quote:jou are een essol!
http://fritzliseenheld.hyves.nl/ ?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:14 schreef fullmetal het volgende:
http://weg-met-de-walvis.hyves.nl/
Hmm, kunnen we "zoek het meest debiel hyve" starten![]()
Deze vind ik nog wel het mooist..quote:Op maandag 6 juli 2009 15:24 schreef Infinti het volgende:
Deze reactie:
"deze hyves mag best blijven bestaan!
we hoeven niet te vergeten wat hij al die mensen aan heeft gedaan
en natuurlijk sterven er elke dag vele mensen maar niet op zo'n vreselijke manier!!! "
Ik zat gewoon zo.
Nee eerst maanden gemarteld worden en daarna doodgaan dat is geen vreselijke manier, wereld vreemde mensen op hyves.
quote:ik vond het erg voor de kongen en prinse maksiema an prins elksander en prinssje
Het trietse woord konelijkequote:wat voor iemand doet nou zo iets.
en dat nog als de konelijke fammilie er is en dat nog over de mensen die dood en zwaar gewond zijn geraakt
ik vind het zwaar triets dat zo een gek heeft rond gelopen
quote:Op maandag 6 juli 2009 15:41 schreef dubidub het volgende:
Essol
Ik ga een hyvesprofiel aanmaken en de Essolhyves openen.
Dit kan niet onopgemerkt voorbij gaan
quote:Sanne :w00t: (63)
29 jun, 18:57
sorry maar dit kan dus echt niet hè!..
ik dacht hier wordt ik lid van.. blijk ik er al lid van te zijn..
Dat een of andere Amerikaan dood is, is toch helemaal geen reden om de hyves van koningingedag te verwijderen?
totaal RESPECTLOOS!!
bij deze meld ik me af van deze belachelijke actie. en ik roep zoveel mogelijk mensen op dit ook te doen.
Is er al een nieuwe hyves voor het meest shocking moment van het jaar?.. en dan doel ik op de gebeurtenissen van 30 apr 2009
Deze hyves was van het koninginnedag drama en niet voor Micheal Jackoson. Ik meld me ook af
sorry maar dit kan dus echt niet hè!..
ik dacht hier wordt ik lid van.. blijk ik er al lid van te zijn..
Dat een of andere Amerikaan dood is, is toch helemaal geen reden om de hyves van koningingedag te verwijderen?
totaal RESPECTLOOS!!
bij deze meld ik me af van deze belachelijke actie. en ik roep zoveel mogelijk mensen op dit ook te doen.
Is er al een nieuwe hyves voor het meest shocking moment van het jaar?.. en dan doel ik op de gebeurtenissen van 30 apr 2009
Deze hyves was van het koninginnedag drama en niet voor Micheal Jackoson. Ik meld me ook af
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |