Het land van de onbegrensde mogelijkheden. Helaas zijn die onbegrensde mogelijkheden een beetje uitgeput door jaren wanbeleid
Zou jij dat risico nemen dan? Daarbij woon ik prima in Nederland, alleen een keer iets anders kan ook geen kwaad. Zeker wanneer je een kans krijgt.quote:en ben jij te schijterig om op te rotten omdat het momenteel slecht gaat.
Einde kansloos geblaat geblaat, bedoel je.quote:Einde profielschets.
De natuur is inderdaad schitterend ja.quote:
Een mooi land wat een economische en sociale puinhoop is. Zelfs steden gaan failliet.quote:[..]
Nee, het is gewoon een mooi land, en omdat m'n vriendin de mogelijkheid had er te werken opende zich de mogelijkheid er te gaan vestigen.
Ik roep ook niet "Ik zou er gaan wonen maar nu door de crisis toch maar niet".quote:[..]
Zou jij dat risico nemen dan? Daarbij woon ik prima in Nederland, alleen een keer iets anders kan ook geen kwaad. Zeker wanneer je een kans krijgt.
Kansloos geblaat van jezelf ja. "Ja ik wou er ook gaan wonen maar kredietcrisis boehoehoe"quote:[..]
Einde kansloos geblaat geblaat, bedoel je.De groeten, verzuurde janksmoel dat je er bent.
Ik vind de CL klasse toch wel erg mooi hoor. Ander plaatje, licht door een tuner aangepakt:quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nou zou ik de laatste modellen van Mercedes niet echt goede voorbeelden van Europees ontwerp willen noemen. Die zijn mijns inziens lelijk genoeg om door een 4-jarige Koreaan met een niet goed geslepen jampotbril te zijn ontworpen.
wat een kankerbak.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:37 schreef o.us het volgende:
[ afbeelding ]
maar wel in het rood
Dat was m'n vraag niet. Stel je zou het plan hebben er te gaan wonen, zou je dat plan doorzetten op het moment dat het daar gewoon slecht gaat en iedereen z'n baan kwijt raakt? Nee, dank je de koekoek.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:56 schreef fathank het volgende:
Ik roep ook niet "Ik zou er gaan wonen maar nu door de crisis toch maar niet".
Omdat ik dat risico niet ga nemen als ik het nu goed heb. Zo gek is dat niet. Dat er mensen die dat wel doen en vervolgens jankend terugkomen... daar wil ik er niet 1 van zijn.quote:Kansloos geblaat van jezelf ja. "Ja ik wou er ook gaan wonen maar kredietcrisis boehoehoe"
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:17 schreef Tuvai.net het volgende:
In tegenstelling tot 4 jaren geleden, toen het nog over Playstations en spelletjes ging, was de gespreksstof nu uiteraard ietwat volwassener. Al snel kwamen we op het onderwerp auto's uit.
Je blijft een laffe herder omdat je niet gaat omdat het ff wat slechter gaat.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat was m'n vraag niet. Stel je zou het plan hebben er te gaan wonen, zou je dat plan doorzetten op het moment dat het daar gewoon slecht gaat en iedereen z'n baan kwijt raakt? Nee, dank je de koekoek.
[..]
Omdat ik dat risico niet ga nemen als ik het nu goed heb. Zo gek is dat niet. Dat er mensen die dat wel doen en vervolgens jankend terugkomen... daar wil ik er niet 1 van zijn.
Dan ben ik maar laf, ik heb geen zin om m'n geld kwijt te raken en vervolgens werkloos te zijn. Maar jij zet blijkbaar wel zoveel op het spel, dat is gewoon dom, maar goed, dat moet jij weten. Jij rijdt zeker op een afgrond af en blijft gas geven met de hoop dat het allemaal goed komt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Je blijft een laffe herder omdat je niet gaat omdat het ff wat slechter gaat.
Naar mijn mening. En ik heb nogal vaak meningsverschillen.
Astraquote:
Euh, hoezo? En nou weet ik wel dat 90% van de lui hier op Fok! het ook wel ambieert om in een dikke (Amerikaanse) bak te rijden die ze nooit en te nimmer zullen kunnen veroorloven; maar ik durf er gif op te drinken dat minstens de helft van de 'kenners' en auto-experts in dit topic nog student is en zichzelf nog op een tweewieler vervoert, en zelf geen auto heeft, laat staan een dikke Amerikaan.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:15 schreef BluesRebel het volgende:
Dit topic is toch wel een backfiretopic
Jij mocht natuurlijk meteen de stoere BMW van pappie hebben toen jij je rijbewijs had gehaald?quote:
Als je in Nederland een dikke Amerikaan gaat rijden ben je niet goed bij je hoofd. En ik heb het over dikke Amerikanen, niet zo'n luizige Ford F150 die je tegenwoordig op elke straathoek ziet maar een F250 of een F550 Heavy Duty. Je mag al blij zijn als je maar 2 parkeerplekken nodig hebt om em kwijt te kunnen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 07:56 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Euh, hoezo? En nou weet ik wel dat 90% van de lui hier op Fok! het ook wel ambieert om in een dikke (Amerikaanse) bak te rijden die ze nooit en te nimmer zullen kunnen veroorloven; maar ik durf er gif op te drinken dat minstens de helft van de 'kenners' en auto-experts in dit topic nog student is en zichzelf nog op een tweewieler vervoert, en zelf geen auto heeft, laat staan een dikke Amerikaan.
Zo denk ik er dus ook over. Nederland is veel te krap en dichtbevolkt om met zo'n bulldozer rond te gaan rijden. Om nog maar te zwijgen over de buitenproportionele verbruikskosten die je met zo'n ding hebt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je in Nederland een dikke Amerikaan gaat rijden ben je niet goed bij je hoofd.
quote:
Dat meer dan 95% van de USA cars kleiner zijn dat de door jou gemoemde auto's daar ga je voor het gemak maar even aan voorbijquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je in Nederland een dikke Amerikaan gaat rijden ben je niet goed bij je hoofd. En ik heb het over dikke Amerikanen, niet zo'n luizige Ford F150 die je tegenwoordig op elke straathoek ziet maar een F250 of een F550 Heavy Duty. Je mag al blij zijn als je maar 2 parkeerplekken nodig hebt om em kwijt te kunnen.
fathank is nu eenmaal een beetje kortzichtig.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:51 schreef D. het volgende:
[..]
Dat meer dan 95% van de USA cars kleiner zijn dat de door jou gemoemde auto's daar ga je voor het gemak maar even aan voorbij
Wat opzich nog wel zou kunnen is zo'n Chevy Van en dan op camper kenteken. En dan op gas is het nog enigzins betaalbaar. Maar die valt niet onder noemer "Dikke Amerikaan" bij mij.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:44 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Zo denk ik er dus ook over. Nederland is veel te krap en dichtbevolkt om met zo'n bulldozer rond te gaan rijden. Om nog maar te zwijgen over de buitenproportionele verbruikskosten die je met zo'n ding hebt.
Ford F150 is al jaren de best verkochte auto in de USA. Dus dat is een modale Amerikaan. Een dikke Amerikaan is dus per definitie groter dan een Ford F150.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:51 schreef D. het volgende:
[..]
Dat meer dan 95% van de USA cars kleiner zijn dat de door jou gemoemde auto's daar ga je voor het gemak maar even aan voorbij
Dat blijktquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
fathank is nu eenmaal een beetje kortzichtig.
De term 'dikke Amerikaan' is van ons afkomstig, niet van de Amerikanen zelf.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Ford F150 is al jaren de best verkochte auto in de USA. Dus dat is een modale Amerikaan. Een dikke Amerikaan is dus per definitie groter dan een Ford F150.
Hier is het inderdaad een bijna vulgair grote auto.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:11 schreef D. het volgende:
De term 'dikke Amerikaan' is van ons afkomstig, niet van de Amerikanen zelf.
Een F150 is dus wel een 'dikke Amerikaan'.
De term "Dikke Amerikaan" is slechts afhankelijk van je referentiekader. En ik heb mijn referentiekader al genoemd. Dus niks kortzichtig. Je bent gewoon te simpel om het te snappen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:11 schreef D. het volgende:
[..]
De term 'dikke Amerikaan' is van ons afkomstig, niet van de Amerikanen zelf.
Een F150 is dus wel een 'dikke Amerikaan'.
Jij blaat wat en dan ben ik te simpel om het te snappen?quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:18 schreef fathank het volgende:
[..]
De term "Dikke Amerikaan" is slechts afhankelijk van je referentiekader. En ik heb mijn referentiekader al genoemd. Dus niks kortzichtig. Je bent gewoon te simpel om het te snappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |