Coolquote:Op maandag 28 september 2009 23:57 schreef Luco het volgende:
Waaat! Heb een mail gekregen van de Italiaanse korfbalbond. Heb m'n brutale schoenen aangetrokken en die gasten gemailed, krijg ik een mail terug dat ze me graag voor de Italiaanse ploeg willen zien spelen. Voorrondes zijn over een maand in SLowakije, moet alleen zelf m'n ticket ed. regelen. Over kosten wordt niks gezegd dus daar gaan we morgen over mailen/bellen.
O okee, ben benieuwd dan. Heb 'vroeger' wel eens tegen DWS gespeeld, maar is echt al heel lang geleden.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:45 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
DWS 2. We zullen elkaar vast nog wel eens tegenkomen dan.
Dat zal best ja. Ik kan me herinneren dat jullie vroeger Harald (o.i.d.) als hoofdcoach hadden. Waren altijd mooie wedstrijden tegen DWS onderin de 3e klassequote:Op woensdag 30 september 2009 11:20 schreef LoveAway het volgende:
[..]
O okee, ben benieuwd dan. Heb 'vroeger' wel eens tegen DWS gespeeld, maar is echt al heel lang geleden.
Haha, ja klopt! Afgelopen jaar trainde Harold ons weer en nu de A1.. Ben niet zo'n fan van hemquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:51 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Dat zal best ja. Ik kan me herinneren dat jullie vroeger Harald (o.i.d.) als hoofdcoach hadden. Waren altijd mooie wedstrijden tegen DWS onderin de 3e klasse.
Denk je dat jullie 1e gaat overleven in de 3e klasse dit seizoen? Ik zie nu ook dat je tot nu toe 3 wedstrijden close verloren hebt, balen! Morgen winst tegen De Meeuwen? Moet lukken!
Harold is ook nog trainer/coach geweest bij DWS een tijd terug. Wat is de wereld soms toch klein.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:59 schreef LoveAway het volgende:
[..]
Haha, ja klopt! Afgelopen jaar trainde Harold ons weer en nu de A1.. Ben niet zo'n fan van hem
Maaar, denk dat het 1e wel gaat overleven ja. We hebben gewoon weer een lekkere start van het seizoen. We hebben nogal kleine selectie (alleen senioren 1 en 2, in totaal 9 heren en 10 dames) en nu hebben we al 3 blessures gehad bij 1. Het 2e wordt daar dan dus weer de dupe van, dus tot nu toe nog geen een keer compleet gespeeld.
Het was wel de bedoeling om morgen de eerste punten van het seizoen te pakken ja! Moet lukken tegen De Meeuwen (hoewel dat alle andere wedstrijden ook had moeten lukken)
En jullie?
Ja, inderdaad. Zoiets kan ik me vaag herinneren, DWS is dus één van z'n vele clubsquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:04 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Harold is ook nog trainer/coach geweest bij DWS een tijd terug. Wat is de wereld soms toch klein.
Heel herkenbaar wat betreft die blessures bij jullie. Wij hebben de afgelopen weken ook wat personele problemen gehad. Selectie 1+2 is bij ons 8 heren en 9 dames, dus dat is ook erg magertjes. De 9e heer is er een paar weken geleden opeens mee gestopt, wel lastig dus.
Het zou mooi zijn als jullie je kunnen handhaven in de 3e klasse. En ik zou zeggen; pak die Meeuwen morgen. Zullen wel een stel ouwe lullen zijn, lekker hard lopen dus.
DWS 1 moet morgen tegen Onder Ons. Die ploeg heeft nog 0 punten en gemiddeld 22 tegendoelpunten tot nu toe. Dus dat moet een makkie worden. DWS 2 (waar ik in meespeel) moet tegen VADA4. Ook VADA4 staat laatste, maar die ploeg schat ik wat hoger in. Denk een beetje hetzelfde verhaal als bij jullie.
Succes morgen!
Wel balen dat het zo gaat waaien trouwens morgen. Worden weer lage uitslagen.
Volgens mij speelden jullie thuis toch (herken het sportterrein niet echt namelijkquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:39 schreef NoJokes het volgende:
Heb afgelopen zaterdag tegen TOP A1 gespeeld, best leuke wedstrijd, eerste helft 6-7 achter en dan uiteindelijk 10-18 verliezen. Zijn nog wel een paar leuke foto's gemaakt. Morgen tegen Rust Roest A1, op het gras, zou verboden moeten worden gras op hoofdklasse niveau..
Precies. Je moet wel het geld ervoor hebben (of kunnen krijgen) om een kunstgrasveld aan te leggen. Daarnaast heb je ook nog de ruimte nodig, en omwonenden kunnen eventueel ook nog in beroep tegen de aanleg (bederf uitzicht oid, kijk maar naar KVS. Hebben geen vaste lijnen op het KG, vanwege het verzorgingshuis tegenover het complex).quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:11 schreef Burnie88 het volgende:
Haha, je hebt nog mazzel dat het niet regent NoJokes. Tenminste, ik neem aan dat je geen voetbalschoenen aandoet? Of wel?
Wij spelen ook nog op gras en we zouden heel graag op kunstgras willen spelen. Maar de gemeente + financiën willen niet meewerken. Misschien dat dat ook geldt voor Rust Roest.
Wij hebben na 10 jaar een nieuw kunstgrasveldquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Precies. Je moet wel het geld ervoor hebben (of kunnen krijgen) om een kunstgrasveld aan te leggen. Daarnaast heb je ook nog de ruimte nodig, en omwonenden kunnen eventueel ook nog in beroep tegen de aanleg (bederf uitzicht oid, kijk maar naar KVS. Hebben geen vaste lijnen op het KG, vanwege het verzorgingshuis tegenover het complex).
Bij de aanleg is het nog niet allemaal geregeld, want je moet een veld na ~10 jaar vervangen. Dat moet je ook kunnen opbrengen.
Ja we speelden thuis indd. 15-10 verloren van Rust Roest ze scoorden opeens uit alle hoeken, beetje jammer dat ze dan gelijk stoer moesten doen dat ze wonnen...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Volgens mij speelden jullie thuis toch (herken het sportterrein niet echt namelijk)?
Als 't bij Top was, had ik misschien wel ook gekeken.
Heb gelukkig geen regenen gehad, had trouwens als enige samen met een ander meisje uit me team voetbalschoen aan van ons team(heb ook gewoon nog asiscs) Heb geen idee hoe het voor Rust Roest is met geld en gemeente, zou best kunnen dat het niet mag of kan, want ze spelen wel redelijk hoog.,quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:11 schreef Burnie88 het volgende:
Haha, je hebt nog mazzel dat het niet regent NoJokes. Tenminste, ik neem aan dat je geen voetbalschoenen aandoet? Of wel?
Wij spelen ook nog op gras en we zouden heel graag op kunstgras willen spelen. Maar de gemeente + financiën willen niet meewerken. Misschien dat dat ook geldt voor Rust Roest.
quote:KNKV Reserve 1B
1 Heerenveen 2 5 4 0 1 8 64 48 (16)
1 ROG 2 5 4 0 1 8 65 51 (14)
3 Oerterp 2 4 3 0 1 6 41 30 (11)
4 Amicitia 2 5 3 0 2 6 74 63 (11)
5 Marfûgels 4 4 2 0 2 4 48 48 (0)
6 Thrianta 2 3 1 0 2 2 26 37 (-11)
7 DFD 2 5 1 0 4 2 60 67 (-7)
8 Drachten / vd Wiel 4 5 0 0 5 0 35 69 (-34)
Ik hoorde dat wij jullie nog gevraagd hadden voor oefenwedstrijden in de zaal (1e, 2e, en A1), maar jullie konden/wilden niet? Jammerquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:14 schreef Burnie88 het volgende:
Ons 1e met 14-4 gewonnen, erg saaie wedstrijd. Mijn team, het 2e, met 11-2 gewonnen. Zeer sterk gespeeld. Stond tot 7 minuten voor tijd nog 11-0, jammer dat we de nul niet hebben gehouden. Mijn C1 met 2-2 gelijk gespeeld tegen De Meeuwen.
Geen idee, niets van gehoord eigenlijk. De enige reden die ik zou kunnen bedenken is het feit dat er misschien al andere wedstrijden staan gepland. Zal morgen eens vragenquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:11 schreef LoveAway het volgende:
[..]
Ik hoorde dat wij jullie nog gevraagd hadden voor oefenwedstrijden in de zaal (1e, 2e, en A1), maar jullie konden/wilden niet? Jammer
Ja inderdaad. Dat zou dan de 31e zijn. Wij hebben dan de hele dag de zaal en zoeken dus beetje gelijkwaardige tegenstanders voor 1, 2 en a1. Maargoed, we blijven verder zoeken.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:54 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Geen idee, niets van gehoord eigenlijk. De enige reden die ik zou kunnen bedenken is het feit dat er misschien al andere wedstrijden staan gepland. Zal morgen eens vragenWel jammer, zou wel leuk zijn geweest als we tegen elkaar hadden kunnen spelen.
De 31e hebben we de oliebollenactie van de vereniging. Zeer belangrijke inkomstenbron, dus vandaar. Bovendien gaan we in de namiddag met een grote groep (met o.a. mensen uit 1,2, a1) naar Limburg voor een weekendje weg.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:02 schreef LoveAway het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Dat zou dan de 31e zijn. Wij hebben dan de hele dag de zaal en zoeken dus beetje gelijkwaardige tegenstanders voor 1, 2 en a1. Maargoed, we blijven verder zoeken.
Aha, vandaar. Maar een oefenwedstrijd tegen Rood-Wit is toch het ideale begin van een weekend weg?quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:18 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
De 31e hebben we de oliebollenactie van de vereniging. Zeer belangrijke inkomstenbron, dus vandaar. Bovendien gaan we in de namiddag met een grote groep (met o.a. mensen uit 1,2, a1) naar Limburg voor een weekendje weg.
Dus ik denk dat de redenen zijn, anders waren we er zeker op ingegaan. Volgende keer beter maar weer.
Haha, dat zeker. Vooral als er ook nog een derde helft gespeeld wordt.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:25 schreef LoveAway het volgende:
[..]
Aha, vandaar. Maar een oefenwedstrijd tegen Rood-Wit is toch het ideale begin van een weekend weg?
Haha nee, veel plezier alvast!
Nou, de wedstrijden van ons zullen misschien niet altijd even geweldig zijn, maar de derde helft gaat toch altijd prima hoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:08 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Haha, dat zeker. Vooral als er ook nog een derde helft gespeeld wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |