Dubbelpost, gebruikte verkeerde knop.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:45 schreef NoJokes het volgende:
[..]
Binnen en buiten zelfs. Ik ga elke wedstrijd mee met de A1 als het uitkomt met me eigen wedstrijd en als we tegelijk spelen en de trainers van de A1 denken dat ze er punten kunnen pakken moet ik ook mee. In de A2 hebben we 5 heren dus dat komt altijd wel goed.
Heb je helemaal gelijk in, maar ik bedoel eigenlijk bij me eigen club. Bij ons in de selecties heb je eigenlijk maar 2 heren die echt kunnen afvangen. De rest kan alleen maar schieten of redelijk(maar lang niet goed genoeg voor hoofdklasse) afvangen, maar daar heb je niet genoeg aan. In de A1 is het ook raar dat ze in het ene vak met een aanvaller en rebounder(heren) spelen en in het andere vak spelen ze met 2 aanvallers(heren). Ik kom meestal ook in het 2e vak(2 aanvallers) omdat ze gewoon niet kunnen rebounden, daarom verbaasde me het ook dat ik niet in de A1 kwam.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:48 schreef Luco het volgende:
[..]
Pardon? Gerritsen, van Dijk, Roseboom en die knakker van DOS'46 (Naam vergeten)zijn een van de beste puntaanvallers van de wereld, en die zijn allemaal langer dan 1,90. Het is niet zozeer je lengte maar meer je lichaamsbouw waardoor je meer op bepaalde functies tot je recht komt. Ik ben zelf 1,94 en redelijk stevig gebouwd en ben dus ook een afvangende heer. Lengte zegt echter niks. Marc Popkema van Rodenburg is 1,80 ofzo, maar won 2 jaar terug vrijwel elk duel van me onder de korf, simpelweg omdat hij z'n lichaam heel slim gebruikt.
Ik heb vandaag een scheidsrechter gehad die na de wedstrijd toegaf alles tegen mij te hebben gefloten in de 1e helft. 2e helft was hij consequenter vond hij, wat ook terecht was: 2e helft kreeg Oerterp ALLES mee... Ik ben uiteindelijk gewisseld, niet omdat ik beroerd stond te spelen, verre van. Alles wat ik niet tegengefloten kreeg had ik. Ik werd doodgefloten door die scheids, daarom ben ik verdomme gewisseld...quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:25 schreef dribbel79 het volgende:
[...]
Ik ben de laatste die de scheidsrechter ergens verantwoordelijk voor stelt trouwens, maar Erik van Hummel die Blauw-Zwart 2 - Arena 2 floot is er toch verantwoordelijk voor dat ik maandag even naar het KNKV bel.
Die kerel komt een kwartier te laat, gaat ook nog rustig een bakkie doen en alle spelerskaarten checken.
Tijdens de wedstrijd eist hij alle aandacht op met zijn onwijze regelneukerij en presteert het ook nog om 2 drinkpauzes voor alleen zichzelf in te lassen!
We kregen een stip mee, dus ik vraag of die 2 tegenstanders die onder de korf staan weg mogen, krijg ik een vrije bal tegen...
Ik vond het niet wat, maar ik hoop dat hij van zijn 70 minutes of fame heeft genoten, hij zal zichzelf nog wel eens lekker verwennen vanavond, opgewonden van alle aandacht die hij voor zichzelf heeft veroorzaakt...
[...]
PS: Hij volgde het spel zo goed, dat hij een sprongbal heeft gegeven! Die mafketel zag niet wie de bal over de zijlijn liet gaan en gaf een sprongbal op 10 meter van de korf!
Bah
Hm.. komt me bekend voor; een schoppende coachquote:Op maandag 28 september 2009 15:44 schreef MaleDuck het volgende:
op nusport:
Commotie op het korfbalveld
Uitgegeven: 28 september 2009 15:04
Laatst gewijzigd: 28 september 2009 15:07
AMSTERDAM - Commotie langs de kant van het korfbalveld van VEO in Voorburg zaterdagmiddag. VEO-coach Johan van Barneveldt liet zich provoceren door de met water spuitende Nieuwerkerk-speler Ruben Datema en gaf hem een schop.
Datema viel vervolgens als een stervende zwaan op het kunstgras, waarbij hij zelfs nog kans zag om de dop terug op zijn bidon te drukken.
Van Barneveldt was ontstemd over het gedrag van de Nieuwekerk-bank, omdat de assistent-coach zich teveel liet horen. Bij het korfbal mag alleen de hoofdcoach aanwijzingen naar de spelers roepen.
Afkoeling
Datema vond daarop kennelijk dat de coach van VEO wel wat afkoeling kon gebruiken.
Het incident ging voorbij aan de scheidsrechter. RTV Rijnmond verwacht dat Van Barneveldt een flink aantal wedstrijden wordt geschorst door de korfbalbond.
Nieuwerkerk trok bij het duel aan het langste eind. De ploeg won met 21-14.
http://www.dumpert.nl/med(...)t_mandjeballen_.html voor de beeldenquote:Op maandag 28 september 2009 15:44 schreef MaleDuck het volgende:
op nusport:
Uitgegeven: 28 september 2009 15:04
Laatst gewijzigd: 28 september 2009 15:07
AMSTERDAM - Commotie langs de kant van het korfbalveld van VEO in Voorburg zaterdagmiddag. VEO-coach Johan van Barneveldt liet zich provoceren door de met water spuitende Nieuwerkerk-speler Ruben Datema en gaf hem een schop.
Datema viel vervolgens als een stervende zwaan op het kunstgras, waarbij hij zelfs nog kans zag om de dop terug op zijn bidon te drukken.
Van Barneveldt was ontstemd over het gedrag van de Nieuwekerk-bank, omdat de assistent-coach zich teveel liet horen. Bij het korfbal mag alleen de hoofdcoach aanwijzingen naar de spelers roepen.
Afkoeling
Datema vond daarop kennelijk dat de coach van VEO wel wat afkoeling kon gebruiken.
Het incident ging voorbij aan de scheidsrechter. RTV Rijnmond verwacht dat Van Barneveldt een flink aantal wedstrijden wordt geschorst door de korfbalbond.
Nieuwerkerk trok bij het duel aan het langste eind. De ploeg won met 21-14.
Wat speel jij?quote:Op maandag 28 september 2009 16:36 schreef LoveAway het volgende:
[..]
Hm.. komt me bekend voor; een schoppende coach![]()
Trouwenss.. jullie spelen allemaal wel hoog vergeleken met mij
Hahaha, mijn club.quote:Op maandag 28 september 2009 16:42 schreef Luco het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)t_mandjeballen_.html voor de beelden
Bij welke ploeg? Speel ik ook namelijk.quote:
Rood-Wit 2, jij?quote:Op maandag 28 september 2009 19:05 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Bij welke ploeg? Speel ik ook namelijk.
Zaterdag tegen VADA4, ben benieuwd.
Ik speel dit jaar reserve 3e op het veld en in de zaal moet ik nog afwachten of ik in mn huidige team blijf, als dat zo is speel ik dan reserve 2e en ga ik een team lager, dan speel ik ook reserve 4e.quote:
Gaaf man, jammer dat ik alleen maar NL bloed door mn aderen heb stromen...quote:Op maandag 28 september 2009 23:57 schreef Luco het volgende:
Waaat! Heb een mail gekregen van de Italiaanse korfbalbond. Heb m'n brutale schoenen aangetrokken en die gasten gemailed, krijg ik een mail terug dat ze me graag voor de Italiaanse ploeg willen zien spelen. Voorrondes zijn over een maand in SLowakije, moet alleen zelf m'n ticket ed. regelen. Over kosten wordt niks gezegd dus daar gaan we morgen over mailen/bellen.
Wat een gedoe zeg...spuit je de coach vd tegenpartij nat, dan krijg je een schopje...klaar...ga je dan niet zo onwijs aan lopen stellen...boe !quote:Op maandag 28 september 2009 15:44 schreef MaleDuck het volgende:
op nusport:
Triest verhaal idd...zet je aan het denken, we maken ons zo druk om verlies, of een rotwedstrijd...kom je dat ineens tegenquote:Op maandag 28 september 2009 16:37 schreef Felon het volgende:
In het kader van nieuws van het korfbalveld:
Afgelopen zondag kwamen wij terug van een uitwedstrijd, was het 5e of 6e ofzo een wedstrijd aan het spelen. Opeens fluit de scheids, loopt naar de kant, gaat zitten en drinkt wat. Voelde zich niet zo lekker, benauwd. Toen stond 'ie op, liep het veld op en floot weer in. Tien seconde later floot ie weer af, liep naar de bank, ging zitten en werd helemaal wit, echt eng. Opeens valt 'ie van de bank op de grond, ambulance gebeld, naar het ziekenhuis gebracht. Daar ligt hij nu nog steeds..
Dat zet het puntverlies van je eigen wedstrijd en de importantie daarvan meteen weer even in het juiste daglicht.
DWS 2. We zullen elkaar vast nog wel eens tegenkomen dan.quote:
Kicken! Heeft Italia een officiële korfbalcompetitie eigenlijk? Maar geef het maar toe; je gaat gewoon voor de Italiaanse korfbaldamesquote:Op maandag 28 september 2009 23:57 schreef Luco het volgende:
Waaat! Heb een mail gekregen van de Italiaanse korfbalbond. Heb m'n brutale schoenen aangetrokken en die gasten gemailed, krijg ik een mail terug dat ze me graag voor de Italiaanse ploeg willen zien spelen. Voorrondes zijn over een maand in SLowakije, moet alleen zelf m'n ticket ed. regelen. Over kosten wordt niks gezegd dus daar gaan we morgen over mailen/bellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |