quote:Marcus Berg " FC Groningen heeft mij gebeld met de vraag of ik contact op kan nemen met de club. Bayern Munchen is echt geinteresseerd. Ik weet niet alles" aldus Berg, " misschien weet Soren Lerby meer". Groningen heeft me geroepen voor contact om een vergadering te beleggen deze week. Ik zal de directeur van FC Groningen direct bellen". Dit bericht is net doorgekomen op Fotbollskanalen.se.
Haal maar naar Groningen die ribery!quote:
quote:Tottenham chasing Swedish hot-shot Marcus Berg
By Simon Berg 30/06/2009
Marcus Berg, Sweden
Harry Redknapp has joined the chase for Sweden strike sensation Marcus Berg - but will have to bid up to £10million.
The youngster collected the golden boot at the European U21 championship yesterday after netting seven in four games.
David Moyes hopes of getting Berg for a bargain £5m have been thwarted with Dutch club Groningen hiking the price after big interest from around Europe.
Ajax boss Martin Jol has denied he is ready to make a £10m bid, leaving the way open for Spurs and Everton to seal a deal.
Spurs are demanding £18m from Sunderland for Marcus Bent, but chairman Niall Quinn is not meeting their valuation.
Bron
quote:Getrouwde De Roover maakt rentree
Sepp De Roover speelt vanavond mee in de tweede oefenwedstrijd van FC Groningen, die in Roodeschool wordt gespeeld tegen RWE Eemsmond. Het duel begint om 19.00 uur. De kassa’s zijn open om 17.00 uur.
Sepp De Roover keerde als getrouwd man terug uit Florence en zal vanavond voor het eerst zijn opwachting maken. Pepijn Kluin en Tim Matavz zijn door blessures niet inzetbaar, net als Petter Andersson die inmiddels is teruggekeerd uit Zweden. Ook de internationals Tom Hiariej, Andreas Granqvist, Oluwafemi Ajilore en Marcus Berg zijn nog niet van de partij.
quote:FC Groningen start eigen organisatiebureau
FC Groningen breidt haar activiteiten verder uit. De club start met Organisatiebureau FC Groningen een eigen evenementenbureau voor interne en externe partijen. De leiding van Organisatiebureau FC Groningen komt in handen van Jepko van Roon, Hoofd Operationele Zaken bij de club, en Ger van Gelder, van sportmarketingbureau SPRON. Het bureau gaat 1 juli 2009 van start.
De thuiswedstrijden van FC Groningen in Euroborg vormen (gemiddeld) om de week één van de grootste terugkerende evenementen in de regio. Organisatiebureau FC Groningen is een verdere uitbreiding op het organiseren van activiteiten. FC Groningen is van mening dat zij met al haar reeds aanwezige professionele kennis en specifieke kwaliteiten in alle facetten in staat moet zijn dit intern verder uit te bouwen en deze diensten daarnaast ook aan te bieden voor externe partijen.
Met Organisatiebureau FC Groningen wil de club haar huidige evenementen, zoals de jaarlijkse Open Dag, rondleidingen in Euroborg en arrangementen rondom thuiswedstrijden, verder doorontwikkelen en professionaliseren. Daarnaast gaat het Organisatiebureau FC Groningen nieuwe activiteiten, gelieerd aan de club, ontwikkelen. Hierbij kan gedacht worden aan bijvoorbeeld FC Groningen Voetbalkampen of een FC Groningen Zaalvoetbaltoernooi.
Daarnaast wil Organisatiebureau FC Groningen ook voor externe opdrachtgevers – zoals sponsors van de club – activiteiten als symposia, congressen, beurzen, bedrijfsfeesten en –toernooien organiseren. Met dit initiatief verwacht Organisatiebureau FC Groningen een aanvulling en versterking te zijn op de huidige activiteiten van FC Groningen, alsmede op die van haar andere dochterondernemingen FC Groningen Media, Preventief beveiligingsdiensten en Euroborg Horeca.
Vanuit FC Groningen wordt Jepko van Roon aangesteld als algemeen manager van Organisatiebureau FC Groningen en treedt Ger van Gelder per 1 juli 2009 in dienst als commercieel manager. Van Gelder heeft zijn sporen verdiend bij het Groninger sportmarketingbureau SPRON.
FC Groningen
Ging me meer om het andere vetgedrukte.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De Roover is toch ook net 22 ofzo?
quote:Shkodran Metaj heeft Cambuur afgezegd. De eerstedivisionist wilde hem huren. FC Groningen had daarover al een akkoord bereikt met de leiding van de Friese club, maar na een gesprek met Stanley Menzo zag Metaj af van een overgang.
De trainer van Cambuur had hem laten weten dat hij alleen in aanmerking kwam voor de linksbackplaats en Metaj prefereert een positie links op het middenveld.
DVHN
quote:The agent confirms Tottenhams interest
Marcus Berg's agent Martin Klette confirmed that Tottenham get in the Swedish attack. "I know in the past that they have had a particular interest in Marcus," said Klette.
Målsuccén in U21-EM has made Marcus Berg SCORCHER market. Last in line to register their interest for the Swedish attacker is English Tottenham.
- I know in the past that they have had a particular interest in Marcus, "says Berg's Swedish agent Martin Klette to eurosport.se.
You negotiate with a few clubs in the current situation?
- No, so far that the relationship between the clubs. There is no point to start with this before the clubs agree.
Berg has already made clear that he wants to leave Groningen and operation EM suggest that a removal is possible in summer.
- U21-masterly kapet has strengthened his position further, and he wants to leave the club now. Several clubs have heard from them but so far is Groningen price tag too high for many.
Are there any clubs who have consulted for, or is it just speculation?
- Several clubs have heard from them but so far is Groningen price tag too high for many.
How actively do you to find a new club?
- We are working hard on it at present.
Where to Marcus prefer to play?
- Marcus is open for play in a bigger and better line. As long as he gets a good football situation and well paid, he is flexible. There are at least five or six leagues in Europe that would be relevant.
Henric Larsson / Fredrik Jönsson - eurosport.se
Mooi duo inderdaad. Vullen elkaar goed aan.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:32 schreef dndiek het volgende:
Berg naar PSV en dan Berg/Toivonen in de spits
* dndiek droomt lekker verder
quote:F'noord en Groningen niet concreet voor Benschop
01 juli 2009 - Charlison Benschop speelt zo goed als zeker ook komend seizoen voor RKC Waalwijk. De talentvolle aanvaller werd begeerd door Feyenoord en FC Groningen, maar beide clubs worden niet concreet.
Benschop heeft daarom besloten om de knoop maar zelf door te hakken. "Met RKC speel ik dit seizoen ook in de eredivisie. Ik wil hier dus sowieso nog een jaar blijven", zo laat hij in De Telegraaf weten.
De negentienjarige spits hoopt zich komend seizoen verder te ontwikkelen. "RKC is een opleidingsclub en bewijst al jaren dat ze jonge spelers beter kunnen maken. Ik kan vooral op tactisch gebied nog veel leren. Vorig jaar heb ik dertien doelpunten gemaakt. Dat hadden er minimaal twintig moeten zijn."
Een basisplaats ligt bovendien in het verschiet. "Onze krappe selectie werkt in mijn voordeel, al verwacht ik wel dat er nog een paar jongens bijkomen", aldus Benschop in de ochtendkrant.
Willen jullie niet Koevermans hebben?quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mooi duo inderdaad. Vullen elkaar goed aan..
Maar denk dat PSV dan eerst van Koevermans of Lazovic af moet.
Ik zou het wel proberen als ik PSV was. Wie weet lukt het om Berg voor een miljoen of 11 te halen. Dan ben je zeker van veel doelpunten, bovendien levert Berg in de toekomst wel meer op.
Bakkal en 10 miljoen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:30 schreef dndiek het volgende:
[..]
Willen jullie niet Koevermans hebben?
(Ik neem aan dat jullie niet in een ruil met Lazovic + geld trappen)
Dat snap ik ook welquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:34 schreef Prosac het volgende:
We ruilen natuurlijk ook niet Koevermans met Berg en gesloten beurs.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Bakkal + Zonneveld en 8 miljoen.
De FC wil toch hogerop proberen te komen? Dan moet je geen zonneveld halen imo.quote:
Anders post je ff 3 keer dezelfde post....quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:04 schreef Gruning3r het volgende:
In de VI van deze week staat als kop Als Marcus Berg naar AZ wilt komen we er wel uit.
FCGForum, hier en in Berg topic?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:18 schreef Grulez het volgende:
[..]
Anders post je ff 3 keer dezelfde post....
Lovre wil wel graag weg maar er is gewoon geen club die een miljoen voor 'm wil betalen. Sankoh wil ook weg maar ook daar zal nu weinig belangstelling voor zijn. Ik voorspel dat alleen Granqvist en Berg nog weggekocht worden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:06 schreef Prosac het volgende:
Komt nog wel.. Alhoewel we geen spectaculaire dingen hoeven te verwachten.
Granqvist naar Duitsland voor 5/6 mln?quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:13 schreef Art_Core het volgende:
[..]
Lovre wil wel graag weg maar er is gewoon geen club die een miljoen voor 'm wil betalen. Sankoh wil ook weg maar ook daar zal nu weinig belangstelling voor zijn. Ik voorspel dat alleen Granqvist en Berg nog weggekocht worden.
Ik ook niet. Ik slaap überhaupt goed de laatste tijd...quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:23 schreef Grunner het volgende:
[..]
Daar kan ik niet echt wakker om liggen.
Opvallend, hij heeft eerder tegen vrienden gezegd zowel van Groningen, Feyenoord als AZ een aanbieding ontvangen te hebben inclusief salarisvoorstel. Maar goed, misschien uiteindelijk niet interessant genoeg of de clubs hebben toch afgehaakt. Hoe dan ook, bij RKC blijven is niet slecht voor hem.quote:
Gelukkig maar..quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:09 schreef Gruning3r het volgende:
In de Vi staat ook dat Groningen Mads Junker van Vitesse wilde hebben.Maar ze lieten hem niet gaan.
quote:
Net als Marcus.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:56 schreef Art_Core het volgende:
Moeten ze weer Femi achteraf er in fotosoepen
Dat had ik de vorige keer ook.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:56 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
Selectie in de nieuwe shirtjes..
Ik blijf de shirtjes er een beetje goedkoop uit zien vinden..
[ afbeelding ]
Bron: voetbalprimeur.nlquote:FC Groningen moet het in het oefenduel met het Deense Brøndby stellen zonder een vijftal aanvallers. Marcus Berg is afwezig, daarnaast kampen Petter Andersson, Pepijn Kluin, Tim Matavz en Nicklas Pedersen met blessures.
18 spelers maarquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:56 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
Selectie in de nieuwe shirtjes..
Ik blijf de shirtjes er een beetje goedkoop uit zien vinden..
[ afbeelding ]
Nu in het Nederlands?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:06 schreef Gruning3r het volgende:
Ik ga na die wedstrijd,Brondby IF heeft sterkere elftal dan FC Groningen.De kracht van Brondby IF is het middenveld, en ze hebben een goeie spits Morten Rasmussen.Ik denk dat groningen 2-0 verliest.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:06 schreef Gruning3r het volgende:
Ik ga na die wedstrijd,Brondby IF heeft sterkere elftal dan FC Groningen.De kracht van Brondby IF is het middenveld, en ze hebben een goeie spits Morten Rasmussen.Ik denk dat groningen 2-0 verliest.
ja maar denk, waarom jij dat? danquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:06 schreef Gruning3r het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:06 schreef Gruning3r het volgende:
Ik goa naar dissent wedstried, Brondby IF wat ain starkere elmtal het dan FC Grunn. De kraacht van Brondby IF is 't mid'nveld en ze hebb'n ain gouie spits Morten Rasmussen. Ik denk dat Grunn 2-0 verleist.
2x Serhat Koç.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:22 schreef Prosac het volgende:
2-2 tegen brondby dus. Helaas staan er geen doelpuntenmakers bij.
Misschien, maar ik vind 't niet echt gezellig tussen Friezen (:'))quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:04 schreef The_Verve het volgende:
Je kan woensdag altijd nog even naar Heerenveen - Sivasspor natuurlijk...
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:50 schreef The_Verve het volgende:
Wat ik ook opvallend vond: in Tolbert heten alle stewards Stuart. Grapje van de organisatie of...?
Beetje lopen. Je weet toch.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:47 schreef TerroRobbie het volgende:
WTF zijn die 2 rechtse gasten van Brondby aan het doen?
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:50 schreef The_Verve het volgende:
Wat ik ook opvallend vond: in Tolbert heten alle stewards Stuart. Grapje van de organisatie of...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |