Ja blijkbaar wel en hij huilde maar heel even nog toen Djeez heen ging. Ik heb het dus niet gezien.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
Dan heeft hij flink vast gezeten Ingrid![]()
Jari had dit ook, en mij is zelfs verteld door het CB dat het ook een paar maanden kan duren voor het weg is. Maar inmiddels is het bij Jari nu aardig weggetrokken en gelukkig heeft hij er geen last van gehad.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:42 schreef TheFrankey het volgende:
ik denk ook eerder dat het een flinke bloeduitstorting is dan een vervorming door persen. Een cefaal hematoom....gaat binnen een aantal weken vanzelf weg... Maar het is wel pijnlijk, wat het licht huilerige kan verklaren
Gisteravond lag hij ook al met zijn beentjes door de spijlen, maar toen waren het alleen zijn onderbeentjes en kon ik hem zo weer terug leggen. Nu tot bovenaan zijn bovenbenen. 2 flinke rode spijlvormige plekken op zijn bovenbenen en terugduwen was lastig, vooral de knietjes even voorbijquote:Op vrijdag 3 juli 2009 07:41 schreef LovelyLady het volgende:
Arme kindjes die vastzitten tussen spijltjes![]()
Gelukkig is dat bij ons nog niet gebeurt. Wij hebben een heel dun slaapzakje en ik vind dat, nu ik jou zo hoorquote:Op vrijdag 3 juli 2009 07:43 schreef freecell het volgende:
Gisteravond lag hij ook al met zijn beentjes door de spijlen, maar toen waren het alleen zijn onderbeentjes en kon ik hem zo weer terug leggen. Nu tot bovenaan zijn bovenbenen. 2 flinke rode spijlvormige plekken op zijn bovenbenen en terugduwen was lastig, vooral de knietjes even voorbij![]()
Gelukkig kwam TARA meteen aanrennen toen ik: 'kind vast, help!' in de babyfoon toeterde
Hij zag dat er een aantal zaken vast zaten. Link beentje en zo rond zijn maagje enzo was hij minder flexibel. Maar omdat hij dus een flinke bult op zijn hoofd heeft, heeft hij nog even niets gedaan omdat hij denkt dat als die weggetrokken is hij dan al een stuk beter word.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 07:38 schreef Vicky het volgende:
TheFrankey, hoe was het eigenlij kbij de osteo? Heb ik gemist geloof ik.
Mijn grietje is verkouden.. neusje verstopt en ze hoest een beetje..
dat doe ik idd wel, maar dan tussen half zes en zes uur (hij wordt er vanzelf wakker voor). en dan om een uur of 8 zijn laatste fles voor hij naar bed gaat en die fles van half twaalf is bij mij half een, maar wij starten de dag ook een uur laterquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:59 schreef Estrys het volgende:
Nou klinken die schema's voor 6 maanden zo mooi op papier he...
7 uur fles
10 uur fruit
tussen de middag fles
rond 17 uur groenten en een halve fles na in het begin als hij niet zoveel groente eet nog
voor het slapen fles met rijstebloem...
In praktijk op het kdv:
7 uur fles (so far so good)
10:30 fruit (banaan en wat water)
11:30 fles (60 cc over)
15:45 fles (op)
en nou?? gewoon groenten geven om 17/17:30? en dan geen fles er achteraan?
En of ze hem op het KDV wakker moeten maken voor het fruithapje. Geeeeeen idee, lijkt mij van niet. Hoe gaan we ooit een ritme krijgen
géén fles erachter geven. alleen groente. ik neem aan dat hij nog wel een fles krijgt voor hij gaat slapen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:10 schreef Estrys het volgende:
ja maar wat moet ik doen nu hij om 15:45 200 cc op heeft?
Lennon heeft vandaag voor het eerst fruit gehad en dat heeft hij rond kwart over 10 gehad. Hij gaat smorgens na de fles weer naar bed en wordt dan vaak rond 10 uur/half 11 weer wakker... dan krijgt hij zn fruit en dan een uurtje later een fles. Al zal dit over een maandje ook wel weer anders zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:23 schreef Estrys het volgende:
Ik vond zelf die middag ook wel lang inderdaad, maar nu heb ik Lennons schema maar de groente en de fles dus omgedraaid. Wanneer krijgt Lennon dan straks zijn fruit? Seb at zijn groente best aardig driekwart op. En daarna kreeg hij de slappe lachNu heeft hij een fles met een beetje water die hij zelf aan het drinken is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |