abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70579497
Wat fijn dat Fee doorslaapt Cattie!
En Graeme goed gegroeid, wat fijn!
Volgens mij had ik LL nog niet gefeliciteerd met Koen, dus alsnog: gefeliciteerd!

Lieuwe kan ook omrollen van rug naar buik, ontdekte ik vanmorgen. Ik hoorde hem huilen in z'n bedje dus ik ging kijken, lag hij op z'n buik. En pissig dat hij was! Dat kan ook komen omdat zijn armpje ietwat bekneld lag en omdat hij zichzelf in het onderste hoekje van het bed geprutst had. Slapen is voor sukkels!
pi_70579506
Wat een boel uitroeptekens.
pi_70579944
Zo lag Tyler gisteravond klem met zijn voet in de spijlen. We vonden het al een raar huiltje, Djeez erheen en hij lag overdwars en met 1 voet klem. Dat krijg je ervan als je hem niet inbakert dus.
Wel sneu ik zag net ineens dat het bovenop zijn voet blauw en wat dik is. Al lijkt hij er amper last van te hebben.
pi_70580401
Dan heeft hij flink vast gezeten Ingrid
Tessie, fijn dat Graeme toch goed gegroeid is
pi_70583947
Onze uk heeft een flinke bult op zijn hoofd van de bevalling nog. Echt een conehead haha. Hoelang gaat eroverheen eer zoiets weg begint te trekken? Hij is nu bijna 2 weken oud
pi_70586339
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
Dan heeft hij flink vast gezeten Ingrid
Ja blijkbaar wel en hij huilde maar heel even nog toen Djeez heen ging. Ik heb het dus niet gezien.
Ziet er best zielig uit zo.
Wat doen jullie de beebs met dit weer aan? Ook weleens alleen een luier? Tyler nu alleen romper mouwloos. Maar hij zweet dan nog wel veel. Niks lijkt me dan weer te fris.
pi_70586898
TheFrankey, Graeme had ook echt een conehead van het lang ingedaald zitten en van de vacuumpomp, maar dat is al helemaal bijgetrokken.. heb eigenlijk geen idee hoe lang het maximaal kan duren, sorry...

Ingrid, wat zielig voor Tyler dat hij zo klem zat.
Mijn beeb heeft nu een romper met korte mouwtjes aan, maar hij voelt verder ook niet heel warm ofzo. Als Tyler met romper nog steeds te warm aanvoelt, kan hij volgens mij ook wel alleen een luier aan... maar ik ben wel een baby n00b, dus zoveel heb je denk ik niet aan mijn mening
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_70588571
ik denk ook eerder dat het een flinke bloeduitstorting is dan een vervorming door persen. Een cefaal hematoom....gaat binnen een aantal weken vanzelf weg... Maar het is wel pijnlijk, wat het licht huilerige kan verklaren
pi_70589780
Met waterpokken mag je dus niet naar het CB ook niet wanneer ze zo goed als ingedroogd zijn
Ik heb er ook niet aan gedacht om tevoren even te bellen. Dus zat ik daar al 20 minuten met een blote baby te wachten en toen ik aan de beurt was werd de assistente helemaal panisch, de wvk moest komen en kijken of het ingedroogd was, die zag nog 1 blaasje waarbij dat niet zo was, toen werd Seb even snel op de weegschaal gegooid, gemeten (hij was wat gekrompen, gek he als je meet met zijn benen opgetrokken) en we moesten in een apart kantoortje even wachten, mijn moeder werd geroepen om het aankleedkussen en alle spullen te pakken waar Seb op had gelegen (die gaan ze straks verbranden zei ik ) In dat kantoortje zat iemand met een wat-ben-je-nou-voor-moeder-dat je-met-waterpokken-naar-het cb-komt-gezicht en die ging een hele preek afsteken. Ik trok mijn ja-mij-is-niks-gezegd-en-ik-doe-dit-voor-het-eerst hoofd Het ging met name om de zwangere vrouwen die aanwezig zouden kunnen zijn en de hele kleine baby's (die er heel duidelijk niet waren deze ochtend) Het is overigens al minimaal tien dagen voor je de blaasjes ziet besmettelijk, alleen dan zie je het niet, maar daar hoor je niemand over op het cb. We mochten toch bij de arts, die was stukken minder opgefokt over de waterpokken.

afijn: 7250 gram en hij heeft zijn eerste groentehapje (worteltjes) al gretig binnen geschrokt

Overigens zei mijn huisarts vanmiddag dat het eigenlijk alleen gevaarlijk is voor vrouwen die op het punt van bevallen staan
ti amo più di ieri ma meno di domani
  donderdag 2 juli 2009 @ 20:25:10 #160
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_70590068
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 19:42 schreef TheFrankey het volgende:
ik denk ook eerder dat het een flinke bloeduitstorting is dan een vervorming door persen. Een cefaal hematoom....gaat binnen een aantal weken vanzelf weg... Maar het is wel pijnlijk, wat het licht huilerige kan verklaren
Jari had dit ook, en mij is zelfs verteld door het CB dat het ook een paar maanden kan duren voor het weg is. Maar inmiddels is het bij Jari nu aardig weggetrokken en gelukkig heeft hij er geen last van gehad.
No more games, no more drama...
  donderdag 2 juli 2009 @ 22:40:51 #161
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_70595004
Ik zou dat ook niet weten Estrys... wat naar dat ze meteen zo akelig reageren dan zeg...

Mijn eerste avondje zonder Joep... ik zou om 21.00 thuis zijn, maar mijn schoonmoeder wilde om 20.45 nog een toetje. Om 21.10 had ik het niet meer en om 21.30 was ik thuis En Joep is heel lief geweest zei mijn moeder
Niet mieten! Door gieten!
pi_70595452
Voor de dames die ook interesse hadden in de creme die Jelief onlangs aangeraden kreeg..
Ik heb hem vandaag opgehaald bij de apotheek (moest besteld worden) en sloeg ongeveer steil achterover van het bedrag dat ik moest betalen...25 euro
Nu maar hopen dat hij goed z'n werk doet..ook al heeft ze niet vreselijk veel plekjes eigenlijk
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 2 juli 2009 @ 23:16:41 #163
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70596331
bevat die creme goud mrien

dat ze meteen zo uitvallen estrys gelukkig gaat het wel goed met seb

ik ging net even bij jan kijken, lag overdwars in bed, beentjes door de spijlen hen, en toen ik hem voorzichtig optilde was zijn nekje helemaal zweterig hij ligt alleen in een romper met luier zonder laken of iets. moet ik hem nou zijn romper ook nog uittrekken of een hydrofiel onder hem leggen? wat zouden jullie doen? de ven gaat zo naar de slaapkamer, hopelijk koelt het af, dit is echt de eerste nacht dat het zo bizar warm blijft in de slaapkamer
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_70596482
Ik zou hem zo laten liggen DJMO, Merel zweet ook heel erg nu, ligt in een romper in een heel dun slaapzakje zonder lakens en dekens verder. Gewoon morgen bedje verschonen en wat extra water geven, verder kun je denk ik weinigdoen.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 2 juli 2009 @ 23:28:34 #165
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70596728
ik heb de ven nu op de hoogste stand in de slaapkamer staan, hij ligt niet in de luchtstroom, heb nu wel zijn lakentje over hem heen gelegd. als ik zo naar bed ga zet ik hem een stand lager, en hoop dat het afkoelt arm kind, hij schijnt er iig wel goed tegen te kunnen, beter dan ik zelf
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_70598094
ven van fan of vin haha. Ik ga voor fan. Maar die durf ik hier niet aan te zetten. Straks word hij wakker. Ligt in zijn puckababy zonder lakens. Het is er 25 graden volgens de babyfoon
pi_70601170
Hier vanmorgen ook een in de spijlen vastzittend kind Zat behoorlijk vast ook, moeilijk los te krijgen.
Ik zie ineens het voordeel van slaapzakjes
pi_70601190
TheFrankey, hoe was het eigenlij kbij de osteo? Heb ik gemist geloof ik.

Mijn grietje is verkouden.. neusje verstopt en ze hoest een beetje..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_70601205
Arme kindjes die vastzitten tussen spijltjes

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2009 07:41:20 ]
pi_70601224
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 07:41 schreef LovelyLady het volgende:
Arme kindjes die vastzitten tussen spijltjes
Gisteravond lag hij ook al met zijn beentjes door de spijlen, maar toen waren het alleen zijn onderbeentjes en kon ik hem zo weer terug leggen. Nu tot bovenaan zijn bovenbenen. 2 flinke rode spijlvormige plekken op zijn bovenbenen en terugduwen was lastig, vooral de knietjes even voorbij

Gelukkig kwam TARA meteen aanrennen toen ik: 'kind vast, help!' in de babyfoon toeterde
pi_70601365
Ik ben trouwens bij Tess gestopt met Infacol en sindsdien huilt ze ineens een stuk minder...
Ik kijk het nog ff aan en laat de afspraak bij de ka nog even staan.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_70601557
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 07:43 schreef freecell het volgende:
Gisteravond lag hij ook al met zijn beentjes door de spijlen, maar toen waren het alleen zijn onderbeentjes en kon ik hem zo weer terug leggen. Nu tot bovenaan zijn bovenbenen. 2 flinke rode spijlvormige plekken op zijn bovenbenen en terugduwen was lastig, vooral de knietjes even voorbij

Gelukkig kwam TARA meteen aanrennen toen ik: 'kind vast, help!' in de babyfoon toeterde
Gelukkig is dat bij ons nog niet gebeurt. Wij hebben een heel dun slaapzakje en ik vind dat, nu ik jou zo hoor , best prettig
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 3 juli 2009 @ 08:34:06 #173
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70601744
zo erg als freecell vertelt heb ik het ook niet meegemaakt. ik kreeg van iemand de tip om een handdoek of lakentje door de spijlen te vlechten zodat ze niet klem komen te zitten.

jan wilde uitslapen blijkbaar na eerigsteren en de nacht ervoor wakker te zijn geworden (van de warmte gok ik) was het vanmorgen redelijk koel in de slaapkamer. hij sliep dus door én uit. heb hem vijf minuten geleden maar zelf uit bed gehaald. en nu probeert hij te kruipen

pi_70601772
Als ik hier iets tussen de spijlen vlecht is het pas écht feest in bed
Gaat hij niet slapen
pi_70603205
Ja het was erg grappig op het CB, mooie is nog wel dat je er dus al gewoon twintig minuten zit te wachten dus na het wegen nog 3 minuten wachten in een apart hokje voor we aan de beurt waren bij de arts. Ze sporen daar echt niet hoor. Vanmorgen vertelde ik het tegen de leidster van het KDV en die vond ook dat ze wel een beetje overdrijven in hun reactie. Ze zijn namelijk echt al ingedroogd, maar ja de wvk zag er nog 1 waar dat niet zo was. Nou ja die ene vrouw deed echt alsof ik een misdaad had begaan. zo afkeurend.

Ze gaan hem op kdv vandaag fruit geven ben benieuwd of hij dat goed eet. Ik heb nu trouwens die handvatten aan zijn fles gedaan en hij kan, als de fles half leeg is, hem zelf vasthouden Mijn kleine mannetje gaat hard ineens.
ti amo più di ieri ma meno di domani
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')