Tof , goed om te horenquote:Op maandag 29 juni 2009 23:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Opper best weer.. blij dat het gister gewoon een lichte off day was
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:56 schreef Nouk84 het volgende:
Jaaaa![]()
[..]
Even de puber uithangenVertel over je radio-avontuur..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dansen:
Niet echt dansbaar, maar wel gruwelijk mooi.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik ben een tekstluisteraar, dus ik kan niet zoveel met zo'n nummer..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:00 schreef El_Matador het volgende:
Vertel over je radio-avontuur..
Dansen:
Niet echt dansbaar, maar wel gruwelijk mooi.
Best tof toch?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:04 schreef Nouk84 het volgende:
Het is echt te onbenullig voor woorden maar een vriend van mij presenteert een radioprogramma waar ik vandaag kijken was. Hij vroeg of ik kort wat wilde inspreken wat hij waarschijnlijk de hele week gaat gebruiken als hij dat item in start.
Klein beetjequote:
Ik ga nu een poging doenquote:
Geen idee, ben aan het webcammen (oeeh wat klinkt dat goedkoop) met iemand en South Park aan het kijken.quote:
Psst meisje, wat heb je aan?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 02:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geen idee, ben aan het webcammen (oeeh wat klinkt dat goedkoop) met iemand en South Park aan het kijken.
Het is dat je het zelf al zegtquote:Op dinsdag 30 juni 2009 02:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geen idee, ben aan het webcammen (oeeh wat klinkt dat goedkoop) met iemand en South Park aan het kijken.
Dan moet je dat allemaal uittrekken , anders kan je natuurlijk niet slapen door de hitte.quote:
Doe ik toch wel, ook als het niet heet is.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 02:29 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dan moet je dat allemaal uittrekken , anders kan je natuurlijk niet slapen door de hitte.
Goeden morgen klaar voor een nieuwe dag met lekker toer weerquote:
Morgen deze morgenquote:
Denk niet dat je dat wil, ik geloof dat ik ziek aan het worden ben.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 07:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
kom je er bij mij even bij, gaan we nog even snoozen
beterrrrrrrrrr, word ik ook ziek, mag ik gewoon lekker thuis blijven en op het dakterras in het zonnetje uitziekenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 07:41 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Denk niet dat je dat wil, ik geloof dat ik ziek aan het worden ben.
Ik zet vast een emmertje voor je klaar. Lekker, in het zonnetje.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 07:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
beterrrrrrrrrr, word ik ook ziek, mag ik gewoon lekker thuis blijven en op het dakterras in het zonnetje uitzieken
Check.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:18 schreef Belsezar het volgende:
Goedemorgen! Wat is een ventilator toch een heerlijke uitvinding
Ik had gisteren een heerlijk hersteldagjequote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:21 schreef Sp00k13 het volgende:
mogguh luitjes begin eindelijk een beetje bij te komen van parpop
helaas hoort aanwezig zijn op het werk daar ook bij
had ik gisteren ook maar hehe blijkbaar niet genoegquote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had gisteren een heerlijk hersteldagje
goedemorgenquote:
Die was goed he!!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had gisteren een heerlijk hersteldagje
en daarna lekker zwemmen natuurllijkquote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:51 schreef Carooltje79 het volgende:
Lekker muziekje open ff lekker opruimen hier in die chaos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |