dat helpt niet echt hequote:Op maandag 29 juni 2009 23:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nog 1 geweldig merenguenummer dan:
Hmmm ok, truste dan...quote:
Un beso significa amistad,sexo y amor en cualquier parte del mundo no importa la religion, por un beso de tu boca voy al cielo y hablo con Dios, alcanzo las estrellas de emocion..quote:
Truste gast. Doe ze de groeten in DH.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:38 schreef Sp00k13 het volgende:
hehehe ik gaat ook zo lekker tukken deed ook liever wat andersmaar ja inderdaad morgen weer werken
Eeej zo goed is me spaans ook weer niet..... das niet eerlijkquote:Op maandag 29 juni 2009 23:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hmmm ok, truste dan...
Lo demas, lo hagamos.
Haha, I will explain...quote:Op maandag 29 juni 2009 23:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Eeej zo goed is me spaans ook weer niet..... das niet eerlijk
En ook daar ga ik je aan houdenquote:
Jij ook.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
En ook daar ga ik je aan houden![]()
haha
slaap lekker strakkies![]()
Hola danseresje, dans je mee?quote:
Snuit hoe is vandaag de stemming?quote:
quote:
Hooiiii!!quote:
Jaaaaquote:
Q.!quote:
Hoi!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Opper best weer.. blij dat het gister gewoon een lichte off day wasquote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoi!
Even de puber uithangenKF!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |